• Главная
  • Міська рада
  • Протокол засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку

Протокол засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку

УКРАЇНА

Овруцька міська рада Житомирської області

ПРОТОКОЛ

ЗАСІДАННЯ

постійної  депутатської   комісії  міської ради з питань  

   бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку.

Від 24.07.2018 року.

Присутні:   голова комісії: Старовойт Г.В.

Члени комісії: Гулько С.Д.,  Скред О.В.,  Бондарчук А.Є., Мальцев М.А., Комаревич С.В.

За пропозицією головуючого  Старовойта Г.В. затверджується одноголосно

порядок денний засідання:

  1. Про затвердження програми розвитку вторинної медицини на 2018-2019 роки.
  2. Про затвердження передавального акту  КНП «Овруцька міська лікарня».

                                         Інформує: Шубан В.Г.- директор КНП

  1. Про внесення змін до програми соціального захисту населення.
  2. Про внесення змін до міського бюджету 2018 року.
  3. Про внесення змін до Переліку капітальних видатків, які будуть

проводитися в 2018 році.

  1. Про затвердження розпоряджень міського голови.
  2. Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом головними розпорядниками бюджетних коштів до проекту Овруцького міського бюджету.
  3. Про співфінансування проектів на фонд ДФРР по ЗССО №1
  4. Про співфінансування проектів на фонд ДФРР по ЗССО №3

                              Інформує: Рибинська Н.М.- заступник міського голови.

  • Про затвердження порядку та нормативу відрахувань до місцевого бюджету частини чистого прибутку (доходу) підприємствами, що належать до   комунальної  власності міської ради на 2019 рік.

                              Доповідає: Павлущенко Л.Л.- спеціаліст відділу фінансів.

  • Про затвердження вартості харчування одного дітодня в закладах дошкільної освіти ОТГ на 2019 рік.
  • Про затвердження вартості харчування одного дітодня учеів, які навчаються в 4 зоні ЧАЕС.
  • Про делегування права проведення процедур закупівель по ЦДЮТ,

Овруцькій малій академії народних мистецтв та ремесел та  Острівському міжшкільному навчально-виробничому комбінату.

               Доповідає: Сергійчук М.М.- начальник гуманітарного відділу міської ради.

СЛУХАЛИ: 1. Про затвердження програми розвитку вторинної медицини  на 2018-2019 роки.

Доповідає: Шубан В.Г.- директор КНП «Овруцька міська лікарня»

Голосували: За-2 чол., проти- 1 чол., утримались- 3 чол.

Рішення по даному питанню не прийнято.

Депутат міської ради Скред О.В. запропонував на пленарне засідання винести програму розвитку КНП на 2018 рік.

Депутати підтримали дану пропозицію одноголосно.

СЛУХАЛИ: 2. Про затвердження передавального акту  КНП «Овруцька міська лікарня».

Доповідає: Шубан В.Г.- директор КНП «Овруцька міська лікарня»

Рішення по даному питанню не прийнято. Голосували: За – 2 чол., проти- 1 чол., утримались- 3 чол.

СЛУХАЛИ:

  1. Про внесення змін до програми соціального захисту населення.
  2. Про внесення змін до міського бюджету 2018 року.

5.Про внесення змін до Переліку капітальних видатків, які будуть

проводитися в 2018 році.

  1. Про затвердження розпоряджень міського голови.

7.Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом головними розпорядниками бюджетних коштів до проекту Овруцького міського бюджету.

8.Про співфінансування проектів на фонд ДФРР по ЗССО №1.

9.Про співфінансування проектів на фонд ДФРР по ЗССО №3.

                      Виступила: Рибинська Н.М.- заступник міського голови.

Про третьому питанню голосували: За – 5, утримався – 1 чол. рекомендації комісії винести дане  питання на пленарне засідання 20  сесії міської ради.

Одноголосно прийнято рекомендації комісії винести дані питання на пленарне засідання 20  сесії міської ради.

СЛУХАЛИ: 10. Про затвердження порядку та нормативу відрахувань до місцевого бюджету частини чистого прибутку (доходу) підприємствами, що належать до   комунальної  власності міської ради  на 2019 рік.

                              Доповідає: Павлущенко Л.Л.- спеціаліст відділу фінансів.

5 – за, 1- утримався,   прийнято рекомендації комісії винести дане питання на пленарне засідання 20  сесії міської ради.

СЛУХАЛИ:

  1. Про затвердження вартості харчування одного дітодня в закладах шкільної освіти ОТГ на 2019 рік.

12.Про затвердження вартості харчування одного дітодня учнів, які навчаються  в 4 зоні ЧАЕС.

  1. Про делегування права проведення процедур закупівель по ЦДЮТ,

Овруцькій малій академії народних мистецтв та ремесел та  Острівському міжшкільному навчально-виробничому комбінату.

                                               Доповідає: Гуз В.М.- заступник  гуманітарного відділу міської ради.

По 11, 12 питанню голосували: 5-за, 1 –проти, рекомендації комісії винести дані питання на пленарне засідання 20  сесії міської ради.

По 13 питанню прийнято рекомендації комісії винести дані  питання на пленарне засідання 20 сесії міської ради.

Голова комісії                                            Старовойт Г.В.

Секретар комісії                                       КомаревичС.В.

Источник: http://ovruch.in.ua/2018/12/05/protokol-zasidannya-postijnoyi-deputatskoyi-komisiyi-miskoyi-rady-z-pytan-byudzhetu-komunalnoyi-vlasnosti-ta-sotsialno-ekonomichnogo-rozvytku-2/

  • 05.12.2018
  • 5 просмотров

Добавить комментарий

Имя
E-mail
Телефон
Тема
Комментарий
Оценка
Показать другое число
Контрольное число*