• Главная
  • Міська рада
  • Проект рішення виконкому міської ради “Про стан виконавчої дисципліни та розгляду звернень по Овруцькій міській раді за період з 01.01.2018 по 07.06.2018 року”

Проект рішення виконкому міської ради “Про стан виконавчої дисципліни та розгляду звернень по Овруцькій міській раді за період з 01.01.2018 по 07.06.2018 року”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

від  21.06.2018 року                № ______

Про стан виконавчої дисципліни
та розгляду звернень по Овруцькій
міській раді за період з 01.01.2018

по 07.06.2018 року

Заслухавши інформацію начальника загального відділу Редчиць І.С. про роботу зі зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за 2018 рік виконком міської ради відмічає, що по даному питанню проводилась відповідна робота.

Станом на 07.06.2018 року загальним відділом Овруцької міської ради проведено наступну роботу.

Проводиться особистий прийом громадян міським головою та його заступниками. Систематично здійснюється аналіз звернень громадян, контроль за своєчасним наданням відповідей на вхідну кореспонденцію, депутатські звернення та запити, запити про надання публічної інформації та ін..

За період з 1 січня 2018 року по 07 червня 2018 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 1410 звернень громадян, що на 870 більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Серед загальної кількості звернень 61 колективне, що на 32 більше ніж у минулому році (29).

За результатами розгляду 1069 звернень вирішено позитивно, 51 заявнику відмовлено в задоволенні їхніх звернень (матеріальна допомога).

За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушили 1489 питань.

Найбільше у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання:

  • комунального господарства 226, що на 149 більше ніж у 2017 році;
  • земельні питання – 206, що на 12 більше за відповідний звітний період 2017 року,
  • Питання соціального захисту порушувались 345 разів, що на 256 більше ніж 2017 року.

Через органи влади вищого рівня надійшло 25 звернень, що на 14 більше ніж минулого року.

Зараз на виконанні перебуває 163 звернення, 19 з яких – на контролі.

Є 7 звернень, де порушені терміни надання відповіді (забезпечення населення дровами, але вони будуть виконуватись поступово по надходженню дров).

Варто зазначити, що деякі відділи та підприємства іноді затримують надання відповідей, чим порушують ЗУ «Про звернення громадян», але при контрольних дзвінках заявникам, які здійснює головний спеціаліст загального відділу, заявники зазначають, що роботи виконані вчасно. (КП «Водоканал», КП «Овруч») Також підприємством КП «Водоканал», не завжди надається відповідь заявнику, що також є порушенням інструкції з ведення діловодства Овруцької міської ради.

Щодо вхідної кореспонденції від підприємств, установ, організацій, повідомляю наступне.

Станом на 07.06.2018 року до міської ради надійшло 2531 лист, що на 1705 листів більше ніж за аналогічний період 2017 року (826). Вихідної кореспонденції зареєстровано 1062 листи, що на 368 більше в порівнянні за минулий рік (694). Депутати звернулись до міської ради 54 рази, що перевищує минулий рік на 41 звернення.

Зараз на контролі перебуває 218 листів, термін яких ще не минув, 19 з яких перебувають на особистому контролі міського голови.

Вважаю за необхідне зазначити, що значна більшість листів опрацьовується вчасно та змістовно, але є посадові особи, що порушують терміни надання відповідей, такі як:

Рибинська НМ. – 12 листів;

Муліванцев ОВ – 19 листів (у зв’язку з тривалим перебуванням на лікарняному);

Сергійчук ОА – 3 листи;

Гришковець ВМ – 4 листи (у зв’язку з перебуванням на екзаменаційній сесії).

Латаш О.А. – 2 листи

Сергійчук ОА – 2 листи

Сергійчук ММ – 3 листи

Іноді, відповідь заявнику може надійти з порушенням термінів, визначених законодавством. Це листи, розгляд яких потребує розгляду на засіданні виконавчого комітету та сесії міської ради, але після проведення вищезазначених засідань, відповідь одразу надається.

Також вважаю за необхідне відзначити працівників апарату міської ради, таких як Жука СП, Левківську ОП, Савченко МІ, Макаревича СВ, Шевцову ОІ, Рожка ІА, Левківського СО, Луцюка ММ, Башинського ВІ, Корчемну СП, як таких, що оперативно надають відповіді на резолюції міського голови.

Кур’єром доставлено пошти в установи, організації, відділи – 4676 листів; надіслано поштою – 593 листи, що втричі перевищує показники минулого року.

Станом на 01.06.2018 р. на контролі перебуває 204 рішення (в тому числі рішення, прийняті депутатами міської ради попередніх скликань). Із них 33 рішення – рішення, якими затвердженні Програми міської ради, їх зміни та доповнення, 19 рішень – якими затверджено Положення та Правила, зміни до них та доповнення, 25 – рішення, якими затверджено статути, структуру та порядок інформування підзвітних установ та підприємств Овруцької міської ради, 6 – рішення про розгляд питання електрификації мікрорайонів індивідуальної житлової забудови, які на даному етапі знаходяться в процесі виконання, 15 – рішення, що стосуються передачі майна з балансу міської ради або на баланс міської ради. 30 – рішення прийнятті на останньому засіданні сесії міської і знаходяться в стадії виконання.

Інформацію про стан виконання рішень, що є у них на виконанні, подано Рибинською Н.М. (19 рішень), Макаревичем С.В. (15 рішень) та Рожком І.А.

Окрім того, 2 рішення знаходяться на виконанні у Муліванцева О.В., 4 рішення – у Чичирка М.В.

Станом на 01.06.2018 року на контролі перебуває 39 рішень виконкому. Із них 1 рішення – рішення, яке затверджує Положення про порядок роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг на території м.Овруч, 4 рішення затверджують діяльність установ та організацій в частині благоустрою території Овруцької ОТГ, 11 рішень діють до кінця 2018 року, на 4 рішення має надійти відповідь: 1) від Овруцького РЕМу 2) КП «Гарне місто» 3) від відділу ЖКГ, благоустрою (про утримання автомобільних доріг в зимовий період 2017-2018 років); 4) очікується відповідь від установ, яким було направлено листи на виконання рішення про обмеження руху великовагового та великогабаритного транспорту. 6 рішень затверджують порядок видалення зелених насаджень на території м.Овруч та Овруцької ОТГ, заходи по яких виконано частково. 1 рішення виконавчого комітету підготовано до зняття з контролю на черговому засіданні виконкому. Інші рішення знаходяться на стадії виконання. Не виконаним в повному обсязі на звітну дату є рішення виконкому від 14.02.2018 року № 84 «Про закріплення територій за підприємствами, організаціями та установами для проведення заходів з благоустрою на дорогах загально-державного значення та загального користування».

З 01.01.2018 року по 01.06.2018 року на контроль поставлено 29 розпоряджень міського голови (всіх затверджених з початку року 116). Станом на 01.06.2018 року на контролі перебуває 18 розпоряджень. Це розпорядження, якими затверджені склад комісій міської ради, визначення відповідальних осіб, тобто ті, які діють на постійній основі або до кінця 2018 року, за винятком розпорядження міського голови від 10.04.2018 року № 72 «Про завершення опалювального сезону 2017-2018 років для бюджетних організацій», на яке має надійти відповідь від відділу культури.

В И Р І Ш И В:

  1. Інформацію начальника загального відділу Редчиць І.С. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за звітний період взяти до відома.
  2. Керівникам комунальних підприємств Овруцької міської ради, посадовим особам виконкому міської ради, начальникам відділів, керівникам бюджетних установ, в.о. старост:
  • Забезпечити неухильне виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян, Закону України «Про звернення громадян».
  • Недопускати порушень термінів розгляду звернень громадян, щодо вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкового виконання.
  • Підвищити якість та правильність підготовки відповідей заявникам відповідно до Інструкції з діловодства.
  1. Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючому справами, в.о. старост, керівникам бюджетних установ, начальникам відділів виконкому міської ради:

3.1. Щоквартально (до 5 числа звітного місяця) проводити аналіз звернень громадян, які надійшли на виконання та доповідати про хід їх виконання щопонеділка на апаратних нарадах та засіданнях виконкому міської ради.

3.2. Здійснювати постійний контроль за об’єктивним, всебічним та вчасним вирішенням звернень громадян у виконкомі міської ради.

  1. Начальнику загального відділу Редчиць І.С.:
    • щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан та дотримання термінів виконання  звернень громадян та вхідної кореспонденції посадовими особами міської ради та керівниками підприємств, установ та організацій міста.
    • Щомісяця здійснювати моніторинг звернень та висвітлювати в ЗМІ.
    • Розробити графік громадських слухань по програмі соціально-економічного та культурного розвитку ОТГ на 2018 рік.
  2. Директору КП «Водоканал» Латашу ОА та директору КП «Гарне місто» Грищенку ПА налаштувати роботи служби «1505» як службу довідок для населення ОТГ.

Міський голова                                                                                   І.Я. Коруд

Источник: http://ovruch.in.ua/2018/06/23/proekt-rishennya-vykonkomu-miskoyi-rady-pro-stan-vykonavchoyi-dystsypliny-ta-rozglyadu-zvernen-po-ovrutskij-miskij-radi-za-period-z-01-01-2018-po-07-06-2018-roku/

  • 23.06.2018
  • 102 просмотра