• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №1028 від 25 січня 2019 року “Про звіт директора КП «Гарне місто» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2018 рік та перспективний план роботи підприємства на 2019 рік.”

Рішення №1028 від 25 січня 2019 року “Про звіт директора КП «Гарне місто» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2018 рік та перспективний план роботи підприємства на 2019 рік.”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять третя  сесія                                           VІІ  скликання

від 25 січня 2019 року          №1028

Про звіт директора КП «Гарне місто»
Овруцької міської ради щодо виконання
фінансового плану і результати діяльності
за 2018 рік та перспективний план роботи

підприємства на 2019 рік.

Заслухавши та обговоривши інформацію директора КП «Гарне місто» Грищенка П.А. про виконання фінансового плану і результати діяльності КП «Гарне місто» за 2018 рік та перспективний план роботи підприємства на 2019 рік, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Інформацію директора КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Грищенка П.А. про виконання фінансового плану і результати діяльності КП «Гарне місто» за 2018 рік прийняти до відома.
  2. Затвердити перспективний план роботи комунального підприємства «Гарне місто» на 2019 рік (додаток №1).
  3. Директору КП «Гарне місто» Овруцької міської ради щомісячно до 10 числа наступного місяця та щоквартально звітувати про результати господарської діяльності підприємства та виконання фінансового плану на 2019 рік на пленарних засіданнях сесії міської ради та висвітлювати в засобах масової інформації згідно рішення сесії Овруцької міської ради від 31.01.2017 року № 700 «Про затвердження Порядку інформування про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради».
  4. Директору «КП «Гарне місто» та інші матеріально відповідальні особи підприємства несуть персональну відповідальність за виконані роботи підприємством, які мають бути оформлені згідно чинного законодавства та мають підтверджуватись наявністю гарантійних зобов’язань від виконавців робіт. Керівник комунального підприємства несе персональну відповідальність за виконання рішення виконавчого комітету міської ради та своєчасну звітність

Міський голова                                                               І.Я. Коруд

ДОДАТОК № 1

до рішення 23-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 25.01.2019 року №1028

ЗВІТ
КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області
про виконання фінансового плану та про результати діяльності за 2018 рік  та перспективний план роботи підприємства на 2019 рік.

Підприємство має на балансі та у господарському віданні 184 житлових будинків, з яких 102 багатоквартирних, в яких мешкає  біля дев’яти тисяч чоловік. Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій надаються у 184 багатоквартирних будинках, а також ще у двох будинках з 01.10.2018р надаються послуги з управління багатоквартирними будинками по вул. Металістів 14 та 20А.

З 12.05.2018 р. уведені нові тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які затверджені рішенням виконкому Овруцької міської ради № 143 від 24.04.2018 р. Основною зміною є виключення складової з тарифу – вивезення побутових відходів, яке здійснюється безпосередньо іншим комунальним підприємством і послуги надаються напряму цим підприємством.

За 2018 рік підприємство отримало доходів на загальну суму 6408891   грн. Видатків за рік проведено на загальну суму 6504172 грн. За рік підприємство не отримало прибутку та працювало у збитку в сумі – 95281грн. Слід зазначити, що в існуючому тарифі рівень рентабельності закладений 5% від доходів а оплата населення надходить не в повному обсязі приблизно 95%, також за перший квартал минулого року підприємство отримало великий збиток у сумі 101000грн. за рахунок значного підвищення мінімальної заробітної плати.

На підприємстві станом на 31.12.2018р. працює 61 робітник. Витрати на оплату праці склали – 3 млн. 230 тис. 904 грн. це складає 67,5% складової тарифа. Єдиний соціальний внесок сплачено у розмірі – 630 тис. 544 грн. складає 10% складової тарифа. Також на придбання матеріалів для проведення поточних ремонтів підприємством було затрачено коштів на суму 905000 грн. що складає 16% складової тарифа.

За січень-грудень 2018 року використано електроенергії на освітлення місць загального користування –214503 кВт/год на загальну суму – 360435 грн. складає 5,5% складової тарифа  що на 34 % менше ніж у 2017 році. Вказана економія виникла у зв’язку з встановлення світлодіодних світильників у місцях загального користування багатоквартирних будинків.

За період 2018 року підприємством видано довідок  у кількості 13462 шт. (про склад сім’ї, з місця проживання, на оформлення субсидії, на продаж квартир і т. д.), а також надійшло звернень від мешканців міста у кількості –914шт. які у встановлений законодавством термін були опрацьовані та виконані.

З початку року по житловому фонду проведено наступні роботи:

  • Частковий ремонт покрівлі будинків Київська, 66, 70а, 78а, 78, 80, І. Богуна, 20, 65, 67, 69, 71, 73, Франка, 4, М. Ващука, 3, 5, Відродження 29, 31, 27( ремонт покрівлі парапета – 21 м2, Т. Шевченка, 42, 64/2, 71, 88, 98/11, Б.Хмельницького, 55, 68, 86,  Свободи, 17, Древлянська, 2, 4, 10, Героїв Майдану, 44, 46, 48, 50, Гетьмана Виговського, 68 – всього витрачено 458 м2 рубероїду, 21,7 м2 азбестоцементних листів та 11 м2 оцинкованого листа жесті, проведено утеплення технічного поверху будинку 44 по вул. Г.Виговського площею -132 м2
  • Відремонтовано ливнеприймальні жолоби на покрівлі будинку126 по вул. Т. Шевченка;
  • проведено ремонт оголовків (димовентиляційних каналів) в будинках – по вул. І.Франка, 4, Гетьмана Виговського, 68, Героїв Майдану, 33, Б.Хмельницького, 28, 62, 86, Базарна 10/9, Київська 68, пров. Стадіонний 4 – всього витрачено 3027 червоної цегли та 1215 кг цементу. Постійно проводяться роботи з огляду та прочищення ДВК (димовентиляційних каналів) по всіх будинках житлового фонду;
  • виконаний поточний ремонт водопровідної мережі в будинках по вул. Гетьмана Виговського, 44, Героїв Майдану, 25а, Київська, 12 та Т.Шевченка, 80, 102, Б.Хмельницького 32 – всього замінено 351 пог. м труб;
  • Частково відремонтовано водопровідну мережу в будинках по вул. М. Ващука, 3, 5, 5/1, Базарна, 10/9, Героїв Майдану, 21, 25, 50а, Стадіонний, 2, Т.Шевченка, 42, 48, 80, 98/11, Відродження, 29, Київська, 68, Древлянська, 4, Б.Хмельницького, 26а та замінено водопровідний стояк в будинках по вул. Київська, 70а, 76, 78 78а, 80, Героїв Майдану, 23, 25, Древлянська, 10, Т.Шевченка, 44, І.Богуна, 73 – приблизно замінено 135,8 пог.м труб;
  • Частково замінено каналізаційну мережу в будинках по вул. Ю.Немирича, 2а, Б.Хмельницького, 26, 28, 41, 54, Київська, 12, 68, 70а, 72, 78, 80, Т.Шевченка, 44, 98/11, І.Богуна, 65, 71, Б.Хмельницького, 28, 54, 55, Героїв Майдану, 11, 21, 25, 27, Гетьмана Виговського, 44, 59 С.Бандери, 23, Базарна, 10/9, Відродження, 17 – приблизно замінено 126,8 пог.м труб;
  • Постійно ведеться прочищення каналізаційної мережі в багатоквартирних будинках – орієнтовно прочищено 786 пог.м;
  • Виконано ремонт 34 під’їздів – №1, №2, №3 в будинку по вул. Базарна, 10/9 (всі під’їзди в будинку повністю відремонтовані), під’їздів №1, №2 по вул. Древлянській, 1, під’їзду №2 по вул. Древлянській 4, 1 під’їздів №1, №2 по вул. Древлянській, 8, під’їздів №1, №2 по вул. Б.Хмельницького, 41, під’їзду №2 по вул. Героїв Майдану, 21, під’їзду №1 по вул. Героїв Майдану 11,  під’їзду №2, по вул. Героїв Майдану, 27, під’їзду №3  по вул. Героїв Майдану, 50, під’їздів №2, №4 по вул. Т.Шевченка44,  під’їзду №2 по вул. Т.Шевченка, 71, під’їзду №4 по вул. Т.Шевченка 88,   під’їзду №1 по вул. Київській, 12, під’їзду №1 по вул. Київській, 70, під’їзду №2 по Київській, 70а, під’їзду №2 по вул. І.Богуна, №73, під’їзду №3 по вул. Відродження, 25, під’їзду №1 по вул. Відродження 33, під’їзду №1 по пров. Стадіонному, 1, під’їзду №2 по пров. Стадіонному,  під’їздів №2, №5 по вул. С.Бандери 23, 3;
  • Встановлено 28 металевих дверей і відремонтовано дверні відкоси в під’їздах будинків по вул. Героїв Майдану, 25А, 27, 46, 44,50, Відродження, 17, 25 29, 31, 33, С.Бандери, 23, Київській 70, 78, М.Ващука 3, 3/1, 5, 5/1, Т.Шевченка, 42, 44, 48, 98/11, а також встановлено пластикові вікна над новими дверима в будинках по вул. Відродження, 29, 33, 31 і будинку по вул. Т.Шевченка, 42 – всього витрачено коштів на встановлення дверей і вікон 17800 грн.;
  • Встановлено 368 енергозберігаючих світильників  в під’їздах будинків по вул.  Київська, 62, 64, 66, 68, 70,70а, 72, 76, 78, 78а, 80,  пров. Стадіонний, 1, 2, 3, 4, 5, Базарній, 10/9, Б.Хмельницького, 11,  Т.Шевченка 98/11, 126, М.Ващука, 3, 5, Г.Майдану 11,  встановлено більше 20 світильників над входами у  під’їзди будинків по вул. Відродження, 27, 29,3, 33 та встановлено 17 вуличних світильників біля будинків по вул. Металістів, 5,Ващука 3, Київська 70А та іншими будинками;
  • Проведено ремонт електрощитових та встановлено 47 автоматичних вимикачів взамін застарілих запобіжників у будинках по вул. Базарній,  10/9, Гетьмана Виговського, 44, Т.Шевченка, 42, 48, Свободи, 17, Древлянська, 4, Героїв Майдану, 25, Київська, 70 , Б.Хмельницького, 26; замінено повітряний ввід електричної мережі будинку  по вул. Т.Шевченка 71 та встановлено 9 сутінкових реле в будинках по вул. І.Богуна, 65, 67, 69, Гетьмана Виговського, 44, Базарній,  10/9, Б.Хмельницького, 11, 26, Металістів, 5 – всього витрачено 6347 грн.;
  • Встановлено 36 козирків над під’їздами будинків по провул.  Стадіонний, 1, 2, 3, 4, 5, вул. Відродження, 1, 27, 29, 31, 33, Київська, 62, 64, 66, 68, Т.Шевченка, 64, 80 та відремонтовано  17 козирків над під’їздами  будинків 65, 67, 69, 71, 73 по вул. І.Богуна, будинків 6, 10, 12 по вул. Древлянській, будинку 17 по вул. Відродження;
  • Відновлено відмостку навколо будинків 65,  67 по вул. І.Богуна, будинку 2 по пров. Стадіонний, частково відремонтовано навколо будинку 76 по вул. Київській, будинку 98/11 по вул. Т.Шевченка, будинку 64 по вул. Б.Хмельницького та частково відремонтовано цоколь будинків 58, 62 по вул. Б.Хмельницького, а також проведено ремонт ганків будинків 86, 88 по вул. Б.Хмельницького;
  • Виконано кронування дерев на прибудинкових територіях будинків по вул.  Б.Хмельницького 11, 41а, 55, 56, 57, 88, Древлянська 4, 10, 12, Героїв Майдану 46, 48, 48а, Відродження 29, 31,  Київській 10,12, 64, 66, Ю.Немирича 2а, Базарній 10/9 та  Металістів 5;
  • Влаштовано ливневу каналізації біля будинку 76 по вул. Київська та встановлено ливневу каналізацію біля будинку 23, 25 по вул.  Героїв Майдану, біля будинку 102 по вул. Т. Шевченка для запобігання підтоплення житлових будинків ливневими водами;
  • Відловлено 31 безпритульних собак з метою їх стерилізації у ветеринарній лікарні;
  • Виготовлено та встановлено дерев’яні паркани біля клумб будинків по вул. Древлянській, 4, 6, Київська, 10, Базарна 10/9, С.Бандери, 23, Г.Майдану 64, Б.Хмельницького 86, 88 – всього 210 пог. м;
  • Облаштовано дві автостоянки біля будинку 3 по вул. М. Ващука;
  • Виконано прокладання пішохідної доріжки від будинку по вул. М. Ващука 3, до будинку по Т.Шевченка 126;
  • Також виконано ряд інших робіт з благоустрою прибудинкових територій, це підготовка прибудинкової території до асфальтування шляхом монтажу та демонтажу бордюр, планування щебеневої суміші під влаштування асфальту .

Перспективний план роботи підприємства на 2019 рік.

         З початку року підприємство активно розпочало працювати над зміною у наданні послуг, як на даний час вимагає законодавство, тобто проводити роз’яснювальну роботу серед населення багатоквартирних будинків щодо вибору форми надання послуг стосовно переведення будинків за згодою жителів в управляючу компанію або створювати ОСББ. Наразі підприємством проведена значна робота в даному напрямку та отримано згоду жителів більше 20 багатоквартирних будинків, які визначились, щоб наше підприємство надавало послуги з управління багатоквартирними будинками.

З метою належного утримання будинків, на 2019 рік передбачається виконання наступних видів робіт по житловому фонду:

  1. Поточний ремонт внутрішньо будинкової  розподільчої водопровідної мережі орієнтовано – 225 м.п., приблизною вартістю 50000 грн. по вул. Київській, 78, М. Ващука, 5/1, Т. Шевченка, 102, І. Богуна, 67, Г. Майдану 46, 48, 50.Також планується проводити заміну водопровідних стояків орієнтованою протяжністю 200 м.п. на приблизну суму 25000 грн.(за виключенням аварійних випадків).
  2. Поточний ремонт каналізаційної мережі орієнтовано – 205 м.п., приблизною варістю 23000 грн. по вул. Київській, 72, 78-а, 12, пров. Стадіонний, 4, Т. Шевченка,  88, С. Бандери, 23, М. Ващука, 3, Т. Шевченка, 98/11, 102, Г. Майдану, 11, 21-27, Г. Виговського, 44. Також планується каналізаційних стояків, та ливневої внутрішньо будинкової мережі орієнтованою протяжністю 100 п.п., на приблизну суму 15000 грн. (за виключенням аварійних випадків).
  3. Ремонт оголовків димо-вентиляційних каналів з їх розбиранням і влаштуванням нової кладки орієнтовано – 86 шт. на приблизну суму 60500 грн. по вул. Київській, 62, 64, 66, 68, 70, 76, 78-а, пров. Стадіонний, 2, 3, 5, Т. Шевченка, 42, 44, 88.
  4. Ремонт під’їздів – орієнтовано 31 під’їзд, приблизною вартістю 72000 грн. за наступними адресами: вул. Київська, 10, 66, 68,78, 78а, пров. Стадіонний, 2, 3, Франка, 4, Т. Шеченка, 44, 48, 80, 88, С. Бандери, 23, Т. Шевченка, 98/11, 126, М. Ващука, 3, 5, Героїв Майдану, 21-27.
  5. Ремонт відмостки орієнтовано – 830 м.п., на приблизну суму – 130 тис. грн. по провул. Стадіонному, 3, 4, 5, Т. Шевченка, 30/23, С. Бандери, 23, Г. Майдану, 11, Г. Виговського, 44, Б. Хмельницького, 26-а, Базарна, 10/9, Г. Майдану, 46, 48, 50. А також ремонт цоколя по вул. Київській, 62 та 64.
  6. Ремонт козирків – орієнтовано 46 шт., на приблизну суму 25,5 тис. грн. по вул. Київській, 78, 78а, 80, Т. Шевченка, 84/2, С. Бандери, 23, Г. Майдану, 21-27, Т. Шевченка, 98/11, та інших будинків. Також планується провести ремонт входів у підвал по вул. С. Бандери, 23, Відродження 25 на орієнтовану суму 15000 грн.
  7. Заміна садових лавочок – орієнтовано 15 шт., на приблизну суму –10000 тис. грн. по вул. Київська, 70, 70а, 72, М. Ващука, 5, 5/1, Т. Шевченка, 98/11.
  8. Ремонт ганків біля під’їздів – орієнтовано10 шт., на приблизну суму 15000 грн. по вул. Т. Шевченка, 30/23, 98/11, 126, Г. Майдану 21-27.
  9. Ремонт електрощитових – орієнтовано 8 шт. на приблизну суму 10000 грн. по вул. Т. Шевченка, 98/11, 102, Г. Майдану, 11, Г. Виговського, 44.
  10. Ремонт парапетних плит – орієнтовано 15 шт., на суму приблизно 3,0 тис. грн. за адресами: вул. Б. Хмельницького, 26, 26-а, 28, 11, Базарна, 10/9, Ю.Немирича,2-а.
  11. Заміна дверей у під’їздах – орієнтовано 30 шт., на приблизну суму – 210000 грн., (працівниками проводитимуться роботи з ремонту відкосів) на приблизну суму 12,0 тис. грн. – по вул. Київській, 70, 80, Т. Шевченка, 42, 98/11, М. Ващука, 3, 5, 5/1, Г. Майдану, 11.
  12. Планується завершити становлення енергозберігаючих світильників – орієнтовано 800 шт. на приблизну суму 70,0 тис. грн. по під’їздах будинків житлового фонду. По вул. Г. Виговського, 44, пров. Стадіонний 2, 5, та за наявності звернень мешканців в інших будинках планується встановити ліхтарі вуличного освітлення на орієнтовану суму – 6000 грн. Також з метою економії електроенергії планується поступово переводити місця загального користування ( під’їзди, сходові клітини, освітлення прибудинкової території) на датчики освітленості, які будуть автоматично вмикати та вимикати освітлення. Планується завершити встановлення комутаційних пристроїв (автоматичних вимикачів, рубильників) в будинках де вони відсутні.
  13. Наразі в результаті проведення енергоощадних заходів підприємство скоротило споживання електроенергії на 30% в порівнянні з минулим роком, але слід зазначити, що при вказаних заходах підприємство понесло певні витрати, які в подальшому окупляться.
  14. Ремонт покрівлі рубероїдної: – приблизно 250 м. кв., на орієнтовану суму 100000 грн. по вул.. Київській, М. Ващука, Б. Хмельницького; ремонт покрівлі шиферної: – приблизно 100 м. кв. на орієнтовану суму 16000 грн. по вул.. І. Богуна, Відродження та пров. Стадіонному. Також планується провести ремонтні роботи 30 балконів на приблизну суму – 7000 грн. Слід зазначити, що після зимового періоду кількість робіт по ремонту покрівель може збільшитись, що призведе до додаткових витрат.
  15. Планується на весняний період провести ремонт та фарбування всіх ігрових майданчиків по житловому фонду на орієнтовану суму – 30000 грн.
  16. В зимовий період планується провести кронування дерев на всій прибудинковій території нашого міста.

Також для збільшення рентабельності підприємство планує виконувати додаткові будівельні роботи, надання послуг та інших робіт, що будуть приносити підприємству прибуток.

Слід зазначити, що всі вищевказані роботи, які заплановані на 2019 рік вказані без витрат на пальне, заробітної плати та адміністративних витрат. Всього орієнтовано планується витрат на матеріали у 2019 році, близько 1000000 грн.

Секретар     ради                                                                  Дєдух І.М.

Источник: http://ovruch.in.ua/2019/02/13/rishennya-1028-vid-25-sichnya-2019-roku-pro-zvit-dyrektora-kp-garne-misto-ovrutskoyi-miskoyi-rady-shhodo-vykonannya-finansovogo-planu-i-rezultaty-diyalnosti-za-2018-rik-ta-perspektyvnyj-plan-roboty-pi/

  • 13.02.2019
  • 75 просмотров