• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №1185 від 14 березня 2019 року “Про звіт директора КП «Овруцька районна ЦРА31» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2018 рік та перспективний план роботи підприємства на 2019 рік.”

Рішення №1185 від 14 березня 2019 року “Про звіт директора КП «Овруцька районна ЦРА31» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2018 рік та перспективний план роботи підприємства на 2019 рік.”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять п`ята  сесія                                            VІІ  скликання

від 14 березня  2019 року      №1185

Про звіт директора
КП «Овруцька районна ЦРА31»
Овруцької міської ради
щодо виконання фінансового плану
і результати діяльності за 2018 рік
та перспективний план роботи

підприємства на 2019 рік.

Заслухавши та обговоривши інформацію головного бухгалтера  КП «Центральна районна аптека №31 м.Овруча» про виконання фінансового плану і результати діяльності за 2018 рік та перспективний план роботи підприємства на 2019 рік, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Інформацію головного бухгалтера КП «ЦРА№31» Овруцької міської ради Казмерчук Т.В. про виконання фінансового плану і результати діяльності КП «ЦРА №31» за 2018 рік прийняти до відома.
  2. Затвердити перспективний план роботи комунального підприємства «ЦРА №31» на 2019 рік (додаток №1).
  3. Головному бухгалтеру КП «ЦРА№31» Овруцької міської ради                       Казмерчук Т.В. щомісячно до 10 числа наступного місяця та щоквартально звітувати про результати господарської діяльності підприємства та виконання фінансового плану на 2019 рік на пленарних засіданнях сесії міської ради та висвітлювати в засобах масової інформації згідно рішення сесії Овруцької міської ради від 31.01.2017 року № 700 «Про затвердження Порядку інформування про діяльність комунальних підприємств Овруцької міської ради».
  4. Головний бухгалтер «КП «Центральна районна аптека №31» та інші матеріально відповідальні особи підприємства несуть персональну відповідальність за виконані роботи підприємством, які мають бути оформлені згідно чинного законодавства та мають підтверджуватись наявністю гарантійних зобов’язань від виконавців робіт. Керівник комунального підприємства несе персональну відповідальність за виконання рішення міської ради та своєчасну звітність

Міський голова                                                                        І.Я. Коруд

ДОДАТОК № 1

до рішення 25-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 14.03.2019 року №1185

ЗВІТ
КП «Центральна районна аптека №31 м.Овруча»
Овруцької міської ради Житомирської області
про виконання фінансового плану та про результати діяльності за 2018 рік  та перспективний план роботи підприємства на 2019 рік.

Комунальне підприємство «Центральна районна аптека № 31 м. Овруча» Овруцької міської ради – це заклад охорони здоров’я з медикаментозного забезпечення населення, установ та організацій. Здійснює роздрібну торгівлю медикаментами та іншими засобами медичного призначення згідно ліцензії серія АВ № 598806 від 17.04.2012 року. Аптека є комунальною власністю громади, юридичною особою, діє на принципах повного господарського розрахунку, працює на загальній системі оподаткування.

На сьогодні до складу комунального підприємства ЦРА № 31 входить 6 аптек та 5 аптечних пунктів, з яких 5 аптек та 3 аптечних пункти знаходяться у сільській місцевості, а саме с. Ігнатпіль, с. Норинськ, С. Нові Велідники, с. Словечно та смт. Першотравневе. В ЦРА № 31 працює 28 чоловік. На базі ЦРА №31 створено умови для зберігання наркотичних та психотропних лікарських засобів, що відповідає усім ліцензійним вимогам. ЦРА №31 єдина в районі аптека, яка відпускає населенню наркотичні та психотропні препарати.

Підприємство виконує соціальні функції по забезпеченню пільгових категорій населення медикаментами. За 2018 рік Центральною районною аптекою № 31, були відпущенні ліки за пільговими рецептами інвалідам війни, хворим на бронхіальну астму, онкохворим та іншим на суму 369 001,57 грн., потерпілим внаслідок катастрофи на ЧАЕС на суму 2 338 900,00 грн., за програмою «Доступні ліки» на суму 1 129 395,15 грн.

Також  ЦРА № 31 обслуговує членів Благодійної організації «Лікарняна каса» Житомирської області за рецептами лікарів. За 2018 рік відпущено ліків та виробів медичного призначення на суму 290 746,10 грн., юридичним, бюджетним та державним організаціям на суму 58 638,48 грн.

Всі структурні підрозділи здійснюють відпуск ліків зі знижкою 5% ветеранам війни, інвалідам, учасникам АТО, ліквідаторам аварії на ЧАЕС, учасникам  бойових дій ( за рахунок коштів ЦРА№31).

Загальна сума знижки за 2018 рік – 104 817,72 грн.

Товарообіг підприємства за 2018 рік з ПДВ склав – 10 602 839,87  грн., що на 1 265 050,16 грн. більше ніж у 2017 році, з них: 2 338 900,00 грн. – відшкодування за рецептами ЧАЕС; 1 129 395,15 грн. – відшкодування по програмі «Доступні ліки»; 369 001,57 грн. – відшкодування за пільговими рецептами інвалідам війни, хворим на бронхіальну астму, онкохворим та іншим; 290 746, 10 грн. – відшкодування БО «Лікарняна каса»; 58 638,48 грн. – оплата  юридичними, бюджетними та державними організаціями; 6 416 158,57 грн. – реалізація через торгову мережу. що на 1 265 050,16 грн. більше ніж у 2017 році.

Підприємство за 2018 рік отримало дохід від здачі в оренду майна на загальну суму 160 946,39 грн., з них: віднесено на дохід ЦРА № 31 74 142,56 грн., нараховано ПДВ 26 824,37 грн., сплачено до місцевого бюджету 59 979,46 грн.

Витрати підприємства за 2018 рік ЦРА № 31 становлять 1 704 505,32 грн., що на 211 950,84 грн. більше ніж у 2017 році, а саме:

  • заробітна плата працівникам – 975 712,46 грн., що на 168 768,52 грн. більше ніж у 2017 році;
  • нарахування на заробітну плату – 247 421,37 грн., що на 34 115,43 грн. більше ніж у 2017 році;
  • амортизація – 52 555,72 грн.;
  • забезпечення господарської діяльності підприємства – 333 952,77 грн. (електропостачання – 100 938,66 грн.; газопостачання – 68 499,20 грн.; витрати за комунальні послуги орендованого майна та орендна плата – 35 120,30 грн.; охорона – 10 320,35 грн. та інші – 119 074,26 грн.);
  • створення резерву відпускних – 94 863,00 грн.

За 2018 рік ЦРА № 31 сплатили податків на суму 301 844,29 грн.:

  • ПДВ 96 644,00 грн;
  • Прибутковий податок із заробітної плати – 188 245,41 грн;
  • Військовий збір – 16 954,88 грн.

За 2018 рік підприємство отримало збиток у сумі 24 471,28 грн., у порівнянні з 2017 роком збиток підприємства зменшився на 76 629,34 грн.

Заборгованість по заробітній платі, податкам та фондам відсутня.

П О Я С Н Ю В А Л Ь Н А    З А П И С К А

до фінансового плану на 2019 рік

Комунального підприємства «Центральна районна аптека № 31 м. Овруча» Овруцької міської ради

У фінансовому плані на 2019 р. плануються наступні показники господарської та фінансової діяльності підприємства.

Доходи планується отримати у розмірі – 9 784 тис. грн., планові витрати – 9 783 тис. грн., фінансовий результат прибуток у розмірі 1 тис. грн.

Доходи планується отримати у розмірі 9 784 тис. грн. від надання наступних послуг:

від продажу фармацевтичних препаратів – 9 688 тис. грн., у тому числі від населення – 6 053 тис. грн., з середньою націнкою 18 %; від безкоштовного відпуску (громадянам які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС) – 2 335 тис. грн., з націнкою 10 %; від державної програми «Доступні ліки» – 1 300 тис. грн., з націнкою 15 %;

від здачі нерухомості в оренду – 96 тис. грн..

Витрати планові складають – 9 783 тис. грн. і включають:

Собівартість реалізованої продукції – 7 944 тис. грн.;

Заробітна плата – 1 500 тис. грн. (заробітна плата працівників, відрахування на соціальні заходи, та нарахування резерву відпусток, сплата єдиного соціального внеску);

Витрати на здійснення господарської діяльності – 339 тис. грн. (комісія за банківське обслуговування, витрати на паливо, освітлення, газопостачання, витрати на утримання автомобіля, матеріальні витрати, комунальні витрати, амортизація).

Фінансовий план розроблено з урахуванням фактичних показників за результатами фінансової та господарської діяльності за 2018 та 2017 рік та з урахуванням змін, які плануються протягом року.

З січня поточного року зросла мінімальна заробітна плата з 3 723 грн. у 2018 році до 4 173 грн. у 2019 році, що в свою чергу призвело до збільшення єдиного соціального внеску та витрат на заробітну плату.

Якщо збільшити відсоток від орендної плати на користь підприємства, то відповідно і збільшиться прибутковість. Також плануємо і надалі збільшувати товарообіг, шляхом роздрібної торгівлі лікарськими засобами та виробами медичного призначення.

Фінансовий план на 2019 рік із помісячною розшифровкою по підприємству додається.

Секретар     ради                                                                  Дєдух І.М.


Додаток

Источник: http://ovruch.in.ua/2019/04/04/rishennya-1185-vid-14-bereznya-2019-roku-pro-zvit-dyrektora-kp-ovrutska-rajonna-tsra31-ovrutskoyi-miskoyi-rady-shhodo-vykonannya-finansovogo-planu-i-rezultaty-diyalnosti-za-2018-rik-ta-perspektyvnyj-p/

  • 04.04.2019
  • 95 просмотров