• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №336 від 16 березня 2018 року “Про звіт директора КП «Овруч» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2017 рік та перспективний план роботи підприємства на 2018 рік”

Рішення №336 від 16 березня 2018 року “Про звіт директора КП «Овруч» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2017 рік та перспективний план роботи підприємства на 2018 рік”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Дев`ята   сесія                                                                              VІІ скликання

Від  16 березня 2018 року          №336

Про звіт директора КП «Овруч»
Овруцької міської ради щодо виконання
фінансового плану і результати діяльності
за 2017 рік та перспективний

план роботи підприємства на 2018 рік

Заслухавши та обговоривши інформацію директора КП «Овруч» Сергійчука О.А. про виконання фінансового плану і результати діяльності КП «Овруч» за 2017 рік та перспективний план роботи підприємства на 2018 рік, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Інформацію директора КП «Овруч» Овруцької міської ради Сергійчука О.А. про виконання фінансового плану прийняти до відома.
  2. Затвердити перспективний план роботи комунального підприємства «Овруч » на 2018 рік (додаток №1).
  3. Директору КП «Овруч» Овруцької міської ради Сергійчуку О.А. розпочати процедуру формування  тарифів відповідно до Постанови КМУ №869.
  4. Керівник КП «Овруч» (Сергійчук О.А.) та інші матеріально відповідальні особи підприємства несуть персональну відповідальність за виконані роботи підприємством, які мають бути оформлені згідно чинного законодавства та мають підтверджуватись наявністю гарантійних зобов’язань від виконавців робіт.

Міський голова                                                                              І.Я. Коруд

ДОДАТОК № 1

до рішення 9-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 16.03.2018 року № 336

ЗВІТ
КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області
про виконання фінансового плану та про результати діяльності за 2017 рік  та перспективний план роботи підприємства на 2018 рік

Згідно рішення виконкому  Овруцької міської ради  від  20.07.2016 року  № 114  виконавцем послуг із вивезенням та утилізації твердих побутових відходів (ТПВ) для мешканців  м. Овруч  визначено КП «Овруч». Комунальне підприємство «Овруч» розпочало свою господарську діяльність з 01 листопада 2016 року.

Штатна структура підприємства затверджена рішенням сесії міської ради від 31.05.2016 року №286 «Про погодження структури Комунального підприємства «Овруч» Овруцької міської ради». Із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями сесій міської ради від 22.07.2016 року №392, від 25.08.2016 року №442, від 17.11.2016 року №588, від 06.12.2016 року №631, від 22.12.2016 року №652,  від 31.01.2017 року №697, від 19.05.2017 року № 854, від 27.06.2017 року № 909, від 18.08.2017 № 1018 загальна кількість працівників становить – 62,75 штатних одиниць.

Організаційна структура включає:

  • 11 робітників з благоустрою,
  • 13 двірників,
  • 2 сторожа,
  • 16 водіїв автотранспортних засобів,
  • 2 оператора очисного устаткування,
  • 1 електрогазозварника,
  • 3 електрика,
  • 2 робітника зеленого господарства,
  • 1 майстра зеленого господарства,
  • 1 контролер,
  • 10,75 – інженерно-технічних працівників.

Автомобільний парк КП «Овруч» складається з 18 автотранспортних та мототранспортних засобів: з них мототранспортних засобів – 9 одиниць, автомобілів – 9 одиниць.

Відділ «Саночистка»

Санітарний стан міста,  як одну  із складових  частин благоустрою  міста, забезпечує відділ «Саночистка». Основним напрямком діяльності структурного підрозділу  є забезпечення належного санітарного стану та благоустрою території міста, а також надання послуг з вивезення твердих  та  рідких побутових відходів (ТРПВ) в м. Овруч – населенню, бюджетним організаціям та приватним підприємцям. Окрім цього, підрозділом здійснюється прибирання території міста  та обрізка аварійних дерев, ліквідація стихійних сміттєзвалищ та вивіз сміття, зимове утримання доріг.

Обсяги надання послуг з вивезення побутових відходів по місту підприємством за 2017 рік складають :

Житловий фонд – 8696 м3 ;

Приватний сектор – 1932,6 м3;

Інші підприємства – 2722,96 м3;

Бюджетні установи – 1339,44 м3.

Згідно схеми-маршрута по вулицях міста – 6912 м3

Додатково поза маршрутом – 7192 м3

Утилізація – 7015,81 м3.

Всього – 35810,81 м3 на суму – 2620,2 тис. грн.

Надано послуг по вивезенню та утилізації рідких нечистот:

Населення – 1897,50 м3 ;

Бюджетні підприємства –42,9 м3 ;

Інші підприємства – 66 м3

Всього – 2006,4 м3 на суму – 170,4 тис. грн.

Загальна сума  з вивезення ТПВ та рідких нечистот за 2017 рік   складає – 2790,6 тис. грн.

Станом на 01.01.2018 року заключено 1583 договорів з населенням, 258 – з підприємствами та установами різних форм власності.

Проведені роботи по обрізанню, підрізанню дерев, вивезенню гілок та сміття по  38 вулицям міста Овруч:

  • зрізано дерев – 12 шт.,
  • обрізано дерев – 205 шт.,
  • підрізано дерев – 48 шт.

Двірниками відділу «Саночистка» у складі одинадцяти осіб,  були проведені роботи по  прибиранню за ними закріпленої території міста.

На протязі року виконувалися  працівниками відділу наступні роботи:

  • Поточний ремонт кладовища по вул. Танкістів, загальна вартість робіт – 12,5 тис. грн.;
  • Поточний ремонт площі О.Сабурова, загальна вартість робіт – 1,3 тис. грн.;
  • Поховання громадянина без реєстрації – 1,1 тис. грн.;
  • Ремонт парапетної стіни по вул. С. Бандери та вул. Т. Шевченка, загальна вартість робіт – 17,7 тис. грн.;

Також проводились роботи по розчищенню вулиць, тротуарів, доріг міста та ОТГ від снігу; проводилось грейдерування вулиць міста з грунтовим покриттям; перевезення та встановлення урн, лавок; благоустрій території майданчиків для збору ТПВ та ін..

На протязі року  придбано 20 урн металевих з кришкою та 17 контейнерів для сміття, всього підприємство обслуговує: 156 контейнерів для сміття від населення та 44  контейнери від організацій.

         Відділом «Саночистка» виконано робіт на загальну вартість – 2690,2 тис. грн.

Відділ зеленого господарства.

На протязі 2017 року відділом зеленого господарства у складі трьох осіб (майстра та двома робочими 3-го розряду),  проводився постійний догляд за зеленими насадженнями м. Овруч. Загальна площа клумб складає – 1983,68 м2. (здійснювалось вирощування та висадка розсади квітів, прополювання, рихлення, поливання клумб, підкормку мін. добривом квітників, вирівнювання поверхні площі ґрунту, зачистка площ, прибирання  та перекопування, прикривання багаторічних квітів на зиму листям та перегноєм). Також проводились  й інші роботи стрижка та прибирання чагарників, згрібання скошеної трави на клумбах, були проведені роботи з нанесення малюнку бордюрною стрічкою та  висадження самшиту, квітів для оформлення клумби по вул. Василівській біля бювету.

Висаджено:

  • Близько 7 тисяч саджанців розсади;
  • 200 шт. дерев;
  • Посаджено 210 кущів ялівцю та самшиту ;
  • Виготовлені 47 корзини з квіткових композицій.

Всього виконано робіт відділом зеленого господарства на загальну суму – 194,5 тис.  грн.

Відділ з обслуговування об’єктів освітлення та доріг.

Робітниками відділу з обслуговування вуличного освітлення у складі трьох осіб та водієм автомобільного транспорту ТВГ – 15Н (АМ 52-59 ВС). за 2017 рік проводились роботи з:

  • Поточного ремонту освітлення по вул.: Металістів, Грушевського, Привокзальної площі, 4 Гвардійської  та вул. Тургенєва;
  • Монтажу металоконструкцій обмежувачів висоти, встановлення дорожніх знаків;
  • Встановлення автоматичних вимикачів на вуличне освітлення по вулицях міста, в кількості 15 шт.;

На суму – 162,34 тис. грн.

Також проводились роботи по поточному ремонту електромереж та освітлення вулиць; обслуговування обмежувачів висоти; проведено роботи з прокладанням кабелю  в футляри під землю; встановлення світильників  по вул. Т.Шевченка (від площі Свободи до моста); встановлення обмежувачів висоти по вул. Білоруській, Металістів, Прикордонній; встановлення дорожніх знаків на круговому русі; встановлення та кріплення рекламних банерів та біл-борду; демонтаж , монтаж та прикрашання новорічної ялинки та вертепу.

Всього по вулицях міста Овруч прокладено 3908 м. кабелю (СИП, АВВГ, 2/075).

За період 2016-2017 рр. було проведено технічне переоснащення мережі вуличного освітлення в кількості 870 світлоточок з натрієвих ламп, потужністю 100 Вт. на світлодіодні, потужністю 10 Вт., економія при цьому складає 14,5 тис. кВт щомісячно.

 Вартість робіт і матеріалів становить  на суму –  523,86 тис. грн.

За 2017 року всього спожито електричної енергії по вуличному освітленню 106241 кВт. на суму 253,6 тис. грн. За 2016 р. спожито електроенергії 280889 кВт на суму 297,6.

Всього виконано робіт відділом обслуговування вуличного освітлення, на загальну суму –    939,8  тис.  грн.

Фінансовий звіт за 2017 рік.

            Підприємством отримано доходів за 2017 рік всього – 7 080 604 грн:

*від надання послуг по вивозу та утилізації сміття та рідких побутових відходів

  • населення –628 477грн.
  • «Гарне місто» – 692 292 грн.
  • від бюджетних установ – 116 743 грн.
  • інших підприємств та організацій – 369 371грн.

*від надання послуг по благоустрою, поточному ремонту доріг – 3 824 496грн

*інші доходи від реалізації робіт та послуг – 78 634 грн.

Всього доходів від реалізації робіт та послуг – 5710 013 грн

інші доходи – 1370591 грн.

Витрати складають:

виробнича собівартість –5 269 655 грн, з них :

на заробітну плату з нарахуванням  – 2 066 139 грн, резерв відпусток – 164 047  грн, амортизація – 763588  грн., відшкодування витрат балансоутримувача – 43 729 грн, відрядження – 2566 грн , електроенергія – 253 595 грн, паливно-мастильні матеріали – 1 142 392 грн, матеріали, запчастини, МШП – 526 406 грн, податки(земля, екологія) – 133 033 грн, психофізіологічна експертиза – 1507грн, спецхарчування(талони на молоко) – 25 305 грн,  інші прямі витрати( оголошення в газеті, аналізи на сміттєзвалищі, діагностика автомобілів, послуги та роботи інших підприємств) – 147 348 грн.

в тому числі – загальновиробничі витрати всього – 176 978 грн, з них :

на заробітну плату з нарахуванням  – 120 735 грн, резерв відпусток – 9 168 грн,  відшкодування витрат балансоутримувача – 43 729 грн, витрати на відрядження – 1 111 грн, амортизація – 2235 грн.

Адміністративні витрати всього – 608858 грн, з них:

на заробітну плату з нарахуванням ЄСВ – 497182 грн, резерв відпусток – 51 959 грн,  витрати на відрядження – 4 236 грн, амортизація – 8011 грн, навчання з охорони праці, атестація роб. місць – 10 604 грн, послуги банку – 6 522 грн, прогр. забеспеч. – 1395 грн, передплата періодичних видань –3189 грн, послуги зв’язку – 259 грн.,  інші(аудит.послуги, МШП, адмін.збір, страхування, запчастини, канцтовари) – 25501 грн.

Витрати на збут всього – 56 682 грн, з них:

на заробітну плату з нарахуванням –38 794 грн, резерв відпусток – 5 776  грн,  амортизація – 1080 грн, бланки – 1 672 грн, обслугов.  програм . забеспечення – 9 360 грн.

Інші витрати (матеріальна допомога, лікарняні та інше) – 506146 грн.

Єдиний податок – 248 581 грн

Всього витрат: 6 689 922 грн.

Прибуток за 2017 року по підприємству складає- 390 682 грн.

Кредиторська заборгованість підприємства становить: 1 332,6 тис. грн.., в тому числі за товари, роботи, послуги – 182,6 тис. грн., за розрахунками з бюджетом – 115,0 тис. грн., за розрахунками зі страхування – 17,4 тис. грн., за розрахунками по зар/п – 82,4 тис. грн.., доходи майбутніх періодів – 250,2 тис. грн., інші поточні зобов’язання – 685,0 тис.  грн.

Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги на 01.01.2018 р. становить – 1 453,4 тис. грн.

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 р. №1774-VIII, Закону України «Про державний бюджет на 2017 рік», встановленням прожиткового мінімуму, для працездатних осіб на 1 січня календарного року у розмірі 1600 грн. та мінімальної заробітної плати 3200 грн , з метою диференціації заробітної плати працівників протягом року було  двічі за рік збільшено заробітну плату працівників: з 01.02.2017 р.  та  з 01.09.2017 р.

Середньооблікова чисельність за 2017 рік складає 51 чол.

Фонд оплати праці штатних працівників становить –2 180,8 тис. грн.. Середньомісячна зар/п –3563 грн..

Профінансовано міською радою за звітний рік всього 3 286,2 тис. грн. (благоустрій 3 258,9 тис. грн.,в тому числі надано кошти для придбання бензокос, бензопил на суму 44,7 грн., теплиці вартістю 21,9 грн., поточний ремонт доріг 25,5 тис. грн., інші витрати 1,7 тис. грн.,).

Комунальному підприємству «Овруч» для покращення ефективності надання послуг з благоустрою міста за рік міською радою було придбано та передано в господарське відання:

Грунтофреза ФГН-1,6 м – 30 000,00 грн.

Відвал плужний МТЗ-8,82 – 24 000,00 грн.

Трактор Беларус-82,1 – 478 000,00 грн.

Бензобур ЛЕХ 5,5 кВт – 9 740,00 грн.

Подрібнювач гілок АМ-120 ТР-К – 76 200,00 грн

Розкидач МВУ-5 – 199 000,00 грн.

Секретар ради                                                                      Дєдух І.М.

Источник: http://ovruch.in.ua/2018/03/26/rishennya-336-vid-16-bereznya-2018-roku-pro-zvit-dyrektora-kp-ovruch-ovrutskoyi-miskoyi-rady-shhodo-vykonannya-finansovogo-planu-i-rezultaty-diyalnosti-za-2017-rik-ta-perspektyvnyj-plan-roboty-pidpryy/

  • 26.03.2018
  • 234 просмотра