• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №337 від 16 березня 2018 року “Про звіт директора КП «Комунальний ринок» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2017 рік.”

Рішення №337 від 16 березня 2018 року “Про звіт директора КП «Комунальний ринок» Овруцької міської ради щодо виконання фінансового плану і результати діяльності за 2017 рік.”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

 Дев`ята   сесія                                                                  VІІ скликання

Від  16 березня 2018 року          №337

Про звіт директора КП «Комунальний ринок»
Овруцької міської ради щодо виконання

фінансового плану і результати діяльності за 2017 рік.

Заслухавши та обговоривши інформацію директора КП «Комунальний ринок» Салючка Р.В.  про виконання фінансового плану і результати діяльності КП «Комунальний ринок» за 2017 рік, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Інформацію директора КП «Комунальний ринок» Овруцької міської ради Салючка Р.В. про виконання фінансового плану прийняти до відома.
  2. Затвердити перспективний план роботи комунального підприємства «Комунальний ринок» на 2018 рік (додаток №1).
  3. Керівник КП «Комунальний ринок» (Салючок Р.В.) та інші матеріально відповідальні особи підприємства несуть персональну відповідальність за виконані роботи підприємством, які мають бути оформлені згідно чинного законодавства та мають підтверджуватись наявністю гарантійних зобов’язань від виконавців робіт.

Міський голова                                                                              І.Я. Коруд

ДОДАТОК № 1

до рішення 9-ої сесії міської ради

VІІ скликання

від 16.03.2018 року № 337

ЗВІТ
КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області
про виконання фінансового плану та про результати діяльності за 2017 рік  та перспективний план роботи підприємства на 2018 рік

Станом на 01.01.2018 року у комунальному підприємстві працює два працівника – директор та бухгалтер.

Згідно цивільно-правових угод на підприємстві працює прибиральниця.  Тимчасово згідно цивільно-правових угод залучались юрист, спеціалісти для ремонту санітарного вузла та з обслуговування, ремонту електричної мережі.

Основна діяльність КП «Комунальний ринок» здача в оренду, розташованих у готельному комплексі «Овруч», нежитлових приміщень під магазини, склади, майстерні та офіси, надання послуг з санітарного утримання території по вулиці Князя Олега 11. А також здача в оренду щитів зовнішньої реклами, що розташовані на приміщені готелю.

Протягом 2017 року на рахунок комунального підприємства надійшло коштів в сумі 475066,83 грн. з них:

за рахунок орендної плати 446961,83 грн.;

за рахунок надання послуг з санітарного утримання території ринку 23261,85 грн.(з червня 2017 р. );

за рахунок плати за розміщення щитів зовнішньої реклами 3600,00 грн.;

відсотки від депозитного вкладу 1243,15 грн. (з жовтня 2017 р.)

Витрачено коштів за 2017 рік на загальну суму 383152,91 грн., а саме:

виплата заробітної плати, щорічної відпустки штатним працівникам та грошова винагорода найманим працівникам 172464,64 грн.;

сплата податків та нарахувань на заробітну плату та грошову винагороду 88535,84 грн.;

податок до міського бюджету 17761,00 грн.;

поточний ремонт 94326,63 грн. (електромережі, водогінної мережі, ремонт нежитлових кімнат, фасаду приміщення, санітарних вузлів, заміна дверних блоків та дверей, вікон, облаштування території ринку відсівом);

придбання господарського інвентарю 1557,50 грн.;

виготовлення 2-х контейнерів для сміття 3832,38 грн.;

оплата комунальних послуг 13155,46 грн.;

інші видатки 9280,46 грн. (послуги Інтернету, обслуговування оргтехніки, банківське обслуговування, канцтовари, поштові марки та конверти, миючі засоби та засоби гігієни).

Станом на 01.01.2018 року залишок коштів на рахунках підприємства складає 113122,21 грн. з яких 65000,00 грн. на депозитному вкладі.

За даними обліку та звітності на підприємстві по розрахунках з державним та місцевим бюджетами, державними цільовими фондами, юридичними та фізичними особами дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.

На 01 січня 2018 року у готельному комплексі «Овруч» орендують приміщення 11 юридичних та фізичних осіб.

Також укладено 29 договорів з фізичними особами по наданню послуг з прибирання території по вулиці Князя Олега 11.

Періодично у засобах масової інформації публікувалася інформація про намір підприємства надавати в оренду нежитлові приміщення готельного комплексу.

У 2017 році підприємством розроблено планово-нормативну калькуляцію на надання послуг з санітарного утримання території по вулиці Князя Олега, 11, яка затверджена рішенням виконавчого комітету міської ради від 07.06.2017 № 90.

Протягом 2017 року без залучення підрядників проведено:

  • поточний ремонт електромережі зі встановленням нових електричних

автоматів, енергозберігаючих електричних ламп;

  • відновлення та ремонт водо-ливневої мережі;
  • ремонт та облаштування двох нежитлових кімнат;
  • встановлено дверний блок у підвальне приміщення;
  • виготовлено та встановлено два контейнери для сміття по вулиці

Князя Олега, 11.

Протягом 2017 року здійснено ремонт водогінної мережі, даху та стін, встановлення парапетних плит на готельному комплексі, санвузла на 1-у поверсі, встановлено лічильник обліку води, приміщення загального користування переобладнано на енергозберігаюче освітлення.

Провести роботу по відчуженню за конкурсом готельного комплексу «Овруч». У разі відсутності покупця продовжувати укладання договорів на оренду нежитлових приміщень готельного комплексу з юридичними  та фізичними особами.

Спільно з Овруцькою ОТГ розпочати будівництво комунального ринку, згідно виготовленої проектно-технічної документації, а саме:

  • нове будівництво адміністративної будівлі вартістю 434,48 тис. грн.;
  • нове будівництво громадського туалету вартістю 269,23 тис. грн.;
  • нове будівництво зовнішнього водопостачання та водовідведення

вартістю 99,84 тис. грн.;

  • нове будівництво електропостачання та освітлення вартістю 123,28 тис. грн.

Також продовжувати роботу по укладанню договорів з юридичними та фізичними особами з санітарного утримання території по вулиці Князя Олега, 11.

Секретар ради                                                          Дєдух І.М.

Источник: http://ovruch.in.ua/2018/03/26/rishennya-337-vid-16-bereznya-2018-roku-pro-zvit-dyrektora-kp-komunalnyj-rynok-ovrutskoyi-miskoyi-rady-shhodo-vykonannya-finansovogo-planu-i-rezultaty-diyalnosti-za-2017-rik/

  • 26.03.2018
  • 146 просмотров