• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №711 від 29 серпня 2018 року “Про затвердження Регламенту та Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради”

Рішення №711 від 29 серпня 2018 року “Про затвердження Регламенту та Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я 

П’ятнадцята  сесія                                                                  VІІ  скликання

Від 29 серпня 2018 року      №711

Про затвердження Регламенту та
Переліку адміністративних послуг,
які надаються через Центр надання
адміністративних послуг виконавчого

комітету Овруцької міської ради

Керуючись  законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, «Про адміністративні послуги», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. №588 (зі змінами), Переліком адміністративних послуг які надаються через центр надання адміністративних послуг, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. № 523, рішенням Овруцької міської ради від 27 липня 2018 року  №634 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції», з метою приведення його діяльності у відповідність до вимог чинного законодавства Овруцька міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Затвердити Регламент Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради згідно з додатком 1 до цього рішення.
  2. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради згідно з додатком 2.
  3. Суб’єктам надання адміністративних послугОвруцької міської ради постійно здійснювати контроль за своєчасністю та якістю надання адміністративних послуг відповідно до визначених повноважень.
  4. Секретарю ради оприлюднити дане рішення згідно чинного законодавства.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника Центру надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради та комісію з питань законності, правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності.

Міський голова                                                                                   І.Я. Коруд

Дєдух І.М.___________Рибинська Н.М.______Муліванцев  О.В._____________


Додаток

Источник: http://ovruch.in.ua/2018/09/07/rishennya-711-vid-29-serpnya-2018-roku-pro-zatverdzhennya-reglamentu-ta-pereliku-administratyvnyh-poslug-yaki-nadayutsya-cherez-tsentr-nadannya-administratyvnyh-poslug-vykonavchogo-komitetu-ovrutskoyi/

  • 07.09.2018
  • 213 просмотров