У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Восьма сесія VІІ скликання
від 30 березня 2016 року № 211
Про затвердження Положення про порядок
подання та розгляду електронних петицій
З метою розширення можливостей реалізації прав громадян на вирішення питань місцевого самоврядування в місті Овручі, керуючись ст.23-1 Закону України «Про звернення громадян», ст.ст.25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій (додається).
- Контроль за розглядом електронних петицій покласти на загальний відділ Овруцької міської ради та керуючу справами Іванову-Ющенко Л.В.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності; секретаря міської ради Чичирка М.В. – по рішенням сесії міської ради, керуючу справами Іванову-Ющенко Л.В. – по рішеннях виконкому міської ради, здійснювати контроль й інформування до 5 числа кожного місяця та комісії – раз у півріччя.
- Провідному спеціалісту з інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю І.С. Редчиць та технічному працівнику з обслуговуванню комп’ютерної техніки О.В. Нікіфорову опублікувати рішення в засобах масової інформації та офіційному сайті Овруцької міської ради згідно посадових обов’язків.
Міський голова І.Я. Коруд
Завантажити документ