• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №704 (І пленарне засідання) від 31 січня 2017 року “Про внесення змін до рішення міської ради від 16.11.2015 року № 14 «Про затвердження структури та штатної чисельності апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради»”

Рішення №704 (І пленарне засідання) від 31 січня 2017 року “Про внесення змін до рішення міської ради від 16.11.2015 року № 14 «Про затвердження структури та штатної чисельності апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради»”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я  

Двадцять  третя  сесія                                                                     VІІ  скликання

(перше пленарне засідання)

Від 31 січня 2017 року           № 704

Про внесення змін до рішення міської ради
від 16.11.2015 року № 14 «Про затвердження
структури та штатної чисельності апарату

виконавчого комітету Овруцької міської ради»

З метою оптимізації виробничого процесу, відповідно до статей 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та у зв’язку з виробничою необхідністю, враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій, з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування від 27.01.2017 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А :

  1. Внести зміни до рішення міської ради від 16.11.2015 року № 14 «Про затвердження структури та штатної чисельності апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради» (зі змінами та доповненнями згідно рішень міської ради від 27.01.2016 року № 114, від 14.04.2016 року № 240 та від 30.06.2016 року № 360, від 22.07.2016 року № 403, від 25.08.2016 року № 462, від 22.12.2016 року № 642) таким чином:
  • Утворити відділ місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій виконкому Овруцької міської ради у кількості 2 (дві) штатних одиниці, включивши до штатного розпису з 01 лютого 2017 року:
  • одну посаду начальника відділу місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій виконкому Овруцької міської ради (посадова особа);
  • одну посаду спеціаліста з питань місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій (службовця).
  • Затвердити положення про відділ місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій (додаток №1).
  • Змінити назву «відділу житлово-комунального господарства, реєстрації та залучення інвестицій» на «відділ житлово-комунального господарства та реєстрації».
  • Виключити з 01 лютого 2017 року зі штатного розпису виконкому Овруцької міської ради одну посаду інспектора з благоустрою.
  1. Викласти Додаток №1 до рішення міської ради від 16.11.2015 року № 14 «Про затвердження структури та штатної чисельності апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради» зі змінами та доповненнями у новій редакції (додається).

 

Міський голова                                                                                   І.Я. Коруд

 

ДОДАТОК № 1

до рішення 23-ої сесії міської ради

 VІІ скликання

від 31.01.2017 року № 704

Положення про відділ 

місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій Овруцької міської ради

І. Загальні положення

1.1.   У своїй роботі відділ керується Конституцією України і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінекономіки України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради, а також даним положенням.

1.3.   Відділ свою роботу організовує на основі перспективних і поточних планів роботи.

1.4.   У процесі виконання покладених на відділ завдань взаємодіє з відділами Департаменту економіки і міжнародних відносин обласної державної адміністрації, структурними підрозділами місцевих органів державної виконавчої влади, управліннями, відділами районної державної адміністрації, представницькими органами та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями міста та району.

ІІ. Завдання та обов’язки відділу:

  • Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо забезпечення умов для сталого економічного розвитку міста.
  • Готує проект програми соціально-економічного розвитку міста, аналіз діяльності підприємств торгівлі, ринку і торговельних майданчиків, розташованих у місті;
  • Здійснює реалізацію державної політики, спрямованої на розвиток та вдосконалення роздрібної та оптової торгівлі, торговельно-виробничої сфери і побутового обслуговування  населення через ринкові  механізми господарювання;
  • Надає консультативну та організаційну допомогу підприємствам, підприємцям та громадянам міста з питань, що належать до компетенції відділу;
  • Розглядає  звернення, заяви та листи, що надійшли на розгляд до відділу;
  • Відповідає за підготовку і відповідність чинному законодавству підготовлених розпорядчих документів, аналітичної звітності та довідкової інформації;
  • Співпрацює з підприємствами, установами  та громадськими організаціями, структурними підрозділами органів влади;
  • Займається питаннями розвитку підприємництва;
  • Координує діяльність пункту підтримки підприємництва;
  • Сприяє організації виставково – ярмаркової діяльності, забезпечує інформацією суб’єктів торговельної діяльності, побутового обслуговування населення про роботу виставок, семінарів тощо;
  • Розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату в місті;
  • Бере участь у роботі щодо залучення інвестицій та кредитних ресурсів на розвиток економічного потенціалу міста;
  • Бере участь у розробці пропозицій до переліку об’єктів, що пропонуються до фінансування за рахунок коштів обласного та державного бюджетів;
  • Виконує інші доручення міського голови.

ІІІ. Відділ має право:

1) залучати спеціалістів інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

2) одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів міської ради, райдержадміністрації, інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

3) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

Відділ в процесі виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, райдержадміністрації, територіальними органами  та іншими центральними органами виконавчої влади, а також з підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян.

Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

Начальник відділу:

– здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на відділ, сприяє створенню належних умов праці у відділі;

– подає на затвердження голові міської ради положення про відділ;

– затверджує посадові обов’язки працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними;

– планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради;

– вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

– звітує перед міським головою про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;

– вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях комісій, сесій питань, що належать до компетенції відділу, та розробляє проекти відповідних рішень;

– може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

– представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами міської ради, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням голови районної державної адміністрації;

– організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу;

– подає пропозиції міському голові щодо:

– призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством посадових осіб відділу, присвоєння їм рангів, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

– проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;

– забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

– здійснює інші повноваження, визначені законом.

Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

 

Секретар ради                                                                     М.В. Чичирко

 

 

ДОДАТОК № 2

до рішення 23-ої сесії міської ради

 VІІ скликання

від 31.01.2017 року № 704

СТРУКТУРА

та штатна чисельність апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради

 

Назва структурного підрозділу та посади

 

Кількість штатних одиницьКатегорія працівника
1234
 Керівники:
1.Міський голова1Посадова особа
2.Секретар ради1Посадова особа
3.Перший заступник міського голови1Посадова особа
4.Заступник міського голови-начальник фінансово-економічного відділу1Посадова особа
5Заступник міського голови-начальник відділу житлово-комунального господарства та реєстрації1Посадова особа
6.Керуючий справами – начальник загального відділу1Посадова особа
7.Секретар керівника1Службовець
 Загальний відділ:
8.Провідний спеціаліст з питань організаційної та кадрової роботи1Посадова особа
9.Провідний спеціаліст з інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю1Посадова особа
10.Провідний спеціаліст загального відділу1Посадова особа
11.технічний працівник по обслуговуванню комп’ютерної техніки1Службовець
12.Спеціаліст з питань молоді та спорту1Службовець
13.Водій1Робітник
14.Техпрацівник-кур’єр1Робітник
 Фінансово-економічний відділ:
15.Головний бухгалтер1Посадова особа
16.Провідний спеціаліст  -бухгалтер1Посадова особа
17.Бухгалтер2Службовець
18.Спеціаліст з питань залучення інвестицій та державних закупівель1Службовець
 Відділ регулювання земельних відносин:
19.начальник відділу регулювання земельних відносин1Посадова особа
20.Провідний спеціаліст відділу регулювання земельних відносин1Посадова особа
 Юридичний відділ
21.Начальник юридичного відділу1Посадова особа
22.Провідний спеціаліст юридичного відділу1Посадова особа
23.Державний реєстратор1Посадова особа
 Відділ житлово-комунального господарства та реєстрації
24.Провідний спеціаліст з питань реєстрації2Посадова особа
25.Провідний спеціаліст з питань архітектури, містобудування та благоустрою1Посадова особа
26.Провідний спеціаліст з питань місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій1Посадова особа
27.Інспектор з благоустрою1Службовець
 Відділ місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій
28.Начальник відділу місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій1Посадова особа
29.Спеціаліст з питань місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій1Службовець

 

Секретар ради                                                                            М.В. Чичирко

  Завантажити документ
  • 04.08.2017
  • 417 просмотров

Атрибуты

тест http://ovruch.in.ua/2017/02/06/rishennya-704-i-plenarne-zasidannya-vid-31-sichnya-2017-roku-pro-vnesennya-zmin-do-rishennya-miskoyi-rady-vid-16-11-2015-roku-14-pro-zatverdzhennya-struktury-ta-shtatnoyi-chyselnosti-aparatu-vykonavch/