• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №107 від 27 січня 2016 року “Про затвердження Положення про надання одноразової матеріальної допомоги жителям м. Овруч”

Рішення №107 від 27 січня 2016 року “Про затвердження Положення про надання одноразової матеріальної допомоги жителям м. Овруч”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

П’ята  сесія                                                                                                VІІ  скликання

від 27 січня 2016 року     № 107

Про затвердження Положення про надання

одноразової матеріальної допомоги жителям м. Овруч

 

На виконання міської Програми соціального захисту населення м. Овруч на 2016 – 2017 роки, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійних депутатських комісій міської ради, міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити Положення про надання одноразової матеріальної допомоги жителям м. Овруч згідно додатком № 1 (додається).

 

Міський голова                                                                                 І.Я. Коруд

 

ДОДАТОК

до рішення  міської ради

VІІ скликання

від 27.01.2016 року № 107

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок надання одноразової матеріальної  допомоги жителям м. Овруч

  1. Це положення передбачає порядок і умови надання одноразової матеріальної допомоги громадянам міста з урахуванням ст. 26 та ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
  1. Одноразова матеріальна допомога надається заявнику один раз на рік.
  2. Допомога надається ветеранам війни, учасникам бойових дій, дітям війни, інвалідам (війни, ЧАЕС та загального захворювання), дітям-інвалідам, ліквідаторам ЧАЕС, постраждалим учасникам АТО (у разі поранення, контузії чи каліцтва, у тому числі встановлення інвалідності або часткової втрати працездатності, інших пошкоджень, одержаних під час здійснення АТО) та членам сімей загиблого в зоні АТО, малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, багатодітним сім’ям, дітям-сиротам і громадянам, які потерпіли від стихійного лиха, пожежі тощо.
  1. Ветеранам війни, учасникам бойових дій, дітям війни, інвалідам, ліквідаторам ЧАЕС, малозабезпеченим, непрацездатним громадянам, батькам багатодітних сімей, опікунам дітей-сиріт та громадянам, які потерпіли від стихійного лиха, пожежі тощо для отримання допомоги потрібно подати заяву на ім’я міського голови.
  1. До заяви додаються такі документи:

– копія паспорта (1, 2, 11, 12 сторінки);

– копія ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

– інформація про рахунок у банківській установі – у разі виплати одноразової матеріальної допомоги через банківську установу;

– довідки про доходи всіх членів сім’ї;

– довідка про склад сім’ї;

– медична довідка;

– довідка відповідних органів про те, що заявник потерпів від стихійного лиха, пожежі тощо (за наявності таких обставин);

– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання.

  1. Одноразова матеріальна допомога надається громадянам, зазначеним в п. 4 даного Положення в розмірі:

–  1000 грн. для тяжкохворих;

–  500 грн. на лікування;

–  300 грн. для вирішення соціально-побутових питань;

–  1000 грн. – громадянам, які потерпіли від стихійного лиха, пожежі

  1. При прийнятті рішення про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань береться до уваги рівень забезпеченості сім’ї з урахуванням встановленого прожиткового мінімуму на кожного члена сім’ї. Допомога надається тим особам, у кого нема прожиткового мінімуму.
  1. Для отримання одноразової матеріальної допомоги постраждалий учасник АТО до заяви подає такі документи:

– копія паспорта (1, 2, 11, 12 сторінки);

– копія ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті;

– видані та скріплені печаткою уповноважених органів (зокрема Міністерства оборони України Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій тощо або їх територіальними органами (надалі – уповноважені органи) довідки, листи та інші письмові документи, які підтверджують факт поранення, контузії чи каліцтва заявника під час участі в антитерористичній операції (у тому числі встановлення інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності інших пошкоджень, одержаних під час участі в антитерористичній операції чи під час підготовки до відправки у зону антитерористичної операції, тривалої хвороби, пов’язаної з участю в антитерористичній операції, тощо);

– інформація про рахунок у банківській установі – у разі виплати одноразової матеріальної допомоги через банківську установу;

– довідка про склад сім’ї;

– довідки про доходи всіх членів сім’ї.

  1. Розмір допомоги постраждалим учасникам антитерористичної операції визначає комісія у кожному конкретному випадку залежно від складності проблеми заявника у розмірі від однієї мінімальної заробітної плати до трьох.
  1. У разі смерті учасника АТО допомога виплачується одному члену на сім’ю:

10.1.  До заяви від члена сім’ї загиблого про виплату одноразової грошової допомоги додаються такі документи:

– копія свідоцтва про смерть;

– копія документа, що підтверджує факт участі загиблого в зоні АТО;

– копія сторінок паспорта отримувача одноразової допомоги;

– копія ідентифікаційного номера отримувача допомоги;

– довідка про склад сім’ї загиблого;

– копія свідоцтва про шлюб (для виплати дружині загиблого);

– копія свідоцтва про народження дитини (для виплати дітям загиблого);

– копія свідоцтва про народження загиблого (для виплати батькам загиблого);

– копія посвідчення члена сім’ї загиблого.

  1. Розмір допомоги члена сім’ї загиблого в зоні проведення АТО становить 10000,00 гривень.
  1. Розгляд звернень громадян з питання надання одноразової матеріальної допомоги здійснює постійна комісія міської ради з гуманітарних питань, торгівлі та соціального захисту населення.
  1. При розгляді звернень комісія обов’язково враховує акт обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї заявника.
  1. Підставою для здійснення виплати одноразової матеріальної допомоги є рішення сесії Овруцької міської ради.
  1. У разі необхідності у міжсесійний період міський голова приймає розпорядження про надання одноразової матеріальної допомоги з послідуючим затвердженням на черговій сесії міської ради.
  1. Фінансування видатків на одноразову матеріальну допомогу здійснюється з міського бюджету за рахунок кошторисних призначень.
  1. Виплата одноразової матеріальної допомоги громадянам міста здійснюється через бухгалтерію міської ради або шляхом перерахування на рахунок.
  1. Допомога, що належала її одержувачу (постраждалому учаснику АТО) і залишилася неотриманою у зв’язку з його смертю, виплачується за заявою одного з членів сім’ї, за умови подання ним відповідної заяви впродовж шести місяців з дня смерті.
  1. До членів сім’ї загиблого учасника антитерористичної операції належать мати/батько, дружина/чоловік, інша особа, яка на момент смерті була зареєстрована або фактично проживала з ним без реєстрації.

 

Секретар ради                                                                         М.В. Чичирко

  Завантажити документ
  • 04.08.2017
  • 185 просмотров

Атрибуты

тест http://ovruch.in.ua/2017/04/03/rishennya-107-vid-27-sichnya-2016-roku-pro-zatverdzhennya-polozhennya-pro-nadannya-odnorazovoyi-materialnoyi-dopomogy-zhytelyam-m-ovruch/