• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №852 від 19 травня 2017 року “Про інвентаризацію доріг, площ, кладовищ комунальної власності територіальної громади м. Овруч”

Рішення №852 від 19 травня 2017 року “Про інвентаризацію доріг, площ, кладовищ комунальної власності територіальної громади м. Овруч”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять  восьма  сесія                                                                      VІІ  скликання

Від  19 травня 2017 року       № 852

Про інвентаризацію доріг, площ, кладовищ комунальної

власності територіальної громади м. Овруч

На виконання рішення виконкому № 46 від 30.03.2017 року з метою забезпечення належного стану по об’єктах благоустрою, своєчасного проведення робіт з ремонту доріг, площ, мереж освітлення та інших об’єктів  проведено інвентаризацію доріг та площ в м. Овруч, згідно якої загальна кількість вулиць з асфальтобетонним покриттям становить 40 штук протяжністю 33226 метра площею 278545 м2, з ґрунтовим покриттям 81шт протяжністю 38094 метра площею 234258 м2. Всього провулків 15, всі з ґрунтовим покриттям, на підставі статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій, з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування від 16.05.2017 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Враховуючи дані інвентаризації (додаток №1) КП «Овруч» Овруцької міської ради прийняти в господарське відання та на баланс майно комунальної власності територіальної громади м.Овруч, що зазначене в додатку №1 до даного Рішення.
  2. Директору КП «Овруч» Овруцької міської ради забезпечити контроль за внесенням змін до реєстрів бухгалтерського обліку в комунальному підприємстві .
    • До 1.07.2017 року здійснити обстеження кожної вулиці згідно реєстру і надати пропозиції по необхідності виконання ремонтних робіт.
    • Забезпечити належне утримання доріг комунальної власності, своєчасно ліквідовувати ямковість шляхом підсипання та періодичного профілювання автогрейдером доріг з відсипним покриттям, та своєчасний ремонт доріг з асфальтобетону.
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Дяченка А.М., заступника міського голови – начальника фінансово- економічного відділу Рибинську Н.М. та постійну комісію міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій.

 

Міський голова                                                                                  І.Я. Коруд

  Завантажити документ
  • 04.08.2017
  • 524 просмотра

Атрибуты

тест http://ovruch.in.ua/2017/05/26/rishennya-852-vid-19-travnya-2017-roku-pro-inventaryzatsiyu-dorig-ploshh-kladovyshh-komunalnoyi-vlasnosti-terytorialnoyi-gromady-m-ovruch/