• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №855 від 19 травня 2017 року “Про вжиття заходів по сплаті податків за нерухоме майно”

Рішення №855 від 19 травня 2017 року “Про вжиття заходів по сплаті податків за нерухоме майно”

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

Двадцять восьма  сесія                                                                       VІІ  скликання

Від  19 травня 2017 року         № 855

Про вжиття заходів по сплаті податків за нерухоме майно

Питання надходження до міського бюджету податку на нерухоме майно було розглянуто на сесії міської ради, за результатами розгляду якого було прийнято рішення щодо проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебуває на праві приватної власності. Та створено 4 робочі групи по здійсненню інвентаризації даного майна.

В ході проведення інвентаризації було обстежено 390 об’єктів нежитлової нерухомості, які на праві приватної власності належать суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам. Орієнтовно податок не сплачується 236 власниками майна.

Фактично податок сплачено було 28 – фізичними особами, 54 – юридичними особами). В процесі роботи було виявлено, по 59 об’єктах нерухомого майна відсутні відомості в реєстрі речових прав на нерухоме майно 13 об’єктів нерухомого майна не переведена із житлового фонду в нежитловий, що більшість об’єктів нерухомого майна близько (236) є в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі-Реєстр) , але сплата податку ними не здійснюється.

Овруцькою міською радою були надіслані листи до ДФС та державного підприємства «Національні інформаційні системи» щодо повної та своєчасної передачі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно до територіальних органів ДФС. На що отримали відповідь, що ДП «НАІС» здійснює  повну, щоквартальну передачу інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, на центральному рівні, між Міністерством юстиції України та ДФС в електронній формі. Від ДФС відповіді так і не було отримано.

Також надіслано лист до Міністерства юстиції України на який отримали відповідь, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно проводиться з 01 січня 2013 року у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за заявочним принципом, тобто за заявою особи, у якої виникає, змінюється чи припиняється право власності на відповідний об’єкт нерухомого майна. При цьому слід зазначити, що до 01 січня 2013 року реєстрацію прав власності на об’єкти нерухомого майна проводило бюро технічної інвентаризації на паперових носіях. Значна частина з накопичених відомостей так і залишилася на паперових носіях, а їх перенесення відбувається лише у разі звернення особи за реєстрацією, зокрема права власності.

Овруцька міська рада вдруге звернулася до Міністерства юстиції України та Державної фіскальної служби України та надіслала список нерухомого майна, яке розташоване на території м. Овруча для опрацювання та вжиття конкретних заходів щодо подачі на ДФС повної, достовірної інформації стосовно платників податку нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки об’єктів житлової /нежитлової нерухомості по м. Овручу так як іншими джерелами, окрім передбачених Постановою КМУ № 476 від 31.05.2012 року, за роз’ясненнями, ДФС не має права користуватися, враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій, з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування від 16.05.2017 року, керуючись ст.3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», ст. 26, 61, 63, 69 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Зобов’язати власників нерухомого майна на території міста Овруч, майно яких не зареєстровано в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно звернутися до державного реєстратора для внесення даних в Реєстр.
  2. Зобов’язати власників нерухомого майна на території міста Овруч, які займаються підприємницькою діяльністю в будівлях, зареєстрованих як житло здійснити перереєстрацію майна.
  3. Власникам нерухомого майна на території міста Овруч, сплата податку якими не здійснюється, звернутися з заявами до ДФІ щодо взяття їх на облік як платників податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.
  4. Начальнику відділу місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій Овруцької міської раді Левківській О.П. надіслати список власників нерухомого майна, які займаються підприємницькою діяльністю в будівлях, зареєстрованих як житло до органів Державної будівельної інспекції для вжиття заходів.
  5. Контроль за виконанням цього рішення на заступника міського голови- начальника фінансово – економічного відділу Рибинську Н.М. та постійну комісію міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій.

 

Міський голова                                                                                  І.Я.Коруд

 

  Завантажити документ
  • 04.08.2017
  • 250 просмотров

Атрибуты

тест http://ovruch.in.ua/2017/05/26/rishennya-855-vid-19-travnya-2017-roku-pro-vzhyttya-zahodiv-po-splati-podatkiv-za-neruhome-majno/