Згідно розпорядження Овруцького міського голови від 07.07.2017 року № 76-к у виконкомі Овруцької міської ради оголошено конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста-бухгалтера фінансово-економічного відділу виконкому міської ради.
Основні вимоги до кандидатів згідно з чинним законодавством: громадянство України, освіта за фахом – „Бухгалтерський облік”, стаж роботи в органах місцевого самоврядування – не менше 3 років, добре володіння державною мовою, системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, служби в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства та законодавства у сфері бухгалтерського та бюджетного обліку, знання основ діловодства та навички ділового спілкування, володіння навиками роботи на персональному комп’ютері, знання відповідних комп’ютерних програм.
Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 43. Оголошення в газеті «Зоря» було опубліковано 14 липня 2017 року.
Інформацію щодо порядку проведення конкурсу, переліку документів, що додаються до заяви про участь у конкурсі, розміру і умов оплати праці, основних функціональних обов’язків та іншу додаткову інформацію можна отримати у спеціаліста з кадрових питань за тел. (04148) 4-24-86.
Міський голова І.Я. Коруд