Згідно розпорядження Овруцького міського голови від 07.07.2017 року № 77-к у виконкомі Овруцької міської ради оголошено конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста з питань інформаційно-комп’ютерного забезпечення виконкому Овруцької міської ради.
Основні вимоги до кандидатів згідно з чинним законодавством: громадянство України, Вища або базова вища технічна освіта за напрямом «Комп’ютерні науки, комп’ютерна інженерія, програмна інженерія, інформаційно-комп’ютерні технології» за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, бакалавра або молодшого спеціаліста, досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2 років, добре володіння державною мовою та знання технічної англійської мови, системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, служби в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства та роботи у сферах технічного обслуговування комп’ютерної техніки, мережі та комплектуючих засобів. Володіння навиками роботи на персональному комп’ютері, знання відповідних комп’ютерних програм та технічна підтримка користувачів; встановлення, налаштування та поточне обслуговування обладнання (ПК, периферійних пристроїв, мережевого обладнання, офісної та оргтехніки); встановлення, налаштування, оновлення програмного забезпечення та базові знання HTML для забезпечення роботи офіційного сайту та розміщення інформації.
Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 43. Оголошення в газеті «Зоря» було опубліковано 14 липня 2017 року.
Інформацію щодо порядку проведення конкурсу, переліку документів, що додаються до заяви про участь у конкурсі, розміру і умов оплати праці, основних функціональних обов’язків та іншу додаткову інформацію можна отримати у спеціаліста з кадрових питань за тел. (04148) 4-24-86.
Міський голова І.Я. Коруд