У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
від 20.07.2017 року № 129
за І півріччя 2017 року.
Заслухавши інформацію керуючої справами виконкому-начальника загального відділу Савченко М.І. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І півріччя 2017 року виконком міської ради відмічає, що по даному питанню проводилась відповідна робота.
У відповідності до Закону України «Про звернення громадян» загальним відділом міської ради здійснюється реєстрація, своєчасне направлення до виконавців та розгляд звернень громадян. Дотримуються вимоги Закону України «Про звернення громадян» та інструкції з діловодства.
Проводиться особистий прийом громадян міським головою та його заступниками. За результатами роботи за І півріччя 2017 року рік надано статистичний звіт до Овруцької райдержадміністрації.
Протягом І півріччя 2017 року до Овруцької міської ради від мешканців міста та громадян інших населених пунктів України, включаючи і органи влади вищого рівня, надійшло та розглянуто 903 звернення громадян, що на 143 більше, ніж у звітному періоді 2016 року.
Серед загальної кількості звернень 25 колективних, що на 21 менше ніж у минулому році. Повторних звернень за звітний період надійшло 24 проти 9 у 2016 році.
За результатами розгляду 749 звернень вирішено позитивно, що складає 82% від всіх звернень, 17-ти заявникам (2%) відмовлено в задоволенні їхніх звернень, 6 звернень (0,6%) надіслані за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», від розгляду 2 звернень заявники відмовились, решта звернень, які надійшли нещодавно знаходяться на виконанні у посадових осіб міської ради та керівників комунальних підприємств.
За звітний період у своїх зверненнях громадяни порушили 927 питань.
Найбільше у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання:
- комунального господарства – 181, що на 130 менше ніж у минулому році;
- аграрної політики та земельних відносин – 193, що на 36 більше ніж за перше півріччя минулого року.
– Питання соціального захисту порушувались 130 разів, що на 4 менше ніж у І півріччі минулого року. Загальна сума наданої допомоги складає 156,1 тисяч гривень.
– Питання житлової політики у своїх зверненнях громадяни порушували 43 рази,
– питання державного будівництва та адміністративно-територіального устрою – 14, транспорту і зв’язку – 3,
– праці і заробітної плати – 4 рази.
Серед звернень, які направлялись до комунальних підприємств міської ради порушувались питання знесення та обрізання гілок дерев, електрифікації житлових масивів, покращення та ремонт водопостачання та водовідведення, благоустрою міста, стерилізації бездомних собак. Всі звернення які надійшли до Овруцької міської ради розглянуті, взяті до уваги, на них надані відповіді, роз’яснення та знаходяться на постійному контролі.
З метою покращення роботи із зверненнями громадян у виконкомі Овруцької міської ради, керуючись ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
- Інформацію керуючої справами виконкому-начальника загального відділу Савченко М.І. про роботу із зверненнями громадян в Овруцькій міській раді за І півріччя 2017 року взяти до відома.
- Керівникам підприємств, установ, організацій міста, посадовим особам виконкому міської ради, директорам комунальних підприємств Овруцької міської ради Латашу О.А., Дубу А.І., Грищенку П.А., Копишинській С.Г.:
- Забезпечити належну реєстрацію та дотримання термінів розгляду звернень громадян, забезпечити вирішення піднятих у зверненнях питань по суті та їх обов’язкове виконання.
- Покращити якість виконання звернень та правильність підготовки відповідей заявникам.
- Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючій справами, начальникам відділів виконкому міської ради:
3.1. Щоквартально проводити аналіз звернень громадян, які надійшли їм на виконання та доповідати про хід їх виконання на апаратних нарадах та засіданнях виконкому міської ради.
3.2. Здійснювати постійний контроль за об’єктивним, всебічним та вчасним вирішенням питань, піднятих у зверненнях громадян, що надійшли до виконкому міської ради.
- Провідному спеціалісту загального відділу Мошковській Т.В., провідним спеціалістам Корчемній Ю.М. та Редчиць І.С. забезпечувати систематичне розміщення на сайті міської ради інформації щодо організації в міській раді роботи зі зверненнями громадян.
- Керівникам комунальних підприємств міської ради провести аналіз звернень, які надійшли за І півріччя 2017 року та спланувати на ІІІ-ІV квартал 2017 року виконання заходів щодо видалення та обрізки зелених насаджень, покращення якості водопостачання, ремонту покрівель та під’їздів житлових будинків.
- Керуючій справами – начальнику загального відділу Савченко М.І. щомісяця готувати узагальнюючу довідку про стан виконання звернень громадян та дотримання термінів їх розгляду посадовими особами міської ради, керівниками підприємств, установ та організацій міста. Дану інформацію розміщувати на офіційному сайті міської ради.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами-начальника загального відділу виконкому міської ради Савченко М.І.
Міський голова І.Я. Коруд
Секретар міської ради М.В. Чичирко
Керуюча справами М.І. Савченко
Провідний спеціаліст В.С. Горченко
Завантажити документ