- Главная
- Міська рада
- Конкурс на заміщення вакантної посади директора КП «Відродження» Овруцької міської ради
Конкурс на заміщення вакантної посади директора КП «Відродження» Овруцької міської ради
Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:
- Громадянство України.
- Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст» або «магістр» відповідного професійного спрямування у сфері господарської діяльності або житлово-комунального господарства.
Стаж роботи на керівних посадах на підприємствах, установах або організаціях незалежно від форм власності або в органах державної влади чи місцевого самоврядування – не менше 2-х років.
- Вільне володіння державною мовою.
- Відсутність судимості.
- Відсутність членства в організації, діяльність якої заборонена законом або судом, починаючи з 24 серпня 1991 року.
- Відсутність адміністративного стягнення за вчинення корупційного правопорушення.
- Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, чинного законодавства у сфері архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та господарської діяльності; знання основ діловодства та навички ділового спілкування.
- Володіння навиками роботи на персональному комп’ютері, знання відповідних комп’ютерних програм.
Кандидати, які бажають взяти участь у конкурсному відборі на посаду Керівника (далі – кандидат) подають до кадрової служби міської ради:
– заяву кандидата про участь у конкурсному відборі на посаду з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;
– ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце реєстрації кандидата, або документа, що надається громадянинові України у зв’язку з втратою паспорта (для іноземців та осіб без громадянства – іншого документа, що посвідчує особу);
– автобіографію Кандидата, що обов’язково повинна містити такі відомості: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, в тому числі у разі зміни) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях, у тому числі в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;
– особовий листок з обліку кадрів кандидата;
– копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;
– копію заповненої частини трудової книжки (за наявності);
– дві фотокартки 4х5 см;
– бізнес-план розвитку відповідного комунального підприємства, складений кандидатом.
Документи для участі в конкурсі приймаються протягом 20 календарних днів з дня опублікування даного оголошення за адресою: м. Овруч, вул. Т. Шевченка, 43. Оголошення в газеті «Зоря» було опубліковано 11 жовтня 2019 року.
Інформацію щодо порядку проведення конкурсу, розміру і умов оплати праці, основних функціональних обов’язків та іншу додаткову інформацію можна отримати у спеціаліста з кадрових питань за тел. (04148) 4-24-86.
Міський голова Іван КОРУД
- 11.10.2019
- 124 просмотра