• Главная
  • Міська рада
  • Проект рішення “Про внесення змін до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів некомерційних комунальних підприємств Овруцької міської ради.”

Проект рішення “Про внесення змін до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів некомерційних комунальних підприємств Овруцької міської ради.”

ПРОЕКТ

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

П`ятдесят третя   сесія                                                                      VІІ скликання

від  04 грудня 2020 року            проект

Про внесення змін до Порядку складання,
затвердження та контролю виконання
фінансових планів  некомерційних
комунальних підприємств Овруцької

міської  ради.

Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська  рада

ВИРІШИЛА:

  1. Доповнити Додаток 1 Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів некомерційних комунальних підприємств Овруцької міської ради (далі – Порядок), затвердженого рішенням сесії Овруцької міської ради від 10.10.2018р. №795 таблицями №6, №7 згідно  з додатком.
  2. Відділу фінансів Овруцької міської ради забезпечити проведення аналізу проектів фінансових планів підприємств та подання на розгляд постійної комісії з питань бюджету, комунальної власності  та соціально-економічного розвитку відповідно до пункту 5 Порядку.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на відділ комунальної власності Овруцької міської ради, відділ фінансів Овруцької міської ради, керівників комунальних некомерційних підприємств та постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку.

Міський голова                                                                   І.Я. Коруд

Источник: http://ovruch.in.ua/2020/12/03/proekt-rishennya-pro-vnesennya-zmin-do-poryadku-skladannya-zatverdzhennya-ta-kontrolyu-vykonannya-finansovyh-planiv-nekomertsijnyh-komunalnyh-pidpryyemstv-ovrutskoyi-miskoyi-rady/

  • 03.12.2020
  • 202 просмотра