• Главная
  • Міська рада
  • Проект рішення “Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки”

Проект рішення “Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки”

   

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять друга сесія                                                              VІІI скликання

від 23 листопада 2022 року № ____

Про внесення змін до  Програми
розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС
у Житомирській області щодо
облаштування сервісного центру
обслуговування платників  на

2022-2025 роки

         З метою  забезпечення своєчасної та повної сплати податків до бюджету Овруцької міської територіальної громади, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від _________2022 р.,  міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 26.01.2022р. №1158 (далі – Програма) (додаток 1):
  • В Розділі 1 Програми цифри та знак «200,0» замінити цифрами та знаком «265,0».
  • Пункт 6 Розділу 4 Програми змінити та викласти в такій редакції:
6 З метою забезпечення виконання бюджету Овруцької міської ради з направлення  спільно з Овруцькою міською радою, Відділом фінансів Овруцької міської ради листів щодо інформування платників з питань сплати податків та зборів тощо (придбання конвертів та марок Овруцькою міською радою або відділом фінансів Овруцької міської ради для направлення листів або надання субвенції для придбання Овруцькою ДПІ) .

Забезпечення Овруцької ДПІ канцелярськими товарами, папером, конвертами та поштовими марками для  своєчасного направлення податкових повідомлень-рішень для сплати податку на нерухоме майно та земельного податку (орендної плати) тощо.

 

2022

 

2023

 

2024

 

2025

Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області

 

Овруцька міська рада

 

Відділ фінансів Овруцької міської ради

бюджет Овруцької МТГ 50000,00

 

50000,00

 

50000,00

 

50000,00

Забезпечення своєчасної сплати податків  і зборів, недопущення виникнення заборгованості по сплаті податків, підвищення рівня добровільної сплати  податків з одночасним здійсненням зворотнього зв’язку
  • Відділу фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) передбачати протягом 2022 – 2025 років кошти на виконання заходів Програми.
  • Контроль за виконанням рішення покласти на відділ фінансів Овруцької міської ради (Шурло Т.М.) та постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку.

Міський голова                                                                       Іван КОРУД

Источник: https://ovruch.in.ua/2022/11/16/proekt-rishennya-pro-vnesennya-zmin-do-programy-rozvytku-ovrutskoyi-dpi-gu-dps-u-zhytomyrskij-oblasti-shhodo-oblashtuvannya-servisnogo-tsentru-obslugovuvannya-platnykiv-na-2022-2025-roky/

  • 16.11.2022
  • 111 просмотров