- Главная
- Міська рада
- Проект рішення “Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”
Проект рішення “Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять друга сесія VIII скликання
від 24 листопада 2022 року №
Про здійснення повноважень у сфері
державної реєстрації актів цивільного стану
Відповідно до підпункту 5 пункту «б» частини 1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 4 та частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 2.5, 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 року № 1578/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року за № 1845/22157, керуючись статтями 26, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Покласти відповідальність за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану в Овруцькій територіальній громаді:
для міста Овруч – на державного реєстратора відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради, Козмуляк Людмилу Василівну;
для населених пунктів старостинських округів – на старост;
- На державного реєстратора відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради, Козмуляк Людмилу Василівну покласти відповідальність за зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, прийняття від старост старостинських округів звітів за встановленими формами та подання у встановлені законодавством порядку і строки до Овруцького районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Хмельницького міжрегіонального управління юстиції звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за здійснення організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності старост для населених пунктів, які ввійшли до складу Овруцької територіальної громади, з питань державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.
- На старост старостинських округів Овруцької територіальної громади в межах повноважень, визначених пунктом 1 цього рішення, та у порядку, визначеному пунктом 2 цього рішення, покласти відповідальність за отримання, зберігання, використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.
- На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) державного реєстратора відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради, Козмуляк Людмилу Василівну відповідальність за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктами 1 та 2 цього рішення, покладається на адміністратора відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради Савчук Марію Богданівну.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності
Овруцький міський голова Іван КОРУД
- 20.11.2022
- 127 просмотров