• Главная
  • Міська рада
  • Протокол тридцять другої сесії Овруцької міської ради VIІI скликання від 24 листопада 2022 року

Протокол тридцять другої сесії Овруцької міської ради VIІI скликання від 24 листопада 2022 року

  

УКРАЇНА

Овруцька міська рада

ПРОТОКОЛ

тридцять другої сесії Овруцької міської ради VIІI скликання

 від 24 листопада 2022 року

Всього обрано депутатів  – 24 чол.

Присутніх на сесії  – 15 чол. (список додається)

Засідання тридцять другої сесії відкрив міський голова Коруд І.Я.

За пропозицією міського голови затверджується

Порядок денний сесії

  1. Про перейменування вулиць, провулків, площ Овруцької міської територіальної громади.

Інформує: Давидюк Ю.В. – депутат міської ради, голова Комісії з питань впорядкування назв вулиць та вирішення питань пам’ятних знаків, які пов’язані з комуністичним режимом, державою агресором та її посібниками

  1. Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки.
  2. Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2022 рік.
  3. Про внесення змін до Переліку капітальних видатків, які будуть проводитися в 2022 році.
  4. Про надання згоди на організацію співпраці та уповноваження на підписання Угоди.
  5. Про надання згоди на організацію співпраці та уповноваження на підписання Угоди.

Інформує: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

  1. Про затвердження Порядку та нормативу відрахування до бюджету частини чистого прибутку (доходу) підприємствами, що належать до комунальної власності Овруцької міської територіальної громади.

Інформує: Шурло Т.М. – начальник відділу фінансів

  1. Про внесення змін до фінансового Плану КНП «Овруцька міська лікарня» на 2022 рік.
  2. Про затвердження фінансового Плану КНП «Овруцька міська лікарня» на 2023 рік.

Інформує: Путятіна М.П. – головний бухгалтер КНП «Овруцька міська лікарня»

  1. Про затвердження Програми розвитку КНП «Овруцька міська лікарня» на 2023 рік.

Інформує: Шубан В.Г. – директор КНП «Овруцька міська лікарня»

  1. Звіт директора КНП «Овруцький Центр первинної медико-санітарної допомоги» про підсумки фінансової та господарської діяльності закладу за 9 місяців 2022 року.

Інформує: Шевчук О.І. –  директор КНП «Овруцький ЦПМСД»

  1. Про внесення змін до фінансового Плану КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2022 рік.
  2. Про затвердження фінансового Плану КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2023 рік.
  3. Про затвердження Програми розвитку КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2023 – 2025 роки.

Інформує: Хомич О.В. –  заступник директора КНП «Овруцький ЦПМСД»

  1. Про затвердження цільової (комплексної) соціальної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа Овруцької міської ради на 2023 рік.

Інформує: Соботюк Р.Ф. – головний спеціаліст Служби у справах дітей

  1. Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам Овруцької міської громади.
  2. Про затвердження штатного розпису Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради в новій редакції.

Інформує: Нестеренко М.М. – директор Центру надання соціальних послуг

  1. Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

Інформує: Шевцова О.І. – начальник відділу ЦНАП

  1. Про затвердження вартості харчування одного дітодня в комунальних закладах дошкільної освіти Овруцької МТГ на 2023 рік.
  2. Про організацію харчування дітей, учнів 1-11 класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими в наслідок ЧАЕС на 2023 рік.
  3. Про організацію харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані на територіях, віднесених до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення).

Інформує: Ткачук В.Г. – начальник відділу з гуманітарних питань

  1. Про затвердження статуту Музею історії Овруччини в новій редакції.
  2. Про припинення представництва в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  3. Про затвердження акту на списання майна.

Інформує: Корчемна Ю.М. – начальник відділукультури і туризму

  1. Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади та передачу майна до відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради.
  2. Про затвердження умов продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Овруцької міської територіальної громади.
  3. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради в оперативне управління та на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради.
  4. Про затвердження акту приймання-передачі нежитлової будівлі (котельні).
  5. Про передачу майна.
  6. Про передачу нежитлового приміщення.
  7. Про прийняття та передачу транспортного засобу.
  8. Про списання житлового будинку комунальної власності № 57 по вул. Центральна в с. Рудня Руднянського старостинського округу.
  9. Про прийняття майна та передачу КП «Гарне місто».
  10. Про припинення права розпорядження та зняття з балансу Овруцької міської ради житлового будинку по вул. Газовка, 31 в с. Левковичі Левковицького старостинського округу.
  11. Про передачу майна у комунальну власність Словечанської сільської територіальної громади.
  12. Про передачу лічильника.

Інформує: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

  1. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності та передачу земельної ділянки із комунальної власності Овруцької міської територіальної громади до комунальної власності Словечанської територіальної громади.
  2. Про надання дозволів на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування будівель торгівлі.
  3. Про надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення та експлуатації об’єктів та споруд телекомунікацій ТОВ «ЮКРЕЙН ТАУЕР КОМПАНІ».
  4. Про надання дозволу громадянам на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
  5. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
  6. Про припинення договорів оренди земельних ділянок.
  7. Про припинення  договорів  оренди земельної ділянки.
  8. Про поновлення договорів оренди землі.
  9. Про припинення договору про встановлення строкового особистого земельного сервітуту на право розміщення тимчасової споруди на земельну ділянку комунальної власності.
  10. Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки.
  11. Про затвердження технічної документації із землеустрою на земельні ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

Інформує: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

  1. Різне.

Начальник відділу з гуманітарних питань Ткачук В.Г. запропонував включити до порядку денного питання «Про передачу майна». Заступник міського голови Рибинська Н.М. запропонувала включити до порядку денного питання «Про погодження передачі майна». Оскільки дані питання (проекти рішень) не були розглянуті постійними депутатськими комісіями, проводиться окреме голосування за включення їх до порядку денного сесії.

Міський голова запропонував підтримати дані пропозиції і поставив їх на голосування.

 

ГОЛОСУВАЛИ за включення до порядку денного:

«За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0

Рішення прийнято.

 

ГОЛОСУВАЛИ за порядок денний в цілому:

«За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0

Рішення прийнято.

 

Запропоновано затвердити наступний Регламент пленарного засідання:

-доповідачам з питань порядку денного – до 5 хв.,

-співдоповідачам – до 3 хв.,

-повідомлення, запитання – до 3 хв.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0

Рішення прийнято.

 

      Головуючий на засіданні попросив депутатів надати кандидатури до складу лічильної комісії для підрахунку голосів, оскільки голосування буде проводитись шляхом підняття рук. Відповідно до ст.19 Розділу ІІІ Регламенту роботи Овруцької міської ради VIІI скликання було запропоновано утворити лічильну комісію у кількості 3 (трьох) депутатів. Для включення до складу лічильної комісії були запропоновані депутати:

  • Чичирко М.В.;
  • Старовойт Г.В.;
  • Кашуба Т.А.

 

ГОЛОСУВАЛИ за такий склад лічильної комісії:

«За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0

Рішення прийнято.

 

Розгляд питань порядку денного

 

СЛУХАЛИ: 1. Про перейменування вулиць, провулків, площ Овруцької міської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк Ю.В. – депутат міської ради, голова Комісії з питань впорядкування назв вулиць та вирішення питань пам’ятних знаків, які пов’язані з комуністичним режимом, державою агресором та її посібниками

Міський голова запропонував врахувати рекомендації виконавчого комітету по перейменуванню вул. Братська з першочергової пропозиції (вул. Балтійська) на вул. Естонська. Депутати погодились з даною пропозицією.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про перейменування вулиць, провулків, площ Овруцької міської територіальної громади» (Рішення додається, стор._______)

 

СЛУХАЛИ: 2. Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки» (Рішення додається, стор.______)

 

СЛУХАЛИ: 3. Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2022 рік.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2022 рік» (Рішення додається, стор.__________)

 

СЛУХАЛИ: 4. Про внесення змін до Переліку капітальних видатків, які будуть проводитися в 2022 році.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до Переліку капітальних видатків, які будуть проводитися в 2022 році» (Рішення додається, стор.________)

 

СЛУХАЛИ: 5. Про надання згоди на організацію співпраці та уповноваження на підписання Угоди.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання згоди на організацію співпраці та уповноваження на підписання Угоди» (Рішення додається, стор._______________)

 

СЛУХАЛИ: 6. Про надання згоди на організацію співпраці та уповноваження на підписання Угоди.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання згоди на організацію співпраці та уповноваження на підписання Угоди» (Рішення додається, стор._________________)

 

СЛУХАЛИ: 7. Про затвердження Порядку та нормативу відрахування до бюджету частини чистого прибутку (доходу) підприємствами, що належать до комунальної  власності Овруцької міської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Шурло Т.М. – начальник відділу фінансів

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження Порядку та нормативу відрахування до бюджету частини чистого прибутку (доходу) підприємствами, що належать до комунальної  власності Овруцької міської територіальної громади» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 8. Про внесення змін до фінансового Плану КНП «Овруцька міська лікарня» на 2022 рік.

ДОПОВІДАЄ: Путятіна М.П. – головний бухгалтер КНП «Овруцька міська лікарня»

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до фінансового Плану КНП «Овруцька міська лікарня» на 2022 рік» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 9. Про затвердження фінансового Плану КНП «Овруцька міська лікарня» на 2023 рік.

ДОПОВІДАЄ: Путятіна М.П. – головний бухгалтер КНП «Овруцька міська лікарня»

Участь в обговоренні питання взяли міський голова Коруд І.Я., директор КНП «Овруцька міська лікарня» Шубан В.Г.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження фінансового Плану КНП «Овруцька міська лікарня» на 2023 рік» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 10. Про затвердження Програми розвитку КНП «Овруцька міська лікарня» на 2023 рік.

ДОПОВІДАЄ: Шубан В.Г. – директор КНП «Овруцька міська лікарня»

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження Програми розвитку КНП «Овруцька міська лікарня» на 2023 рік» (Рішення додається, стор._________________)

 

СЛУХАЛИ: 11. Звіт директора КНП «Овруцький Центр первинної медико-санітарної допомоги» про підсумки фінансової та господарської діяльності закладу за 9 місяців 2022 року.

ДОПОВІДАЄ: Шевчук О.І. –  директор КНП «Овруцький ЦПМСД»

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 15, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 1 (результат поіменного голосування додається, депутат Шевчук О.І. не голосував оголосивши про конфлікт інтересів)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про звіт директора КНП «Овруцький Центр первинної медико-санітарної допомоги» про підсумки фінансової та господарської діяльності закладу за 9 місяців 2022 року» (Рішення додається, стор._________________________)

 

СЛУХАЛИ: 12. Про внесення змін до фінансового Плану КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2022 рік.

ДОПОВІДАЄ: Хомич О.В. –  заступник директора КНП «Овруцький ЦПМСД»

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про внесення змін до фінансового Плану КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2022 рік» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 13. Про затвердження фінансового Плану КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2023 рік.

ДОПОВІДАЄ: Хомич О.В. –  заступник директора КНП «Овруцький ЦПМСД»

Запитання доповідачу при обговоренні даного проекту рішення задали депутат Мошківська Л.П., секретар ради Кисіль В.Л. Доповідач надала відповіді. Участь в обговоренні також взяв міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження фінансового Плану КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2023 рік» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 14. Про затвердження Програми розвитку КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2023 – 2025 роки.

ДОПОВІДАЄ: Хомич О.В. –  заступник директора КНП «Овруцький ЦПМСД»

Участь в обговоренні питання взяв міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження Програми розвитку КНП «Овруцький ЦПМСД» на 2023 – 2025 роки» (Рішення додається, стор.________________)

 

СЛУХАЛИ: 15. Про затвердження цільової (комплексної) соціальної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа Овруцької міської ради на 2023 рік.

ДОПОВІДАЄ: Соботюк Р.Ф. – головний спеціаліст Служби у справах дітей

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження цільової (комплексної) соціальної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа Овруцької міської ради на 2023 рік» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 16. Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам Овруцької міської громади.

ДОПОВІДАЄ: Нестеренко М.М. – директор Центру надання соціальних послуг

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання одноразової матеріальної допомоги громадянам Овруцької міської громади» (Рішення додається, стор._____________________)

 

СЛУХАЛИ: 17. Про затвердження штатного розпису Центру надання соціальних  послуг Овруцької міської ради в новій редакції.

ДОПОВІДАЄ: Нестеренко М.М. – директор Центру надання соціальних послуг

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження штатного розпису Центру надання соціальних    послуг Овруцької міської ради в новій редакції» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 18. Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

ДОПОВІДАЄ: Шевцова О.І. – начальник відділу ЦНАП

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (Рішення додається, стор.________________)

 

СЛУХАЛИ: 19. Про затвердження вартості харчування одного дітодня в комунальних закладах дошкільної освіти Овруцької МТГ на 2023 рік.

ДОПОВІДАЄ: Ткачук В.Г. – начальник відділу з гуманітарних питань

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження вартості харчування одного дітодня в комунальних закладах дошкільної освіти Овруцької МТГ на 2023 рік» (Рішення додається, стор._________________)

 

СЛУХАЛИ: 20. Про організацію харчування дітей, учнів 1-11 класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими в наслідок ЧАЕС на 2023 рік.

ДОПОВІДАЄ: Ткачук В.Г. – начальник відділу з гуманітарних питань

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про організацію харчування дітей, учнів 1-11 класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими в наслідок ЧАЕС на 2023 рік» (Рішення додається, стор.__________________)

 

СЛУХАЛИ: 21. Про організацію харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані на територіях, віднесених до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення).

ДОПОВІДАЄ: Ткачук В.Г. – начальник відділу з гуманітарних питань

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про організацію харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані на територіях, віднесених до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 22. Про затвердження статуту Музею історії Овруччини в новій редакції.

ДОПОВІДАЄ: Корчемна Ю.М. – начальник відділу культури і туризму

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження статуту Музею історії Овруччини в новій редакції» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 23. Про припинення представництва в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

ДОПОВІДАЄ: Корчемна Ю.М. – начальник відділу культури і туризму

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про припинення представництва в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 24. Про затвердження акту на списання майна.

ДОПОВІДАЄ: Корчемна Ю.М. – начальник відділу культури і туризму

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження акту на списання майна» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 25. Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади та передачу майна до відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади та передачу майна до відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 26. Про затвердження умов продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Овруцької міської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

Участь в обговоренні питання взяли міський голова Коруд І.Я., депутат Старовойт Г.В.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження умов продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Овруцької міської територіальної громади» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 27. Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради в оперативне управління та на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна з балансу Овруцької міської ради в оперативне управління та на баланс відділу культури і туризму Овруцької міської ради» (Рішення додається, стор.__________________)

 

СЛУХАЛИ: 28. Про затвердження акту приймання-передачі нежитлової будівлі (котельні).

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження акту приймання-передачі нежитлової будівлі (котельні)» (Рішення додається, стор._______________)

 

СЛУХАЛИ: 29. Про передачу майна.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 30. Про передачу нежитлового приміщення.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу нежитлового приміщення» (Рішення додається, стор._____________________)

 

СЛУХАЛИ: 31. Про прийняття та передачу транспортного засобу.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

Участь в обговоренні проекту рішення взяли міський голова Коруд І.Я., депутат Старовойт Г.В.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про прийняття та передачу транспортного засобу» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 32. Про списання житлового будинку комунальної власності № 57 по вул. Центральна в с. Рудня Руднянського старостинського округу.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про списання житлового будинку комунальної власності № 57 по вул. Центральна в с. Рудня Руднянського старостинського округу» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 33. Про прийняття майна та передачу КП «Гарне місто».

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про прийняття майна та передачу КП «Гарне місто» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 34. Про припинення права розпорядження та зняття з балансу Овруцької міської ради житлового будинку по вул. Газовка, 31 в с. Левковичі Левковицького старостинського округу.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про припинення права розпорядження та зняття з балансу Овруцької міської ради житлового будинку по вул. Газовка, 31 в с. Левковичі Левковицького старостинського округу» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 35. Про передачу майна у комунальну власність Словечанської сільської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна у комунальну власність Словечанської сільської територіальної громади» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 36. Про передачу лічильника.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. – начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу лічильника» (Рішення додається, стор._____________________)

 

СЛУХАЛИ: 37. Про затвердження технічної  документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності та передачу земельної ділянки із комунальної власності Овруцької міської територіальної громади до комунальної власності Словечанської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Прозатвердження технічної  документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності та передачу земельної ділянки із комунальної власності Овруцької міської територіальної громади до комунальної власності Словечанської територіальної громади» (Рішення додається, стор._________________)

 

СЛУХАЛИ: 38. Про надання дозволів на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування будівель торгівлі.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволів на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування будівель торгівлі» (Рішення додається, стор.___________________)

 

СЛУХАЛИ: 39. Про надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення та експлуатації об’єктів та споруд телекомунікацій ТОВ «ЮКРЕЙН ТАУЕР КОМПАНІ».

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

Участь в обговоренні проекту рішення взяли міський голова Коруд І.Я., секретар ради Кисіль В.Л., депутати Мошківська Л.П., Давидюк Ю.В., Старовойт Г.В. За результатами обговорення міський голова вніс пропозицію зняти дане питання з розгляду. За таку пропозицію голосували

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Зняти з розгляду дане питання.

 

СЛУХАЛИ: 40. Пронадання дозволу громадянам на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу громадянам на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» (Рішення додається, стор._____________________)

 

СЛУХАЛИ: 41. Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 42. Про припинення договорів оренди земельних ділянок.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про припинення договорів оренди земельних ділянок» (Рішення додається, стор.__________________)

 

СЛУХАЛИ: 43. Про припинення  договорів  оренди земельної ділянки.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про припинення договорів оренди земельної ділянки» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 44. Про поновлення договорів оренди землі.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про поновлення договорів оренди землі» (Рішення додається, стор.____________________)

 

СЛУХАЛИ: 45. Про припинення договору про встановлення строкового особистого земельного сервітуту на  право розміщення тимчасової споруди на земельну ділянку комунальної власності.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про припинення договору про встановлення строкового особистого земельного сервітуту на  право розміщення тимчасової споруди на земельну ділянку комунальної власності» (Рішення додається, стор._____________________)

 

СЛУХАЛИ: 46. Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки.

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки» (Рішення додається, стор._____________________)

 

СЛУХАЛИ: 47. Про затвердження технічної документації із землеустрою на земельні ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

ДОПОВІДАЄ: Черниш П.В. – начальник відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про затвердження технічної документації із землеустрою на земельні ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)» (Рішення додається, стор._______________________)

 

СЛУХАЛИ: 48. Про передачу майна.

ДОПОВІДАЄ: Ткачук В.Г. – начальник відділу з гуманітарних питань

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про передачу майна» (Рішення додається, стор._______________________)

 

СЛУХАЛИ: 49. Про погодження передачі майна.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» – 16, «Проти» – 0, «Утримались» – 0, «Не голосував» – 0 (результат поіменного голосування додається)

ВИРІШИЛИ: Прийняти рішення «Про погодження передачі майна» (Рішення додається, стор._________________________)

 

Овруцький міський голова                                                     Іван КОРУД

Источник: https://ovruch.in.ua/2022/12/19/97889/

  • 19.12.2022
  • 117 просмотров