- Главная
- Міська рада
- Рішення №1045 від 25 січня 2019 року “Про зняття з контролю окремих рішень міської ради”
Рішення №1045 від 25 січня 2019 року “Про зняття з контролю окремих рішень міської ради”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Двадцять третя сесія VІІ скликання
Від 25 січня 2019 року №1045
Про зняття з контролю окремих
рішень міської ради
У зв’язку з виконанням намічених завдань та з закінченням термінів виконання, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних комісій міської ради від 23.01.2019 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Зняти з контролю наступні рішення міської ради:
- Від 27.01.2016 року № 97 «Про затвердження Правил благоустрою території м. Овруч»;
- Від 22.07.2016 року № 400 «Про надання дозволу на затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та заключення договору на поточний ремонт водопровідної мережі по вул. С.Корольова,5 в м. Овруч»;
- Від 22.07.2016 року № 409 «Про затвердження кошторисної документації»;
- Від 25.08.2016 року № 443 «Про затвердження кошторисної документації»;
- Від 25.08.2016 року № 446 «Про надання дозволу на проведення попередньої оплати»;
- Від 25.08.2016 року № 448 «Про надання дозволу на затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та заключення договору на поточний ремонт водопровідної мережі по вул. Київська,5 в м. Овруч»;
- Від 25.08.2016 року № 488 «Про стан виконання ремонтних робіт дорожнього покриття в м. Овруч»;
- Від 27.10.2016 року № 522 «Про затвердження кошторисної документації»;
- Від 02.03.2017 року № 740 «Про затвердження кошторисної документації»;
- Від 24.03.2017 року № 802 «Про погодження встановлення спортивного обладнання»;
- Від 27.06.2017 року № 905 «Про затвердження кошторисної документації, надання дозволу на заключення договору на «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по провулку Стадіонному, 1 в м. Овруч Житомирської області» та проведення попередньої оплати»;
- Від 18.08.2017 року № 1035 «Про затвердження плану заходів до Дня незалежності та кошторису витрат на проведення спортивних змагань»;
- Від 24.10.2017 року № 1120 «Про затвердження кошторисної документації»;
- Від 27.11.2017 року № 54 «Про уповноваження міського голови на підписання договору з надання послуг по підписанню Планів Дій Сталого Енергетичного розвитку та Клімату (SECAP)»;
- Від 22.12.2017 року № 149 «Про затвердження вартості харчування одного дітодня в закладах дошкільної освіти ОТГ на 2018 рік та Порядку встановлення плати для батьків за перебування у закладах дошкільної освітим ОТГ»;
- Від 22.12.2017 року № 152 «Про затвердження Програми соціально-економічного розвитку Овруцької центральної районної лікарні на 2018-2020 роки»;
- Від 12.01.2018 року № 214 «Про встановлення посадового окладу, надбавок і доплат головному лікарю КУ «ЦПМСД Овруцької районної ради» Левківському С.О.»;
- Від 16.03.2018 року № 339 «Про внесення змін до рішення № 241 від 12.01.2018 р. «Про надання дозволу на списання з балансу багатоквартирних будинків»;
- Від 20.04.2018 року № 417 «Про виділення коштів Овруцькій центральній районній лікарні на відшкодування Благодійному фонду «Заложники Чорнобиля» частини вартості обладнання»;
- Від 20.04.2018 року № 423 «Про розгляд примірного переліку проектів, що плануються до фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад у 2018 році в Овруцькій міській об’єднаній територіальній громаді»;
- Від 14.06.2018 року № 573 «Про план роботи Овруцької міської ради на ІІ-ге півріччя 2018 року»;
- Від 27.07.2018 року № 636 «Про організацію харчування дітей, учнів 1-11-х класів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що не розташовані на територіях радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
- Від 27.07.2018 року № 648 «Про звіти в.о. старост Великохайчанського та Норинського старостинських округів»;
- Від 18.09.2018 року № 770 «Про прийняття у комунальну власність Овруцької міської об’єднаної територіальної громади»;
- Від 10.10.2018 року № 811 «Про передачу на баланс КНП «Овруцький ЦПМСД» майна від Овруцької ЦРЛ»;
- Від 15.11.2018 року № 856 «Про взяття на баланс та оперативне управління відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради об’єктів вуличного освітлення в сільських населених пунктах Овруцької ОТГ»;
- Від 15.11.2018 року № «Про передачу майна з балансу відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради в господарське відання та на баланс КП «Відродження» Овруцької міської ради»;
- Від 15.11.2018 року № 865 «Про прийняття в комунальну власність Овруцької міської об’єднаної територіальної громади в особі Овруцької міської ради шахтного колодязя»;
- Від 15.11.2018 року № 873 «Про затвердження актів прийому-передачі майна»;
- Від 15.11.2018 року № 875 «Про надання дозволу на передачу майна з балансу та оперативного управління Овруцької центральної районної лікарні на баланс та в оперативне управління Комунального некомерційного підприємства «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області»;
- Від 15.11.2018 року № 877 «Про передачу майна комунальної власності Овруцької міської об’єднаної територіальної громади на баланс та в оперативне управління відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради, на баланс та в господарське відання комунальному підприємству «Відродження» Овруцької міської ради»;
- Від 15.11.2018 року № 878 «Про передачу майна комунальної власності Овруцької міської об’єднаної територіальної громади на баланс та в оперативне управління КНП «Овруцький ЦПМСД» Овруцької міської ради»;
- Від 07.12.2018 року № 910 «Про затвердження Програми соціально-економічного розвитку КНП «Овруцької міської лікарні» Овруцької міської ради на 2018 рік»;
- Від 07.12.2018 року № 911 «Про затвердження передавального акту комунальної установи «Овруцька міська лікарня»;
- Від 07.12.2018 року № 924 «Про передачу майна з балансу КП «Відродження» Овруцької міської ради в господарське відання та на баланс КП «Овруч» Овруцької міської ради»;
- Від 07.12.2018 року № 934 «Про розгляд питання щодо оцінки об’єктів комунальної власності Овруцької міської об’єднаної територіальної громади в особі Овруцької міської ради»;
- Від 07.12.2018 року № 935 «Про надання гр. Давиденко І.П. житлового будинку № 52 по вул. Центральна в с. Потаповичі Овруцького району для використання в якості будівельних матеріалів»;
- Від 07.12.2018 року № 937 «Про затвердження протоколу аукціонної комісії з продажу за аукціоном через систему «Прозоро-продажі» нежитлової будівлі по вул. Г. Майдану,70 в м. Овруч»;
- Від 20.12.2018 року № 989 «Про дострокове припинення повноважень депутата Овруцької міської ради 7 скликання Левченка В.П.»;
- Від 20.12.2018 року № 993 «Про затвердження акту прийому-передачі майна з балансу КП «Відродження» Овруцької міської ради в господарське відання та на баланс КП «Овруч» Овруцької міської ради»;
- Від 20.12.2018 року № 994 «Про передачу майна з балансу відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради в господарське відання та на баланс КП «Гарне місто» Овруцької міської ради»;
- Від 20.12.2018 року № 995 «Про передачу майна з балансу відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради в господарське відання та на баланс КП «Овруч» Овруцької міської ради».
Міський голова І.Я. Коруд
- 13.02.2019
- 171 просмотр