- Главная
- Міська рада
- Рішення №1370 від 23 травня 2019 року “Про внесення змін до рішення міської ради від 29.08.2018 року № 711 «Про затвердження Регламенту та Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради»”
Рішення №1370 від 23 травня 2019 року “Про внесення змін до рішення міської ради від 29.08.2018 року № 711 «Про затвердження Регламенту та Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради»”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Двадцять дев’ята сесія VІІ скликання
( друге пленарне засідання)
Від 23 травня 2019 року №1370
комітету Овруцької міської ради»
Керуючись законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, «Про адміністративні послуги», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. №588 (зі змінами), Переліком адміністративних послуг які надаються через центр надання адміністративних послуг, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. № 523-р, рішенням Овруцької міської ради від 27 липня 2018 року №634 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції», з метою приведення його діяльності у відповідність до вимог чинного законодавства Овруцька міська рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Внести зміни в додаток 2 до рішення сесії міської ради від 29.08.2018 року № 711 «Про затвердження Регламенту та Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради»
- Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради згідно з додатком 2.
- Суб’єктам надання адміністративних послугОвруцької міської ради постійно здійснювати контроль за своєчасністю та якістю надання адміністративних послуг відповідно до визначених повноважень.
- Секретарю ради оприлюднити дане рішення згідно чинного законодавства.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника Центру надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради та комісію з питань законності, правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності.
Міський голова І.Я. Коруд
Додаток 1
до рішення сесії міської ради
від 29.08.2018 №1370
РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради
- Загальні положення.
1.1. Регламент відділу Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради (далі – Регламент) розроблено відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 588 (з змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 494 від 01.10.2014 ,№ 652 від 22.09.2016), рішення Овруцької міської ради від 27 липня 2018 року №634 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.11.2017 року № 58 «Про затвердження структури та штатного розпису виконавчого комітету Овруцької міської ради у новій редакції».
Цей Регламент визначає порядок організації роботи відділу Центру надання адміністративних послуг Овруцької міської ради (далі – Центр, ЦНАП), порядок дій адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
1.2. ЦНАП та суб’єкти надання адміністративних послуг у своїй діяльності керуються Законом України «Про адміністративні послуги» від 6 вересня 2012 року № 5203-VI, Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року № 2806-IV; іншими нормативно-правовими актами, що регламентують надання адміністративних послуг.
1.3. Терміни, які використовуються у цьому Регламенті, вживаються у значеннях, наведених у законах України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
1.4. Затвердження та внесення змін до Регламенту здійснюється рішенням сесії міської ради.
1.5. Дотримання положень Регламенту є обов’язковим для всіх посадових осіб ЦНАП.
1.6. Суб’єктом надання адміністративних послуг на кожну адміністративну послугу, яку він надає відповідно до закону, затверджуються інформаційна і технологічна картки, а в разі якщо суб’єктом надання є посадова особа, – органом, якому вона підпорядковується.
1.7. У разі змін в законодавстві щодо порядку надання адміністративної послуги, суб’єкт надання адміністративної послуги готує відповідні зміни до інформаційних та/або технологічних карток та своєчасно інформує про це центр.
1.8. Подання вхідного пакету документів на отримання адміністративної послуги, яка надається через ЦНАП, та передача результату надання адміністративної послуги заявнику здійснюється виключно в ЦНАП.
1.9. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
1.10. Графік роботи представників суб’єктів надання адміністративних послуг в ЦНАП затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.
1.11. Керівники суб’єктів надання адміністративних послуг забезпечують участь у роботі ЦНАП своїх представників відповідно до графіку.
- Вимоги щодо подання інформації про ЦНАП
2.1. У ЦНАП розміщується та є загальнодоступною така інформація:
– структура та режим роботи ЦНАП;
– перелік адміністративних послуг, які надаються ЦНАП;
– інформаційні картки адміністративних послуг;
– формуляри (бланки) заяв та зразки їх заповнення;
– номери довідкових телефонів ЦНАП;
– адреса веб-сайту ЦНАП, факс, електронна пошта ЦНАП;
– Положення про ЦНАП та Регламент ЦНАП;
– банківські реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
2.2. Перелічені документи розміщуються на стендах у зручному та доступному для замовників чи відвідувачів місці у зоні очікування.
2.3. Інформаційні картки та формуляри (бланки) заяв, необхідні для отримання адміністративних послуг, розміщуються на стендах у достатній кількості.
2.4. ЦНАП підтримує роботу веб-сайту (або окремої веб-сторінки на сайті міської ради), де розміщується інформація, зазначена у п. 2.1 Регламенту, а також інформація про місце розташування ЦНАП шляхом постійного оновлення розміщеної інформації.
- Перший контакт ЦНАП з суб’єктом звернення
3.1. В інформаційно-консультаційній зоні ЦНАП забезпечується надання загальної інформації та консультацій замовникам при їх зверненні за адміністративними послугами у ЦНАП.
3.2. При зверненні замовника до ЦНАП в інформаційно-консультаційній зоні з’ясовується причина звернення особи та інформується щодо подальших дій в межах ЦНАП.
3.3. Адміністратор в інформаційно-консультаційній зоні за необхідності:
– надає повну інформацію щодо діяльності ЦНАП і адміністративних послуг;
– надає загальну консультацію щодо конкретної адміністративної послуги;
– надає іншу допомогу, яка пов’язана із одержанням адміністративних послуг.
3.4. У центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час шляхом електронної реєстрації на веб-сайті центру (у разі запровадження такого сервісу).
- Прийняття заяви та інших документів у ЦНАП
4.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів (результату надання адміністративної послуги, далі також – вихідний пакет документів) здійснюється виключно у ЦНАП або його територіальних підрозділах, віддалених місцях для роботи адміністраторів такого центру (в разі їх утворення).
4.2. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку. Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
4.3. Якщо вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, до нього додаються документи, які підтверджують особу представника та засвідчують його/її повноваження (довіреність або інший документ, що посвідчує відносини представництва).
4.4. Прийняття вхідних пакетів документів здійснюється працівниками ЦНАП відповідно до інформаційних карток.
- Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, повинна містити дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.
- Адміністратор складає опис вхідного пакету документів у якому зазначається інформація про перелік документів, поданих суб’єктом звернення. Опис складається у двох примірниках. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакету документів за підписом та печаткою (штампом) відповідного адміністратора із відміткою про дату його складання, реєстраційний номер заяви і перелік документів, що додаються до неї. Другий примірник опису вхідного пакету документів зберігається в матеріалах справи, у випадку застосування у ЦНАП електронного документообігу – в електронній формі.
4.7. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі, його територіальному підрозділі, віддаленому місці для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
4.8. Адміністратор здійснює реєстрацію вхідного пакету документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакету документів.
4.9. Якщо вхідний пакет документів було отримано засобами поштового зв’язку, адміністратор не пізніше наступного дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакету документів електронною поштою (його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку (за можливості).
4.10. Працівник ЦНАП реєструє вхідний пакет документів, необхідних для надання послуги, передбачених в інформаційній картці.
4.11. При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно повідомляється про потребу усунення вказаних недоліків та попереджається про ймовірність негативного рішення у випадку їх неусунення. Якщо суб’єкт звернення надсилає вхідний пакет документів засобами поштового зв’язку, він інформується про виявлені недоліки у відповідному повідомленні – описі вхідного пакету документів, а за можливості також негайно повідомляється телефоном.
4.12. Всі додаткові документи, в тому числі документи на заміну, подаються суб’єктом звернення лише через ЦНАП із фіксацією цих дій в матеріалах справи та журналі реєстрації. При цьому суб’єктові звернення видається доповнений опис вхідного пакету документів (на заміну). Внесення додаткових документів та / або документів на заміну підтверджується підписом суб’єкта звернення (уповноваженого представника).
4.13. У випадку неусунення суб’єктом звернення недоліків вхідного пакету документів, рішення у справі приймається на основі наявних документів відповідно до закону.
4.14. Після реєстрації вхідного пакету документів адміністратор формує справу у паперовій та/або електронній формі, за потреби (і за можливості) здійснює її копіювання та/або сканування.
4.15. Інформацію про вчинені дії адміністратор вносить до листа-проходження справи у паперовій та/або електронній формі. Лист-проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуг та залучених суб’єктів надання адміністративної послуги.
- Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
5.1. Після вчинення дій, передбачених розділом 4 цього Регламенту, адміністратор не пізніше наступного робочого дня після отримання вхідного пакету документів зобов’язаний направити (передати) вхідний пакет документів суб’єкту надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить прийняття рішення у справі (надалі – виконавець), про що робиться відмітка у листі-проходженні справи із зазначенням дати та суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її направлено, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи. Відомості про передання вхідного пакету документів вносяться адміністратором до листа-проходження справи у паперовій та/або електронній формі.
5.2. Передача справ у паперовій формі від центру (його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному органом, що утворив центр, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
5.3. Передача справ виконавцям здійснюється спеціально визначеною особою або адміністратором ЦНАП.
5.4. Отримавши справу, виконавець зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу в лист-проходження та/або в електронному вигляді.
5.5. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
5.6. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
– своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;
– надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.
5.7. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру (його територіального підрозділу, віддаленого місця для роботи адміністратора центру (в разі їх утворення), про що зазначається в листі- проходження справи.
5.8. Адміністратор ЦНАП у день надходження результату вирішеної справи (адміністративної послуги) здійснює реєстрацію вихідного пакету документів шляхом внесення відповідних відомостей в електронний реєстр.
5.9. У разі, якщо в ході вирішення справи виявлено підстави для прийняття негативного (незадовільного) для замовника рішення, виконавець повинен врахувати, чи може отримання від замовника додаткових пояснень, інформації, документів позитивно вплинути на зміст цього рішення, та, відповідно, забезпечити право замовника на участь у процесі прийняття рішення. У будь-якому разі додаткове отримання пояснень, інформації, документів від замовника здійснюється лише через ЦНАП.
- Передача результатів надання адміністративних послуг суб’єкту звернення
6.1. Адміністратор невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання результату надання адміністративної послуги, повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єкта звернення у замовлений суб’єктом звернення спосіб (телефоном, електронною поштою чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).
6.2. Результат надання адміністративної послуги передається суб’єктові звернення особисто (в тому числі його / її представнику) – при пред’явленні документа, який посвідчує особу та документа, який підтверджує повноваження представника; або, у випадках передбачених законодавством, передається в інший зручний для суб’єкта звернення спосіб: засобами поштового зв’язку – рекомендованим листом із повідомленням про вручення; або за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
6.3. У випадку, якщо адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор реєструє інформацію про результат вирішення справи у журналі (у паперовій та / або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів у справі та передає його суб’єктові звернення.
6.4. Контроль за проходженням адміністративної послуги та дотриманням строків її вирішення покладається на начальника та адміністраторів ЦНАП.
6.5. Факт отримання результату надання адміністративної послуги підтверджується підписом суб’єкта звернення (при особистому отриманні) або отримання повідомлення про вручення (у випадку направлення поштою). Інформація про дату отримання результату надання адміністративної послуги суб’єктом звернення фіксується у ЦНАП у паперовій та/або електронній формі.
6.6. Відповідальність за своєчасне та належне надання адміністративної послуги несуть суб’єкти надання таких послуг, та в межах своїх повноважень – адміністратори і керівник ЦНАП.
6.7. У ЦНАП зберігається інформація про кожну надану адміністративну послугу / справу у паперовій формі (ксерокопія) та / або електронній формі (відскановані документи): заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги та інші документи, визначені органом, який прийняв рішення про утворення ЦНАП.
Всі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
6.8. У разі усунення замовником причин, що стали підставою для відмови у наданні адміністративної послуги, замовник має право повторно подати вхідний пакет документів, необхідних для надання адміністративної послуги, у порядку, передбаченому цим Регламентом.
6.9. При повторному розгляді документів не допускається відмова у наданні адміністративної послуги з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні замовнику (за винятком не усунення чи усунення не в повній мірі замовником причин, що стали підставою для попередньої відмови).
- Процедури оскарження
7.1. Будь-яка особа має право подати скаргу на дії чи бездіяльність персоналу ЦНАП, якщо вважає, що ними порушено її права, свободи чи законні інтереси.
7.2. Суб’єктом розгляду скарги на дії чи бездіяльність адміністраторів, працівників ЦНАП є начальник ЦНАП або особа, яка його заміщає. Суб’єктом розгляду скарги на дії чи бездіяльність начальника ЦНАП є міський голова у порядку, визначеному Законом України “Про звернення громадян”.
7.3. Начальник ЦНАП розглядає скаргу невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з моменту її реєстрації. У випадку, якщо скарга потребує додаткового дослідження матеріалів справи чи вчинення інших дій, необхідних для об’єктивного розгляду скарги, керівник ЦНАП має право подовжити термін розгляду скарги, але не більш ніж до тридцяти днів з моменту реєстрації скарги, про що повідомляє суб’єкта звернення письмово або в інший обраний суб’єктом звернення спосіб.
7.4. Керівник ЦНАП вчиняє всі необхідні дії для прийняття об’єктивного рішення за скаргою, в межах своїх повноважень вирішує питання про дисциплінарну відповідальність працівників ЦНАП.
7.5. Результати надання адміністративних послуг, отримані через ЦНАП, оскаржуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.
Секретар міської ради Дєдух І.М.
Додаток 2
до рішення сесії міської ради
від 21.05.2019 №
ПЕРЕЛІК
адміністративних послуг які надаються через центр надання адміністративних послуг виконкому Овруцької міської ради
Найменування адміністративної послуги | Правові підстави для надання адміністративної послуги |
1. Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування) | Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” |
2. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування) | – ” – |
3. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту | – ” – |
4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа | – ” – |
5. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | – ” – |
6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування) | – ” – |
7. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) | – ” – |
8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) | – ” – |
9. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування) | Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” |
10. Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її ліквідації | – ” – |
11. Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування) в результаті її реорганізації | – ” – |
12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування) | – ” – |
13. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | – ” – |
14. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування) | – ” – |
15. Державна реєстрація фізичної особи – підприємця | – ” – |
16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | – ” – |
17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | – ” – |
18. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця | – ” – |
19. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно | Закон України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” |
20. Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно | – ” – |
21. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна | – ” – |
22. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна | – ” – |
23. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | – ” – |
24. Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень | – ” – |
25. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно | – ” – |
26. Скасування рішення державного реєстратора | – ” – |
27. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно | – ” – |
28. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру | Закон України “Про Державний земельний кадастр” |
29. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку | – ” – |
30. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу | – ” – |
31. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу | Закон України “Про Державний земельний кадастр” |
32. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу | – ” – |
33. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу | – ” – |
34. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу | – ” – |
35. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі: 1) витягу з Державного земельного кадастру про: землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць обмеження у використанні земель земельну ділянку 2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) 3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) 4) копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру |
– ” – |
36. Видача довідки про: 1) наявність та розмір земельної частки (паю) 2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
Земельний кодекс України |
37. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою | Закон України “Про землеустрій” |
38. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями | – ” – |
39. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки | Закон України “Про оцінку земель” |
40. Видача висновку про погодження документації із землеустрою | Земельний кодекс України |
41. Видача рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності | – ” – |
42. Надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок | Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Земельний кодекс України, Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
43. Затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок | – ” – |
44. Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою на земельні ділянки | – ” – |
45. Затвердження технічної документації із землеустрою на земельні ділянки | – ” – |
46. Надання дозволу на розробку проекту детального плану території | – ” – |
47. Затвердження детального плану території | – ” – |
48. Поновлення договорів оренди землі. | – ” – |
49. Припинення договору оренди земельної ділянки | – ” – |
50 Надання в оренду земельної ділянки | – ” – |
51. Уточнення цільового призначення, площі та місця розташування щодо земельних ділянок, які передані у власність рішеннями, прийнятими відповідно до Декрету КМУ № 15-92 від 26.12.1992 року «Про приватизацію земельних ділянок громадянами» | – ” – |
52. Встановлення строкового особистого земельного сервітуту на право розміщення тимчасової споруди (малої архітектурної форми) | – ” – |
53. Продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення | – ” – |
54 Надання дозволу на розроблення технічної документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельних ділянок | – ” – |
55. Затвердження технічної документації по визначенню нормативної грошової оцінки земельних ділянок | – ” – |
56. Надання дозволу на виготовлення експертної грошової оцінки земельної ділянки | – ” – |
57. Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо ), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць. | Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» |
57. Реєстрація місця проживання особи | – ” – |
58. Зняття з реєстрації місця проживання особи | – ” – |
59. Реєстрація місця перебування особи | – ” – |
60. Видача довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи | – ” – |
61. Видача довідки про проживання в зоні посиленого радіологічного контролю внаслідок аварії на ЧАЕС | Закон України «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок ЧАЕС», Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” |
62. Прийом документів для надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу | Постанова Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. № 77 «Порядок надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам” Закони України: “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, , “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист”, “Про охорону дитинства” Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» |
Секретар міської ради Дєдух І.М.
- 30.05.2019
- 140 просмотров