- Главная
- Міська рада
- Рішення №1517 від 25.10.2022 року “Про затвердження Положення про відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради”
Рішення №1517 від 25.10.2022 року “Про затвердження Положення про відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Тридцята сесія VІІI скликання
Від 25 жовтня 2022 року № 1517
комітету Овруцької міської ради
Керуючись частиною 4 статті 54 Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії міської ради від 24.10.2022 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
Затвердити Положення про відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради згідно з додатком №1.
Міський голова Іван КОРУД
від 25.10.2022 року № 1517
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради
- Загальні положення
1.1. Відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення (надалі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради.
1.2. Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету та міському голові.
Відділ є відповідальним за виконання частини повноважень виконавчих органів міської ради, покладених на нього у встановленому порядку.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормами чинного законодавства України.
2. Основні завдання відділу
2.1. Відділ утворений для здійснення у межах діючого законодавства України організаційно-функціональних повноважень з метою задоволення потреб та інтересів територіальної громади щодо поводження і використання земельних ресурсів.
2.2. Основними завданнями відділу є:
2.2.1 Реалізація політики міської ради у сфері захисту та використання земельних ресурсів, регулювання земельних відносин.
2.2.2 Створення та супровід інформаційної системи щодо, земельно-кадастрового обліку земель.
2.2.3 Ведення системи спостереження за станом земель та їх використанням, збирання та аналіз інформації про фактичне використання земель, проведення заходів щодо контролю за забудовою території Овруцької міської ради;
2.2.4 Організація роботи з підготовки та проведення продажу земель на конкурентних засадах;
2.2.5 Забезпечення контролю за дотриманням законодавства у сфері поводження із земельними ресурсами.
2.2.6 Забезпечення виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, що віднесені до відання відділу.
2.2.7 Проведення обліку земель, що є власністю територіальної громади Овруцької міської ради і визначені відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні» як об’єкти права комунальної власності;
2.2.8 Здійснення управління та контролю за земельними ресурсами, що є власністю Овруцької територіальної громади в порядку і межах визначених чинним законодавством, а саме:
– внесення пропозицій та підготовка проектів рішень на розгляд міської ради та виконавчого комітету стосовно володіння та користування земельними ресурсами.
– контроль за дотриманням громадянами, підприємствами, установами, організаціями правил забудови на території Овруцької міської ради;
– вносить пропозиції, готує проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, акти прийняття-передачі з питань:
- прийняття у власність Овруцької територіальної громади об’єктів державної власності;
- передачу об’єктів Овруцької територіальної громади у державну та приватну власність;
- оперативного управління об’єктами комунальної власності та об’єктами благоустрою, відпрацьовує межі їх повноважень та умови прийняття-передачі.
2.2.9 Контролює ефективність використання і збереження закріплених земельних ділянок за громадянами, підприємствами, організаціями, установами міста:
- формує та подає на затвердження міській раді перелік об’єктів земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності Овруцької територіальної громади;
- організовує відчуження земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності. Відпрацьовує всю документацію необхідну для відчуження відповідно до діючого законодавства України. Здійснює контроль за виконанням договорів купівлі-продажу.
- надає пропозиції щодо здійснення благоустрою.
2.3 Участь у розробленні програм соціально-економічного розвитку та забудови міста, аналіз діяльності підприємств комунальної форми власності у сфері земельних відносин.
2.3.1 Забезпечення систематичного інформування населення Овруцької територіальної громади з питань управління земельними ресурсами.
2.3.2 Надання консультативної та організаційної допомоги підприємствам, підприємцям та громадянам Овруцької територіальної громади з питань, що належать до компетенції відділу.
2.3.3 Проведення консультативної роботи з питань приватизації, оренди земельних ділянок та інших питань відповідно до діючого Положення.
2.3.4 Розгляд заяв, пропозицій і скарг громадян та вжиття відповідних заходів;
2.4 Організація захисту інтересів Овруцької міської ради, її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради у сфері земельних відносин у судах;
2.4.1 Аналітичне та інформаційно-довідкове забезпечення діяльності з правових питань міської ради, її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради, міського голови у сфері земельних відносин;
2.4.2 Організація в установленому порядку претензійно–позовної роботи в раді у сфері земельних відносин.
2.4.3 Представництво інтересів в порядку самопредставництва та на підставі доручення міського голови і ведення від імені міської ради та її виконавчого комітету справ у всіх установах, підприємствах та організаціях будь якої форми власності, місцевих судах загальної та спеціальної юрисдикції, апеляційних судах загальної та спеціальної юрисдикції, вищих спеціалізованих судах, Верховному Суді з питань, які відносяться до компетенції відділу у сфері земельних відносин.
- Перевірка розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та сесій міської ради у сфері земельних відносин щодо їх відповідності чинному законодавству, надання висновків щодо такої відповідності.
- Спільно з відповідними відділами та посадовими особами міської ради, за необхідності, проведення підготовки пропозицій про внесення змін до розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та сесій ради у сфері земельних відносин, їх скасування чи визнання такими, що втратили чинність.
- Розгляд за дорученням міського голови та його заступників звернення громадян з питань дотримання чинного законодавства України, порушення прав громадян, у сфері земельних відносин.
- Проведення консультацій з правових питань у сфері земельних відносин посадових осіб міської ради, депутатів міської ради.
- Редагування необхідних матеріалів у сфері земельних відносин при підготовці до сесій міської ради та засідань виконавчого комітету.
- Участь у роботі семінарів, нарад, навчаннях для депутатів щодо роз’яснення чинного законодавства у сфері земельних відносин, підготовка відповідних матеріалів.
- Аналіз правових, соціальних та інші проблем, які виникають у сфері земельних відносин, розробка рекомендацій щодо їх розв’язання і внесення відповідних пропозицій голові міської ради.
- Участь у засіданнях ради, постійних комісій, виконавчого комітету у сфері земельних відносин, надання допомоги у підготовці необхідних документів.
- Виконання інших функціональних обов’язків у відповідності до чинного законодавства за дорученням міського голови, його заступників, секретаря ради та керуючими справами (секретаря виконавчого комітету).
- Керівництво відділом
3.1. Відділ очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова.
3.2. Начальник відділу є вищою посадовою особою відділу, здійснює керівництво відділом, виступає від його імені та несе персональну відповідальність за виконання завдань відділу.
3.3. Начальник у межах своїх повноважень та на виконання завдань відділу видає вказівки, які є обов’язковими для виконання всіма посадовими особами відділу.
3.4. Начальник відділу:
3.4.1. здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за виконання завдань відділу;
3.4.2. відповідає за організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення відділу, стан діловодства та обліку;
3.4.3. організовує підготовку проектів рішень міської ради з питань, віднесених до відання відділу;
3.4.4. контролює виконання рішень міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, з питань, віднесених до відання відділу;
3.4.5. здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також завдань, покладених окремими рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
- Компетенція відділу
До компетенції відділу відносяться наступні повноваження:
4.1. Створення умов для раціонального та економічно обґрунтованого використання земельних територій Овруцької територіальної громади;
4.2. Підготовка матеріалів та внесення пропозицій щодо стягнення плати за землю, викупу земельних ділянок для суспільних потреб територіальної громади, організація і здійснення землеустрою та моніторингу земель;
4.3. Проведення інвентаризації земель, комунального майна міста та об’єктів благоустрою;
4.4. Підготовка проектів рішень ради щодо передачі у приватну власність земельних ділянок, надання у користування земельних ділянок, погодження місця розташування та надання дозволу на виготовлення проекту відведення земельних ділянок, затвердження проекту відведення земельних ділянок, надання дозволу на зміну цільового призначення земельних ділянок;
4.5. Організація проведення земельних аукціонів та конкурсів;
4.6. Подання пропозицій щодо визначення стартової ціни земельної ділянки комунальної власності, що призначається для продажу на аукціоні (конкурсі);
4.7. Здійснення відповідно до законодавства моніторингу земель;
4.8. Участь у виборі земельних ділянок під розміщення об’єктів будівництва та внесення пропозицій на розгляд ради щодо погодження місця їх розташування, викупу та вилучення земель, передачі земельних ділянок у власність та надання у користування, в тому числі на умовах оренди;
4.9. Внесення пропозицій щодо розроблення та здійснення організаційних, економічних, екологічних, містобудівних та інших заходів, спрямованих на раціональне використання земель, їх захист від шкідливого антропогенного впливу, підвищення родючості ґрунтів та продуктивності земель, забезпечення додержання режиму використання земель природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення;
4.10. Здійснює за дорученням міського голови інші повноваження, пов’язані з управлінням майном, що є власністю територіальної громади міста.
4.11. Здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері земельних ресурсів та благоустрою;
4.12. Бере участь у спільних перевірках та комісіях створених розпорядженням міського голови щодо благоустрою міста.
4.13 Представляти у встановленому законодавством порядку інтереси Овруцької міської ради, її виконавчого комітету, міського голови у сфері земельних відносин в місцевих судах загальної та спеціальної юрисдикції, апеляційних судах загальної та спеціальної юрисдикції, вищих спеціалізованих судах, Верховному Суді, та інших підприємствах, установах, організаціях будь якої форми власності;
4.14. Інші повноваження відповідно до завдань відділу та чинного законодавства України.
- Права відділу
Для реалізації наданих повноважень відділ має право:
5.1. Звертатись та одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, управлінь, підприємств, установ і організацій необхідну інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
5.2. Залучати спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. В процесі виконання покладених на відділ завдань, взаємодіє з відділом Головного управління Держгеокадастру у Житомирський області, РДА, іншими органами виконавчої влади.
5.4. Залучати за погодженням з міським головою відповідних спеціалістів для підготовки нормативних та інших документів у сфері земельних відносин, а також для розробки та здійснення заходів, що проводяться відділом.
- Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу
6.1. Фінансове забезпечення відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.
6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.
6.3. Штатний розпис відділу затверджується рішенням міської ради.
- Відповідальність посадових осіб відділу
7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб, дотримуватись режиму роботи виконкому міської ради.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
- Заключні положення
8.1. Ліквідація та реорганізація відділу проводиться міською радою у порядку, визначеному чинним законодавством України.
8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Секретар ради Віктор КИСІЛЬ
- 01.11.2022
- 142 просмотра