• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №1539 від 24.11.2022 року “Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки”

Рішення №1539 від 24.11.2022 року “Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки”

 

У К Р А Ї Н А

Овруцька міська рада

Р І Ш Е Н Н Я

Тридцять друга сесія                                                               VІІI скликання

від 24 листопада 2022 року № 1539

Про внесення змін до  Програми розвитку
Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській
області щодо облаштування сервісного центру

обслуговування платників на 2022-2025 роки

         З метою  забезпечення своєчасної та повної сплати податків до бюджету Овруцької міської територіальної громади, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 22.11.2022 р.,  міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Внести зміни до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 26.01.2022 р. №1158 (далі – Програма):
  • В Розділі 1 Програми цифри та знак «200,0» замінити цифрами та знаком «265,0».
  • Пункт 6 Розділу 4 Програми змінити та викласти в такій редакції:
6 З метою забезпечення виконання бюджету Овруцької міської ради з направлення  спільно з Овруцькою міською радою, Відділом фінансів Овруцької міської ради листів щодо інформування платників з питань сплати податків та зборів тощо (придбання конвертів та марок Овруцькою міською радою або відділом фінансів Овруцької міської ради для направлення листів або надання субвенції для придбання Овруцькою ДПІ) .

Забезпечення Овруцької ДПІ канцелярськими товарами, папером, конвертами та поштовими марками для  своєчасного направлення податкових повідомлень-рішень для сплати податку на нерухоме майно та земельного податку (орендної плати) тощо.

 

2022

 

2023

 

2024

 

2025

Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області

 

Овруцька міська рада

 

Відділ фінансів Овруцької міської ради

бюджет Овруцької МТГ 50000,00

 

50000,00

 

50000,00

 

50000,00

Забезпечення своєчасної сплати податків  і зборів, недопущення виникнення заборгованості по сплаті податків, підвищення рівня добровільної сплати  податків з одночасним здійсненням зворотнього зв’язку
  1. Відділу фінансів Овруцької міської ради передбачати протягом 2022 – 2025 років кошти на виконання заходів Програми.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника відділу фінансів Овруцької міської ради Шурло Т.М. та постійну депутатську комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку.

 

     Міський голова                                                                      Іван КОРУД

Источник: https://ovruch.in.ua/2022/12/01/rishennya-1539-vid-24-11-2022-roku-pro-vnesennya-zmin-do-programy-rozvytku-ovrutskoyi-dpi-gu-dps-u-zhytomyrskij-oblasti-shhodo-oblashtuvannya-servisnogo-tsentru-obslugovuvannya-platnykiv-na-2022-2025/

  • 01.12.2022
  • 137 просмотров