- Главная
- Міська рада
- Рішення №1539 від 24.11.2022 року “Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки”
Рішення №1539 від 24.11.2022 року “Про внесення змін до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять друга сесія VІІI скликання
від 24 листопада 2022 року № 1539
обслуговування платників на 2022-2025 роки
З метою забезпечення своєчасної та повної сплати податків до бюджету Овруцької міської територіальної громади, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 22.11.2022 р., міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Внести зміни до Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Овруцької міської ради від 26.01.2022 р. №1158 (далі – Програма):
- В Розділі 1 Програми цифри та знак «200,0» замінити цифрами та знаком «265,0».
- Пункт 6 Розділу 4 Програми змінити та викласти в такій редакції:
6 | З метою забезпечення виконання бюджету Овруцької міської ради з направлення спільно з Овруцькою міською радою, Відділом фінансів Овруцької міської ради листів щодо інформування платників з питань сплати податків та зборів тощо (придбання конвертів та марок Овруцькою міською радою або відділом фінансів Овруцької міської ради для направлення листів або надання субвенції для придбання Овруцькою ДПІ) .
Забезпечення Овруцької ДПІ канцелярськими товарами, папером, конвертами та поштовими марками для своєчасного направлення податкових повідомлень-рішень для сплати податку на нерухоме майно та земельного податку (орендної плати) тощо.
|
2022
2023
2024
2025 |
Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області
Овруцька міська рада
Відділ фінансів Овруцької міської ради |
бюджет Овруцької МТГ | 50000,00
50000,00
50000,00
50000,00 |
Забезпечення своєчасної сплати податків і зборів, недопущення виникнення заборгованості по сплаті податків, підвищення рівня добровільної сплати податків з одночасним здійсненням зворотнього зв’язку |
- Відділу фінансів Овруцької міської ради передбачати протягом 2022 – 2025 років кошти на виконання заходів Програми.
- Контроль за виконанням рішення покласти на начальника відділу фінансів Овруцької міської ради Шурло Т.М. та постійну депутатську комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку.
Міський голова Іван КОРУД
- 01.12.2022
- 137 просмотров