- Главная
- Міська рада
- Рішення №1555 від 24.11.2022 року “Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”
Рішення №1555 від 24.11.2022 року “Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять друга сесія VIII скликання
від 24 листопада 2022 року № 1555
державної реєстрації актів цивільного
стану
Відповідно до підпункту 5 пункту «б» частини 1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 4 та частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктів 2.5, 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3, 4.3, 5.4, 5.5, 5.6 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 року № 1578/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 02.11.2012 року за № 1845/22157, керуючись статтями 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій від 21.11.2022 р., Овруцька міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Визначити відповідальними за проведення державної реєстрації актів цивільного стану про народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті, з дотриманням єдиної нумерації по видах актових записів цивільного стану у Овруцькій територіальній громаді:
для міста Овруч –державного реєстратора відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради, Козмуляк Людмилу Василівну;
для населених пунктів старостинських округів – старост:
Бондарівський старостинський округ (населені пункти с.Бондарі, с.Красносілка, с.Бондарівка, с.Папірня) – Герасимчук Наталію Іванівну;
Великофоснянський старостинський округ (населені пункти с. Велика Фосня, с.Мала Фосня, с.Невгоди, с. Веселівка) – Кругляна Сергія Миколайовича;
Великохайчанський старостинський округ (населені пункти с. Велика Хайча, с.Мала Хайча, с.Великий Кобилин, с.Малий Кобилин) – Божка Сергія Миколайовича;
Великочернігівський старостинський округ (населені пункти с. Велика Чернігівка, с.Богданівка, с.Мала Чернігівка, с.Камінь, с.Мамеч, с.Нивки, с.Привар) – Бобик Тетяну Іванівну;
Гошівський старостинський округ (населені пункти с.Гошів, с.Потаповичі, с. Базарівка, с.Смоляне) – Барановського Юрія Івановича;
Зарічанський старостинський округ (населені пункти с. Заріччя, с.Острів) – Струтовську Людмилу Іванівну;
Кирданівський старостинський округ (населені пункти с. Кирдани, с.Дубовий Гай, с.Корчівка) – Корчемну Світлану Петрівну;
Норинський старостинський округ (населені пункти с.Норинськ, с.Мощаниця, с.Підвелідники) – Сергійчука Миколу Михайловича;
Підрудянський старостинський округ (населені пункти с.Підруддя, с. Колосівка, с.Яцковичі) – Ломаку Валентину Михайлівну;
Піщаницький старостинський округ (населені пункти с. Піщаниця, с.Клинець, с.Мишковичі, с.Мочульня, с.Павловичі, с.Поліське) – Янкевича Андрія Вікторовича;
Покалівський старостинський округ (населені пункти с. Покалів, с. Барвінкове, с.Гаєвичі, с.Дівошин, с.Коптівщина, с.Полохачів, с.Скребеличі, с.Слобода, с.Верхня Рудня, с.Середня Рудня, с.Нижня Рудня, с.Заболоть, с.Кораки, с.Ясенець) – Белоцького Сергія Дмитровича;
Раківщинський старостинський округ (населені пункти с. Раківщина, с.Великі Мошки, с.Гуничі, с.Малі Мошки, с.Новосілки, с.Слобода–Новоселицька) – Кругляна Сергія Миколайовича;
Хлуплянський старостинський округ (населені пункти с.Хлупляни, с.Нагоряни, с.Оленичі, с.Сирківщина, с.Стугівщина, с.Теклівка) – Левківського Василя Івановича;
Черепинський старостинський округ (населені пункти с. Черепин, с.Заськи, с. Лукішки, с.Коренівка, с.Черепинки) – Янкевича Андрія Вікторовича;
Шоломківський старостинський округ (населені пункти с. Шоломки, с. Довгиничі, с.Збраньки, с.Слобода-Шоломківська) – Кващук Любов Миколаївну;
Левковицький старостинський округ (населені пункти с. Левковичі, с.Левковицький Млинок, с.Острови) – Левківського Василя Івановича;
Ігнатпільський старостинський округ (населені пункти с. Ігнатпіль, с.Білокамінка, с.Млини, с.Павлюківка, с.Рудня, с.Семени) – Лобика Сергія Анатолійовича;
Руднянський старостинський округ (населені пункти с. Рудня, с.Бережесть, с.Бірківське, с.Виступовичі, с.Думинське, с.Прилуки) – Ігнатюк Ніну Валентинівну.
- Державного реєстратора відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради, Козмуляк Людмилу Василівну визначити відповідальною за зберігання, ведення належного обліку використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, прийняття від старост старостинських округів, визначених п.1. цього рішення, звітів за встановленими формами та подання у встановлені законодавством порядку і строки до Овруцького відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Коростенському районі Житомирської області Центрально – Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за здійснення організаційного і методичного забезпечення та координацію діяльності старост для населених пунктів, які ввійшли до складу Овруцької територіальної громади, з питань державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечення їх бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та іншою документацією, необхідною для проведення державної реєстрації актів цивільного стану.
- Старост старостинських округів Овруцької територіальної громади в межах повноважень, визначених пунктом 1 цього рішення, та у порядку, визначеному пунктом 2 цього рішення, визначити відповідальними за отримання, зберігання, використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.
- На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) державного реєстратора відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради, Козмуляк Людмили Василівни обов’язки за виконання повноважень та обов’язків, визначених пунктами 1 та 2 цього рішення, покладаються на адміністратора відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради Савчук Марію Богданівну.
- На час тимчасової відсутності (хвороба, відпустка та інше) старост старостинських округів, визначених пунктом 1 цього рішення, відповідальність за виконання обов’язків щодо державної реєстрації актів цивільного стану в населених пунктах Овруцької територіальної громади та за отримання, зберігання, використання та подання звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану покладається на старост старостинських округів відповідно до рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради №71 від 25.02.2021 «Про затвердження схеми заміщення старост виконавчого комітету Овруцької міської ради».
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань законності і правопорядку, депутатської етики, регламенту та регуляторної діяльності та начальника відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Овруцької міської ради Шевцову О.І.
Овруцький міський голова Іван КОРУД
- 01.12.2022
- 125 просмотров