• Главная
  • Міська рада
  • Рішення №1595 від 22.12.2022 року “Про вжиття заходів з економії бюджетних коштів”

Рішення №1595 від 22.12.2022 року “Про вжиття заходів з економії бюджетних коштів”

                     

                    У К Р А Ї Н А

                      Овруцька міська рада

                                                Р І Ш Е Н Н Я                            

Тридцять третя  сесія                                                       VІІI  скликання

від 22 грудня 2022 року №  1595

Про вжиття заходів з економії

бюджетних коштів

 З метою економії та ефективного використання бюджетних коштів, відповідно до вимог Бюджетного кодексу України,  пунктів 28, 29 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами),  керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 21.12.2022 року, міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Зобов’язати керівників:

 Міського голову Коруда І.Я., начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Ткачука В.Г., начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою Овруцької міської ради Редчиця О.П., начальника Служби у справах дітей Казмерчук Т.П., начальника відділу культури і туризму Овруцької міської ради Корчемну Ю М., начальника відділу фінансів Овруцької міської ради Шурло Т.М., директорів комунальних підприємств, закладів загальної середньої освіти, дошкільної освіти, позашкільної освіти, шкіл естетичного виховання, Овруцької дитячо-юнацької спортивної школи,  будинків культури, клубів, бібліотек, Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради

 забезпечити:

  • відповідність повноважень щодо здійснення витрат бюджету обсягу бюджетних призначень на відповідний бюджетний період;
  • здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів;
  • здійснення постійного моніторингу та оцінки ефективності виконання бюджетних програм шляхом аналізу інформації про стан фінансування програми, фактичні результативні показники її виконання (підтверджені офіційною фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньо- господарського (управлінського) обліку), їх порівняння із запланованими показниками, аналізу та контролю за цільовим використанням коштів відповідно до затверджених цільових програм;
  • проведення під час виконання бюджету своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;
  • укладення договорів за кожним видом енергоносіїв, що споживаються установами, у межах обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням необхідності жорсткої економії коштів;
  • здійснення у разі виникнення заборгованості із заробітної плати, інших соціальних виплат і оплати енергоносіїв та комунальних послуг комплексу конкретних заходів щодо погашення заборгованості із зазначених виплат;
  • переглянути штатні розписи та структуру, навантаження на працівників, здійснити упорядкування структури та штатної чисельності працівників з метою зменшення та таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установи (заклади)  функцій, у межах затверджених асигнувань на оплату праці (стаття 51 Бюджетного кодексу України);
  • вжиття заходів з оптимізації мережі бюджетних установ та закладів, а також упорядкування штатної чисельності працівників, визначивши їх кількість, які б максимально ефективно та якісно забезпечували надання комплексу відповідних послуг;
  • попередження фактів необґрунтованого використання бюджетних коштів, забезпечувати в установленому порядку внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів нижчого рівня і витрачанням ними бюджетних коштів для дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів, досягнення результатів відповідно до статей 22 та 26 Бюджетного кодексу України.
  • до 01 лютого 2023 року внести пропозиції щодо приведення мережі та штатів бюджетних установ, закладів у відповідність до виділених асигнувань на фінансування галузей, забезпечивши при цьому неухильне виконання вимог Бюджетного кодексу України щодо утримання керівниками бюджетних установ (закладів) чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату (включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу) лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах на 2023 рік.
  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку та заступника міського голови Рибинську Н.М.

 

   Овруцький міський голова                                                           Іван КОРУД

Источник: https://ovruch.in.ua/2022/12/29/rishennya-1595-vid-22-12-2022-roku-pro-vzhyttya-zahodiv-z-ekonomiyi-byudzhetnyh-koshtiv/

  • 29.12.2022
  • 130 просмотров