- Главная
- Міська рада
- Рішення №1722 від 19 листопада 2019 року “Про внесення змін до рішення п»ятнадцятої сесії VІІ скликання від 29.08.2018 року №702 «Про затвердження Положення про конкурс на заміщення вакантної посади керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти, закладу дошкільної освіти, закладу позашкільної освіти Овруцької міської ради»”
Рішення №1722 від 19 листопада 2019 року “Про внесення змін до рішення п»ятнадцятої сесії VІІ скликання від 29.08.2018 року №702 «Про затвердження Положення про конкурс на заміщення вакантної посади керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти, закладу дошкільної освіти, закладу позашкільної освіти Овруцької міської ради»”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Тридцять п’ята сесія VІI скликання
Від 19 листопада 2019 року №1722
закладу позашкільної освіти Овруцької міської ради»
Керуючись ст. 26 Закону України «Про загальну середню освіту», Наказом Міністерства освіти і науки України № 291 від 28.03.2018р. «Про затвердження Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти», ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення прозорості процедури призначення керівників закладів загальної освіти та приведенням Рішення у відповідність з типовим Положенням та нормами чинного законодавства, враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій Овруцької міської ради, Овруцька міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Внести зміни до Положення про конкурс на заміщення вакантної посади керівника комунального закладу освіти Овруцької міської ради.
- Начальнику відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Ткачуку В.Г. забезпечити оприлюднення прийнятого рішення.
- Припинити дію рішення № 702 15 сесії від 29.08.2018р.
- Контроль за виконанням рішення покласти на відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради та постійну комісію з гуманітарних питань, освіти, медицини, культури, фізичного виховання та соціального захисту населення.
Міський голова І. Я. Коруд
Додаток
до рішення Овруцької
міської ради
№1722 від 19.11.2019 р.
- Це Положення визначає засади проведення конкурсу на посаду керівника комунального закладу освіти Овруцької міської ради.
Дане Положення розроблене відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» та Наказу Міністерства освіти і науки України №291 від 28.03.2018р. «Про затвердження Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти».
- Посаду керівника комунального закладу освіти Овруцької міської ради може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, вільно володіє державною мовою.
Не може бути призначена на посаду керівника закладу освіти, особа яка:
– за рішенням суду визнана недієздатною або частково дієздатною;
– має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;
– на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення.
- Кандидатів на посаду керівника закладу освіти визначає конкурсна комісія на заміщення вакантної посади керівника закладу освіти (далі – конкурсна комісія) за результатами відкритого та публічного конкурсного відбору на зайняття цієї посади:
Конкурс складається з наступних етапів:
1) прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;
2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;
5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;
6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;
7) проведення конкурсного відбору;
8) визначення переможця конкурсу;
9) оприлюднення результатів конкурсу.
- Рішення про проведення конкурсу приймає виконавчий комітет Овруцької міської ради за поданням начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради за наявності наступних підстав:
– створення нового комунального закладу освіти;
– наявності вакантної посади керівника закладу освіти;
– завершення строкового трудового договору (контракту), укладеного з керівником закладу освіти. В даному випадку Рішення приймається не менше ніж за два місяці до завершення такого строкового трудового договору(контракту).
– дострокового припинення (прийняття рішення про дострокове припинення) договору, укладеного з керівником відповідного закладу освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся. В даному випадку Рішення приймається упродовж десяти робочих днів з дня дострокового припинення (прийняття рішення про дострокове припинення) договору, укладеного з керівником відповідного закладу освіти, чи визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.
- Організацію та проведення конкурсного відбору на заміщення вакантної посади керівника закладу освіти, а також роботу конкурсної комісії забезпечує відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради.
- Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника закладу освіти оприлюднюється відділом з гуманітарних питань Овруцької міської ради не пізніше 5 робочих днів з дня прийняття Рішення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради та закладу освіти (в разі наявності такого веб-сайту), а також публікується в районних друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за один місяць до початку проведення конкурсного відбору.
В оголошенні про проведення конкурсну зазначаються:
– найменування і місцезнаходження закладу освіти;
– найменування посади та умови оплати праці;
– кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника закладу освіти (далі – претенденти) відповідно до законодавства;
– вичерпний перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання (кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі);
– дата, місце початку конкурсного відбору, його складові, тривалість та етапи проведення конкурсного відбору;
– прізвище та ім’я, контактний номер телефону, поштова адреса та адреса електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі.
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству.
- Персональний склад конкурсної комісії та зміни до нього (за потреби) затверджується наказом начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради.
Відділ з гуманітарних питань формує персональний склад конкурсної комісії не пізніше 30 днів після публікації оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника закладу освіти.
Персональний склад комісії затверджується з рівною кількістю представників від Овруцької міської ради, уповноважених представників трудового колективу закладу освіти, громадського об’єднання батьків учнів (вихованців) закладу освіти, громадського об»єднання керівників закладів освіти Овруцької ОТГ.
Конкурсна комісія складається з 8 членів комісії пропорційно (по 2) від кожної з перерахованих сторін.
Перелік кандидатур від Овруцької міської ради, що мають входити до складу конкурсної комісії, визначається відповідним Розпорядженням міського голови.
Кандидатури до складу конкурсної комісії від уповноваженого органу трудового колективу закладу освіти обираються на загальних зборах трудового колективу (згідно протоколу).
Кандидатури до складу конкурсної комісії від громадського об’єднання батьків учнів (вихованців) закладу освіти обираються на батьківських зборах відповідного закладу (згідно протоколу).
Кандидатури до складу конкурсної комісії від Ради директорів закладів освіти Овруцької міської ради обираються на зборах вищевказаної Ради (згідно протоколу).
Члени конкурсної комісії мають бути неупередженими та незалежними. Не допускається втручання в діяльність конкурсної комісії будь-яких органів влади, а також учасників конкурсу.
Членом конкурсної комісії не може бути особа, яка:
– за рішенням суду визнана недієздатною або її частково дієздатною;
– має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
– є близькою особою або членом сім’ї учасника конкурсу чи керівника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради.
Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу. Конкурсна комісія приймає рішення більшістю від її затвердженого складу.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Начальник відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради призначає голову, який проводить засідання конкурсної комісії та секретаря конкурсної комісії. Секретар бере участь у засіданнях комісії без права голосу, для ведення протоколів засідань конкурсної комісії.
Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості. Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу, зокрема зі сторони представників Овруцької міської ради.
Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколами, які підписуються усіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюються на веб-сайті засновника впродовж одного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.
- Для участі у конкурсі претенденти подають такі документи:
– заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
– автобіографію та/або резюме (за виборомучасника конкурсу);
– копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
– копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);
– копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;
– довідку про відсутність судимості;
– мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Визначені у цьому пункті документи подаються особисто претендентом (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що становить 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.
- Упродовж п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі конкурсна комісія:
– перевіряє подані документи на відповідність установленим законодавством і цим порядком вимогам;
– приймає рішення про недопущення до участі у конкурсі осіб, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання;
оприлюднює на веб-сайті Овруцької міської ради перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі (далі – кандидати).
- Відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради організовує та забезпечує ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування не пізніше 5 робочих днів до початку проведення конкурсного відбору.
- Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
– тестування – перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших законів та нормативно-правових актів у сфері освіти, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р.
На дане завдання відводиться 40 хвилин для надання відповіді на 30 тестових запитань; максимальна кількість балів – 30; за результатами тестування виставляється результат «зараховано» (18 і більше правильних відповідей) або «не зараховано» (17 і менше правильних відповідей). Претендент, який отримав результат тестування «не зараховано», вважається таким, що не пройшов тестування і не допускається до наступного етапу конкурсу;
– перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання.
На дане завдання відводиться 40 хвилин; максимальна кількість балів – 20;
– публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.
На дане завдання відводиться 30 хвилин; максимальна кількість балів – 30:
- оцінювання мотиваційного листа – 1-10 балів;
- оцінювання перспективного плану розвитку закладу освіти – 1-10 балів;
- оцінювання відкритої презентації – 1-10 балів (презентація проходить з використанням технічних засобів у формі співбесіди, під час якої члени конкурсної комісії та присутні можуть задавати питання претенденту на посаду).
Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом та підписується усіма членами конкурсної комісії, які брали участь у засіданні.
Відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради забезпечує відеофіксацію та за можливості відеотрансляцію конкурсного відбору з подальшим оприлюдненням на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради відеозапису впродовж одного робочого дня з дня його проведення.
Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.
- Конкурсна комісія упродовж двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу або визнає конкурс таким, що не відбувся, та оприлюднює результати конкурсу на офіційному веб-сайті Овруцької міської ради, (на веб-сайті закладу освіти за наявності такого веб-сайту) та в районному друкованому засобі масової інформації.
- Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:
– відсутні заяви про участь у конкурсі;
– до участі у конкурсі не допущено жодного кандидата;
– жодного з кандидатів не визначено переможцем конкурсу.
У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, проводиться повторний конкурс.
У разі наявності лише одного претендента на оголошену вакантну посаду такий претендент проходить конкурсний відбір відповідно до цього Порядку; конкурсна комісія визнає конкурс на заміщення вакантної посади таким, що відбувся (якщо претендент набрав 41 бал) та приймає рішення більшістю голосів від загального складу конкурсної комісії щодо рекомендації вказаної особи на посаду керівника або про оголошення повторного проведення конкурсу (якщо претендент не набрав необхідної кількості балів – 40 балів) на заміщення вакантної посади за процедурою та умовами встановленими цим Порядком.
- Протягом трьох робочих днів з дня визначення переможця конкурсу начальник відділу з гуманітарних питань призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір (контракт).
Строковий трудовий договір (контракт) на термін від 2-х до 6-ти років (строком на два роки – для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше).
Підставою для видання наказу відділом з гуманітарних питань про призначення керівника закладу освіти є підписання контракту.
Контракт з керівником не може бути укладений більше як на два строки підряд. Після закінчення 2 строків контракту з керівником, він може знову брати участь у конкурсі на призначення на посаду керівника відповідно до цього порядку, але в іншому закладі освіти.
Секретар ради Дєдух І.М.
- 25.11.2019
- 139 просмотров