- Главная
- Міська рада
- Рішення №2051 від 27 лютого 2020 року “Про внесення змін до Положень про відділи виконавчого комітету Овруцької міської ради”
Рішення №2051 від 27 лютого 2020 року “Про внесення змін до Положень про відділи виконавчого комітету Овруцької міської ради”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Сорок перша сесія VІІ скликання
Від 27 лютого 2020 року № 2051
Овруцької міської ради
Заслухавши інформацію начальника юридичного відділу виконавчого комітету Овруцької міської ради Першко О. М., керуючись Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, беручи до уваги Рішення сесії Овруцької міської ради № 31 від 26.06.2018р. «Про затвердження Положень про відділи виконкому Овруцької міської ради», Рішення сесії Овруцької міської ради № 585 від 14.06.2018 р. «Про затвердження положення про відділ регулювання земельних відносин виконавчого комітету Овруцької міської ради», враховуючи рекомендації засідання постійної депутатської комісії від 21.02.2020р., міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Внести зміни до Положення про юридичний відділ виконавчого комітету Овруцької міської ради, виклавши його у новій редакції (Додаток1).
- Внести зміни до Положення про відділ регулювання земельних відносин виконавчого комітету Овруцької міської ради, виклавши його у новій редакції (Додаток 2).
- Виконавчому комітету Овруцької міської ради оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Овруцької міської ради.
Міський голова І. Я. Коруд
ДОДАТОК № 1
до рішення 41-ої сесії міської ради
VІІ скликання
від 27.02.2020 року №2051
ПОЛОЖЕННЯ
про юридичний відділ
виконавчого комітету Овруцької міської ради
- Загальні положення
1.1. Юридичний відділ виконавчого комітету Овруцької міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради.
1.2. Відділ є підконтрольним і підзвітним міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови, керуючому справами виконавчого комітету згідно розподілу обов’язків.
1.3. У своїй діяльності відділ керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами.
1.4. На посади завідувача та провідного спеціаліста відділу призначаються особи, що мають вищу юридичну освіту і необхідний стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі за фахом. Усі працівники відділу приймаються і звільняються з посад міським головою в порядку, передбаченому чиним законодавством України.
1.6. Положення про Відділ затверджується міською радою.
- Мета та завдання відділу
2.1. Метою роботи Відділу є правове забезпечення роботи Овруцької міської ради та її виконавчого комітету на підставі, в межах повноважень і у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
2.2. Основними завданнями юридичного відділу є:
2.2.1 організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів Овруцької міської ради, її виконавчого комітету, міського голови, працівниками виконавчого комітету під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;
2.2.2 координація правової роботи;
2.2.3 організація захисту і захист інтересів Овруцької міської ради, її виконавчого комітету у судах;
2.3. Покладення на Відділ обов’язків, що не належать або виходять за межі його компетенції, не допускається.
- Обов’язки відділу
3.1. Забезпечення правильного застосування законодавства міською радою та її виконавчим комітетом, інформування міського голови про необхідність вжиття заходів щодо зміни, призупинення або скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;
3.2. Представлення інтересів на підставі доручення міського голови і ведення від імені міської ради та її виконавчого комітету справ у всіх установах, підприємствах та організаціях будь якої форми власності, місцевих судах загальної та спеціальної юрисдикції, апеляційних судах загальної та спеціальної юрисдикції, вищих спеціалізованих судах, Верховному Суді.
- Засвідчення розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та сесій міської ради, як таких, що відповідають вимогам чинного законодавства.
- Спільно з відповідними відділами та посадовими особами міської ради, за необхідності, проведення підготовки пропозицій про внесення змін до розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та сесій ради, їх скасування чи визнання такими, що втратили чинність.
- Проведення аналізу наказів керівників відділів і надання висновків щодо їх відповідності чинному законодавству, за дорученням міського голови та його заступників.
- Розгляд за дорученням міського голови та його заступників звернення громадян з питань дотримання чинного законодавства України, порушення прав громадян, діяльності правоохоронних органів.
- Проведення консультацій з правових питань посадових осіб міської ради, депутатів міської ради.
- Редагування необхідних матеріалів при підготовці до сесій міської ради та засідань виконавчого комітету.
- Участь у роботі семінарів, нарад, навчаннях для депутатів щодо роз’яснення чинного законодавства, підготовка відповідних матеріалів.
- Узагальнення матеріалів з питань гарантій депутатської діяльності, що надходять до міської ради.
- Аналіз правових, соціальних та інші проблем, які виникають у процесі управління комунальною власністю, розробка рекомендацій щодо їх розв’язання і внесення відповідних пропозицій голові міської ради.
- Участь у засіданнях ради, постійних комісій, виконавчого комітету, надання допомоги у підготовці необхідних документів.
- Виконання інших функціональних обов’язків у відповідності до чинного законодавства за дорученням міського голови, його заступників та секретаря ради.
- Розробка та проведення заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснення контролю за їх проведенням.
4. Права відділу
Відділ має право:
4.1. Представляти у встановленому законодавством порядку права та інтереси Овруцької міської ради, її виконавчого комітету, міського голови в місцевих судах загальної та спеціальної юрисдикції, апеляційних судах загальної та спеціальної юрисдикції, вищих спеціалізованих судах, Верховному Суді, та інших підприємствах, установах, організаціях будь якої форми власності;
4.2. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на них повноважень;
4.3. Залучати за погодженням з міським головою відповідних спеціалістів для підготовки нормативних та інших документів, а також для розробки та здійснення заходів, що проводяться відділом;
4.4. Брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчим комітетом, міським головою;
4.4. Брати участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, давати правові висновки за фактами виявлених правопорушень.
- Керівництво відділом
5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою згідно вимог чинного законодавства України.
5.2. Начальник відділу:
– здійснює керівництво відділом відповідно до посадової інструкції та чинного законодавства України;
– несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;
– візує проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
– планує роботу відділу, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи міського голови;
– розробляє положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу, подає їх на затвердження в установленому порядку;
– організовує виконання доручень працівниками відділу;
– діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджуються міським головою.
6. Відповідальність відділу
6.1. Працівники Відділу несуть відповідальність за неналежне виконання повноважень, покладених на Відділ даним положенням, у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
6.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники відділу притягуються до відповідальності згідно чинного законодавства України
7. Заключні положення
7.1.Припинення та реорганізація діяльності відділу здійснюється у порядку, визначеному чиним законодавством України.
7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Секретар ради І. М. Дєдух
ДОДАТОК № 2
до рішення 41-ої сесії міської ради
VІІ скликання
від 27.02.2020 року №2051
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ регулювання земельних відносин
виконавчого комітету Овруцької міської ради
- Загальні положення
1.1. Відділ регулювання земельних відносин (надалі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Овруцької міської ради.
1.2. Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету та міському голові.
Відділ є відповідальним за виконання частини повноважень виконавчих органів міської ради, покладених на нього у встановленому порядку.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормами чинного законодавства України.
2. Основні завдання відділу
2.1. Відділ утворений для здійснення у межах діючого законодавства України організаційно-функціональних повноважень з метою задоволення потреб та інтересів територіальної громади щодо поводження і використання земельних ресурсів.
2.2. Основними завданнями відділу є:
2.2.1 Реалізація політики міської ради у сфері захисту та використання земельних ресурсів, регулювання земельних відносин.
2.2.2 Створення та супровід інформаційної системи щодо, земельно-кадастрового обліку земель.
2.2.3 Ведення системи спостереження за станом земель та їх використанням, збирання та аналіз інформації про фактичне використання земель , проведення заходів щодо контролю за забудовою території Овруцької міської ради;
2.2.4 Організація роботи з підготовки та проведення продажу земель на конкурентних засадах;
2.2.5 Забезпечення контролю за дотриманням законодавства у сфері поводження із земельними ресурсами.
2.2.6 Забезпечення виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, що віднесені до відання відділу.
2.2.7 Проведення обліку земель, що є власністю територіальної громади Овруцької міської ради і визначені відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні» як об’єкти права комунальної власності;
2.2.8 Здійснення управління та контролю за земельними ресурсами, що є власністю Овруцької об’єднаної територіальної громади в порядку і межах визначених чинним законодавством, а саме:
– внесення пропозицій та підготовка проектів рішень на розгляд міської ради та виконавчого комітету стосовно володіння та користування земельними ресурсами.
– контроль за дотриманням громадянами, підприємствами, установами, організаціями правил забудови на території Овруцької міської ради;
– вносить пропозиції, готує проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, акти прийняття-передачі з питань:
- прийняття у власність Овруцької об’єднаної територіальної громади об’єктів державної власності;
- передачу об’єктів Овруцької об’єднаної територіальної громади у державну та приватну власність;
- оперативного управління об’єктами комунальної власності та об’єктами благоустрою, відпрацьовує межі їх повноважень та умови прийняття-передачі.
2.2.9 Контролює ефективність використання і збереження закріплених земельних ділянок за громадянами, підприємствами, організаціями, установами міста:
- формує та подає на затвердження міській раді перелік об’єктів земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності Овруцької об’єднаної територіальної громади;
- організовує відчуження земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності. Відпрацьовує всю документацію необхідну для відчуження відповідно до діючого законодавства України. Здійснює контроль за виконанням договорів купівлі-продажу.
- надає пропозиції щодо здійснення благоустрою.
2.3 Приймає участь у розробленні програм соціально-економічного розвитку та забудови міста, аналізує діяльність підприємств комунальної форми власності у сфері земельних відносин.
2.3.1 Забезпечує систематичне інформування населення Овруцької об’єднаної територіальної громади з питань управління земельними ресурсами.
2.3.2 Надає консультативну та організаційну допомогу підприємствам, підприємцям та громадянам Овруцької об’єднаної територіальної громади з питань, що належать до компетенції відділу.
2.3.3 Проводить консультативну роботу з питань приватизації, оренди земельних ділянок та інших питань відповідно до діючого Положення.
2.3.4 Розглядає заяви, пропозиції і скарги громадян та вживає відповідні заходи;
2.3.5 Здійснює за дорученням міського голови інші повноваження, пов’язані з управлінням земельними ресурсами Овруцької об’єднаної територіальної громади.
- Керівництво відділом
3.1. Відділ очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова.
3.2. Начальник відділу є вищою посадовою особою відділу, здійснює керівництво відділом, виступає від його імені та несе персональну відповідальність за виконання завдань відділу.
3.3. Начальник у межах своїх повноважень та на виконання завдань відділу видає вказівки, які є обов’язковими для виконання всіма посадовими особами відділу.
3.4. Начальник відділу:
3.4.1. здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за виконання завдань відділу;
3.4.2. відповідає за організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення відділу, стан діловодства та обліку;
3.4.3. організовує підготовку проектів рішень міської ради з питань, віднесених до відання відділу;
3.4.4. контролює виконання рішень міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, з питань, віднесених до відання відділу;
3.4.5. здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також завдань, покладених окремими рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
- Компетенція відділу
До компетенції відділу відносяться наступні повноваження:
4.1. Створення умов для раціонального та економічно обґрунтованого використання земельних територій Овруцької об’єднаної територіальної громади;
4.2. Підготовка матеріалів та внесення пропозицій щодо справляння плати за землю, викупу земельних ділянок для суспільних потреб територіальної громади, організація і здійснення землеустрою та моніторингу земель;
4.3. Проведення інвентаризації земель, комунального майна міста та об’єктів благоустрою;
4.4. Підготовка проектів рішень ради щодо передачі у приватну власність земельних ділянок, надання у користування земельних ділянок, погодження місця розташування та надання дозволу на виготовлення проекту відведення земельних ділянок, затвердження проекту відведення земельних ділянок, надання дозволу на зміну цільового призначення земельних ділянок;
4.5. Організація проведення земельних аукціонів та конкурсів;
4.6. Подання пропозицій щодо визначення стартової ціни земельної ділянки комунальної власності, що призначається для продажу на аукціоні (конкурсі);
4.7. Здійснення відповідно до законодавства моніторингу земель;
4.8. Участь у виборі земельних ділянок під розміщення об’єктів будівництва та внесення пропозицій на розгляд ради щодо погодження місця їх розташування, викупу та вилучення земель, передачі земельних ділянок у власність та надання у користування, в тому числі на умовах оренди;
4.9. Внесення пропозицій щодо розроблення та здійснення організаційних, економічних, екологічних, містобудівних та інших заходів, спрямованих на раціональне використання земель, їх захист від шкідливого антропогенного впливу, підвищення родючості ґрунтів та продуктивності земель, забезпечення додержання режиму використання земель природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення;
4.10. Здійснює за дорученням міського голови інші повноваження, пов’язані з управлінням майном, що є власністю територіальної громади міста.
4.11. Здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері земельних ресурсів та благоустрою;
4.12. Бере участь у спільних перевірках та комісіях створених розпорядженням міського голови щодо благоустрою міста.
4.13. Інші повноваження відповідно до завдань відділу та чинного законодавства України.
- Права відділу
Для реалізації наданих повноважень відділ має право:
5.1. Звертатись та одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, управлінь, підприємств, установ і організацій необхідну інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
5.2. Залучати спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.3. В процесі виконання покладених на відділ завдань, взаємодіє з відділом Головного управління Держгеокадастру у Житомирський області, РДА, іншими органами виконавчої влади.
5.4. Подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на земельні ділянки та отримувати відповідні витяги з реєстру.
5.5. Подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на земельні ділянки та отримувати відповідні витяги з реєстру.
5.6. Подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав на земельні ділянки та отримувати відповідні витяги з реєстру.
5.7. Подавати (виключно на підставі рішення сесії) документи для проведення державної реєстрації у разі взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (земельних ділянок) та отримувати відповідні витяги з реєстру.
- Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу
6.1. Фінансове забезпечення відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.
6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.
6.3. Штатний розпис відділу затверджується рішенням міської ради.
- Відповідальність посадових осіб відділу
7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб, дотримуватись режиму роботи виконкому міської ради.
7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
- Заключні положення
8.1. Ліквідація та реорганізація відділу проводиться міською радою у порядку, визначеному чинним законодавством України.
8.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
Секретар ради І. М. Дєдух
- 18.03.2020
- 144 просмотра