- Главная
- Міська рада
- Рішення №2450 від 16 липня 2020 року “Про внесення змін до Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням 8-ї сесії VII скликання від 30.03.2016 № 211”
Рішення №2450 від 16 липня 2020 року “Про внесення змін до Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням 8-ї сесії VII скликання від 30.03.2016 № 211”
Овруцька міська рада
Р І Ш Е Н Н Я
Сорок сьома сесія VІІ скликання
від 16 липня 2020 року №2450
від 30.03.2016 № 211
Заслухавши інформацію начальника юридичного відділу виконавчого комітету Овруцької міської ради Першко О. М., керуючись ст. 23-1 Законом України «Про звернення громадян», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Внести зміни до Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням 8-ї сесії VII скликання від 30.03.2016 № 211, а саме:
1.1. п. 1.1. Положення викласти в наступній редакції:
«Електронна петиція – особлива форма колективного звернення громадян до Овруцької міської ради, що може бути подана через офіційний сайт Овруцької міської ради та підлягає обов’язковому розгляду за умови збору на її підтримку не менш як 250 (двісті п’ятдесят) підписів громадян».
1.2. п. 2.1. Положення викласти в наступній редакції:
«Організацію розгляду електронних петицій забезпечує виконавчий комітет Овруцької міської ради».
1.3. п. 2.3. Положення викласти в наступній редакції:
«Електронна петиція подається в електронній формі і повинна містити: прізвище, ім’я, по батькові громадянина, а також адресу електронної пошти.
Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) петиції, а також використання лайливих слів, прямих образ на ім’я конкретних осіб, є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення після з’ясування зазначених обставин».
1.4. п. 2.5. Положення викласти в наступній редакції:
«Електронна петиція подається ініціатором через офіційний сайт Овруцької міської ради».
1.5. п. 2.6. Положення викласти в наступній редакції:
«Для подання електронної петиції ініціатору необхідно пройти відповідну реєстрацію».
1.6. п. 2.7. Положення викласти в наступній редакції:
«Електронна петиція впродовж 5-ти робочих днів з моменту подачі перевіряється відділом інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю спільно з юридичним відділом виконавчого комітету Овруцької міської ради на відповідність вимогам пунктів 2.2. – 2.4. цього Положення. У разі невідповідності електронної петиції вимогам цього Порядку, вона не оприлюднюється або може бути виключена з режиму оприлюднення, про що не пізніше ніж протягом 5-ти робочих днів з дня її надіслання чи виявлення невідповідності петиції зазначеним вимогам повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням відповідних роз’яснень».
1.7. п. 2.8. Положення викласти в наступній редакції:
«Петиція оприлюднюється після її перевірки на відповідність вимогам пунктів 2.2. – 2.4. цього Положення не пізніше 7-ми робочих днів з дня надіслання її автором (ініціатором).
Дата оприлюднення петиції є датою початку збору підписів громадян на її підтримку».
1.8. п. 2.10. Положення викласти в наступній редакції:
«Інформація про початок збору підписів на підтримку електронної петиції публікується на офіційному сайті Овруцької міської ради, а також надсилається ініціатору електронної петиції на електронну адресу, вказану під час реєстрації. Для розгляду електронної петиції необхідно зібрати на її підтримку не менше 250 підписів громадян протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення петиції.
Громадянин, який бажає представити свою позицію щодо петиції, проходить електронну реєстрацію зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, електронну адресу, поштову адресу та номер мобільного телефону. Підписи, надіслані від однієї і тієї ж особи визнаються недійсними та не враховуються при підрахунку голосів. Збір підписів здійснюється через офіційний сайт Овруцької міської ради».
1.9. Розділ 3 Положення «Порядок розгляду електронної петиції» викласти в наступній редакції:
« 3.1. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідну кількість підписів громадян на її підтримку, після закінчення строку збору підписів не розглядається як петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції.
3.2. Збір підписів громадян на підтримку петиції, яка набрала необхідну кількість підписів, припиняється.
3.3. Розгляд петиції, яка набрала необхідну кількість підписів громадян на її підтримку, здійснюється протягом строку, що не перевищує 2-а місяці з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
3.4. Інформація про початок розгляду петиції оприлюднюється на сайті Овруцької міської ради не пізніше ніж через три робочих дні після набрання необхідної кількості підписів громадян на її підтримку.
3.5. Загальний відділ виконавчого комітету Овруцької міської ради протягом 3-х робочих днів після дати початку розгляду петиції подає її відповідним відділам Овруцької міської ради, підприємствам та установам комунальної форми власності для розгляду порушених у ній питань.
Відповідні відділи Овруцької міської ради, підприємства та установи комунальної форми власності протягом 20-ти робочих днів після надходження петиції подають міському голові пропозиції щодо її розгляду та, за необхідності, відповідні проекти нормативно-правових актів (рішень виконавчого комітету, рішень сесії, розпоряджень, правил, порядків, наказів тощо), спрямованих на вирішення порушених у петиції питань.
3.6. У разі необхідності проводяться громадські слухання або консультації з громадськістю щодо електронної петиції, якщо така вимога міститься у відповідній електронній петиції.
3.7. Для прийняття відповідних рішень щодо питань, викладених у електронній петиції, які виносяться для вирішення на розгляд відповідного засідання виконавчого комітету або сесії Овруцької міської ради, може запрошуватись ініціатор, якому надається право представити свою електронну петицію та виступити з доповіддю або співдоповіддю щодо питання, піднятого у тексті петиції.
3.8. Про прийняте рішення за результатами розгляду петиції повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням відповідних роз’яснень.»
- Затвердити Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій в новій редакції (Додаток № 1).
Овруцький міський голова Іван КОРУД
Д О Д А Т О К № 1
до рішення 47-ї сесії міської ради
від 16.07.2020 року № 2450
ПОЛОЖЕННЯ
про електронні петиції Овруцької міської ради
Розділ 1. Загальні положення
1.1. Електронна петиція – особлива форма колективного звернення громадян до Овруцької міської ради, що може бути подана через офіційний сайт Овруцької міської ради та підлягає обов’язковому розгляду за умови збору на її підтримку не менш як 250 (двісті п’ятдесят) підписів громадян.
1.2. Електронна петиція є однією з форм участі територіальної громади у здійсненні місцевого самоврядування (далі – Петиція).
Розділ 2. Порядок подання електронної петиції
2.1. Організацію розгляду електронних петицій забезпечує виконавчий комітет Овруцької міської ради.
2.2. Електронні петиції повинні стосуватись питань, які відносяться до повноважень та компетенції Овруцької міської ради, відповідно до Конституції України, Закону України «Про місцевого самоврядування в Україні» та чинного законодавства.
2.3. Електронна петиція подається в електронній формі і повинна містити: прізвище, ім’я, по батькові громадянина, а також адресу електронної пошти.
Неправдиві відомості, подані автором (ініціатором) петиції, а також використання лайливих слів, прямих образ на ім’я конкретних осіб, є підставою для відмови в її оприлюдненні або для виключення з режиму оприлюднення після з’ясування зазначених обставин.
2.4. В електронній петиції має бути викладено суть порушеного питання, пропозиція щодо його вирішення, а в заголовку Петиції зазначено її короткий зміст. Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, інформацію, яка принижує честь і гідність, права та законні інтереси осіб, матеріали та вислови, які становлять загрозу національним інтересам і національній безпеці України, матеріали та заклики, які містять передвиборчу агітацію, рекламу товарів, робіт та послуг.
2.5. Електронна петиція подається ініціатором через офіційний сайт Овруцької міської ради.
2.6. Для подання електронної петиції ініціатору необхідно пройти відповідну реєстрацію.
2.7. Електронна петиція впродовж 5-ти робочих днів з моменту подачі перевіряється відділом інформаційно-аналітичної роботи та комунікацій з громадськістю спільно з юридичним відділом виконавчого комітету Овруцької міської ради на відповідність вимогам пунктів 2.2. – 2.4. цього Положення. У разі невідповідності електронної петиції вимогам цього Порядку, вона не оприлюднюється або може бути виключена з режиму оприлюднення, про що не пізніше ніж протягом 5-ти робочих днів з дня її надіслання чи виявлення невідповідності петиції зазначеним вимогам повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням відповідних роз’яснень.
2.8. Петиція оприлюднюється після її перевірки на відповідність вимогам пунктів 2.2. – 2.4. цього Положення не пізніше 7-ми робочих днів з дня надіслання її автором (ініціатором).
Дата оприлюднення петиції є датою початку збору підписів громадян на її підтримку.
2.9. Ініціатор, якому відмовлено в оприлюдненні електронної петиції, може виправити недоліки та подати цю петицію повторно;
2.10. Інформація про початок збору підписів на підтримку електронної петиції публікується на офіційному сайті Овруцької міської ради, а також надсилається ініціатору електронної петиції на електронну адресу, вказану під час реєстрації. Для розгляду електронної петиції необхідно зібрати на її підтримку не менше 250 підписів громадян протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення петиції.
Громадянин, який бажає представити свою позицію щодо петиції, проходить електронну реєстрацію зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, електронну адресу, поштову адресу та номер мобільного телефону. Підписи, надіслані від однієї і тієї ж особи визнаються недійсними та не враховуються при підрахунку голосів. Збір підписів здійснюється через офіційний сайт Овруцької міської ради.
Розділ 3.Порядок розгляду електронної петиції.
3.1. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідну кількість підписів громадян на її підтримку, після закінчення строку збору підписів не розглядається як петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції.
3.2. Збір підписів громадян на підтримку петиції, яка набрала необхідну кількість підписів, припиняється.
3.3. Розгляд петиції, яка набрала необхідну кількість підписів громадян на її підтримку, здійснюється протягом строку, що не перевищує 2-а місяці з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
3.4. Інформація про початок розгляду петиції оприлюднюється на сайті Овруцької міської ради не пізніше ніж через три робочих дні після набрання необхідної кількості підписів громадян на її підтримку.
3.5. Загальний відділ виконавчого комітету Овруцької міської ради протягом 3-х робочих днів після дати початку розгляду петиції подає її відповідним відділам Овруцької міської ради, підприємствам та установам комунальної форми власності для розгляду порушених у ній питань.
Відповідні відділи Овруцької міської ради, підприємства та установи комунальної форми власності протягом 20-ти робочих днів після надходження петиції подають міському голові пропозиції щодо її розгляду та, за необхідності, відповідні проекти нормативно-правових актів (рішень виконавчого комітету, рішень сесії, розпоряджень, правил, порядків, наказів тощо), спрямованих на вирішення порушених у петиції питань.
3.6. У разі необхідності проводяться громадські слухання або консультації з громадськістю щодо електронної петиції, якщо така вимога міститься у відповідній електронній петиції.
3.7. Для прийняття відповідних рішень щодо питань, викладених у електронній петиції, які виносяться для вирішення на розгляд відповідного засідання виконавчого комітету або сесії Овруцької міської ради, може запрошуватись ініціатор, якому надається право представити свою електронну петицію та виступити з доповіддю або співдоповіддю щодо питання, піднятого у тексті петиції.
3.8. Про прийняте рішення за результатами розгляду петиції повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням відповідних роз’яснень.
Секретар ради І. М. Дєдух
- 06.08.2020
- 114 просмотров