- Главная
- Міська рада
- Рішення №296 від 16 лютого 2017 року “Про функціонування закладів медицини. “
Рішення №296 від 16 лютого 2017 року “Про функціонування закладів медицини. “
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Восьма сесія VІІ скликання
Від 16.02.2018 року №296
Про функціонування закладів медицини.
З 2018 року прийнято до Овруцької міської ради Овруцьку центральну районну лікарню (632,75 штатних посад, з них, лікарі-126,0 штатних посад, зубні лікарі-11,0 штатних посад, середній медперсонал -235,25 штатних посад, спеціалісти з вищою немедичною освітою- 2,5 штатних посад, фармацевти- 3,0 штатних посад, молодший медперсонал- 117,5 штатних посад , інші-137,5 штатних посад ( адмінгосподарство, пральня, бухгалтерія, двірники тощо) (213 ліжок, з них – 8-анестезіології та інтенсивної терапії). Протягом 2017 року виконання ліжко-днів становило 96,6 %.
На центральну районну лікарню заплановано 37,9 млн. грн. ( з них за рахунок субвенції 27,2 млн.грн., додаткової дотації 3,7 млн. грн., міського бюджету-7,0 млн. грн.), при потребі 52,5 млн. грн.
На заробітну плату вищевказаних працівників необхідно 43,4 млн. грн., на енергоносії 4,2 млн. грн., медикаменти та продукти харчування 1,2 млн. грн.
До Овруцького міського бюджету заплановано для вторинної медицини міжбюджетні трансферти , які забезпечують потребу лише 59,0% і це при тому, що дотація на утримання закладів охорони здоров’я в сумі 3,7 млн. грн. запланована цілком на вторинну медицину. Овруцька центральна районна лікарня обслуговує населення всього району , а недостатність виділених трансферт складає 21,1 млн. грн. ) (41%) (без врахування коштів на ремонт приміщення для гемодіалізу).
Медичної субвенції з державного бюджету вистачає лише на 62% заробітної плати в рік (7,5 міс.) в Центральній районній лікарні, яка обслуговує все населення Овруцького району, навіть ті ради, які не ввійшли до Овруцької ОТГ, включаючи Словечанську ОТГ.
Крім того, передано до ОТГ всю первинну медицину Овруцького району ( 17 амбулаторій та 63 ФАПи і ФП-311.25 штатних посад), на яку сплановано 8,3 млн.грн. ( з них за рахунок субвенції 7,7 млн. грн., з міського бюджету 0,6 млн. грн. ) при потребі 11,3 млн.грн.;
По КУ «Центр первинної медико- санітарної допомоги» медичної субвенції запланованої на 6 місяців, не вистачає 3,0 млн. грн., а це майже на 2 місяця заробітної плати. Крім того, на 2-ге півріччя недостатність на енергоносії складає 0,4 млн. грн.
Фінансовим відділом закладам медицини доведено дані лімітних довідок щодо фонду оплати праці та інших напрямків видатків, затверджено кошториси на 2018 рік.
На підставі затверджених кошторисів установи зобов’язані всі свої витрати привести у відповідність з бюджетними асигнуваннями та іншими показниками, що доведені лімітними довідками. Для цього чисельність працівників установи, що пропонується до затвердження за штатним розписом, повинна бути приведена у відповідність з визначеним фондом оплати праці, а інші витрати – у відповідність з іншими встановленими асигнуваннями таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій (пункт 7 Постанови КМУ №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ»).
Установи мають право брати бюджетні зобов’язання витрачати бюджетні кошти на цілі та в межах, установлених затвердженими кошторисами, планами асигнувань загального фонду бюджету. Зобов’язання взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань не вважаються бюджетними і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Взяття таких зобов’язань є порушенням бюджетного законодавства. ( пункт 5 Постанови КМУ №228, ст.48 Бюджетного Кодексу України). Відповідальність за управління бюджетними асигнуваннями і здійснення контролю за виконанням процедур та вимог, встановлених Бюджетним кодексом України, несуть розпорядники бюджетних коштів (частина 4 статті 51 Бюджетного кодексу України).
На підставі пункту 7 Постанови КМУ №228 від 28.02.2002р. «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», ст. 48 Бюджетного Кодексу України, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації засідання постійних депутатських комісій міської ради, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Зобов’язати головних лікарів Овруцької центральної лікарні Луцюка М.М., КУ «ЦПМСД» Левківського С.О.:
Всі свої витрати привести у відповідність з бюджетними асигнуваннями та іншими показниками, що доведені лімітними довідками ( затвердженими кошторисами ).
– чисельність працівників установи привести у відповідність з визначеним фондом оплати праці,
– інші витрати – у відповідність з іншими встановленими асигнуваннями таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій.
- Контроль за виконанням покласти на постійну депутатську комісію з гуманітарних питань освіти, медицини, культури, фізичного виховання та соціального захисту населення і головних лікарів даних установ.
Міський голова І.Я.Коруд
- 07.03.2018
- 191 просмотр