- Главная
- Міська рада
- Рішення №90 виконкому міської ради “Про затвердження Положення про експертну комісію виконкому Овруцької міської ради та її складу”
Рішення №90 виконкому міської ради “Про затвердження Положення про експертну комісію виконкому Овруцької міської ради та її складу”
У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Виконавчий комітет
Р І Ш Е Н Н Я
Від 14.02.2018 року № 90
Овруцької міської ради та її складу
Відповідно до статті 6 Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 та наказу Міністерства юстиції України від 19 червня 2013 року № 1226/5 “Про затвердження Типового положення про експертну комісію архівного відділу районної, районної у м. Києві і Севастополі державної адміністрації, міської ради” (зі змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства юстиції України від 25 квітня 2014 року № 692/5 та від 02 листопада 2015 року № 2163/5) та керуючись ст..38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
- Затвердити Положення про експертну комісію (далі – ЕК) Овруцької міської ради (додаток №1).
- Затвердити склад експертної комісії виконкому Овруцької міської ради (додаток №2).
- Вищевказаній комісії розробити проект зведеної номенклатури справ Овруцької міської ради та подати його на затвердження ЕК архівного відділу Овруцької райдержадміністрації.
Міський голова І.Я.Коруд
Д О Д А Т О К № 1
до рішення виконкому Овруцької
міської ради
від 14.02.2018 року № 90
про експертну комісію виконкому Овруцької міської ради
- Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 «Про проведення експертизи цінності документів», виконком міської ради утворює експертну комісію (далі – ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві міської ради в процесі діяльності та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд ЕК архівного відділу Овруцької районної державної адміністрації, у зоні комплектування якої перебуває.
- ЕК є постійно діючим органом міської ради. Рішення ЕК затверджуються міським головою, після чого стають обов’язковими для виконання працівниками виконкому міської ради.
- У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, іншими нормативними актами, рекомендаціями архівного відділу райдержадміністрації та цим положенням про ЕК..
- До складу ЕК, який затверджується міським головою, входять працівники виконкому міської ради.
Головою ЕК призначається заступник керівника міської ради, а секретарем – особа, відповідальна за архів.
- Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів міської ради та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.
- ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує міський голова, і звітує перед ним про проведену роботу.
- Завданням ЕК виконкому міської ради є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві виконкому міської ради.
- ЕК виконкому міської ради приймає рішення про :
– схвалення і подання до ЕК архівного відділу Овруцької райдержадміністрації проектів таких документів:
– опис справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі – НАФ),
– опис справ з кадрових питань (особового складу),
– номенклатура справ,
– інструкції з діловодства,
– положення про архівний підрозділ та експертну комісію,
– архівні підрозділи та ЕК,
– акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ;
– схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, переліків відомостей, що становлять службову інформацію, які складаються державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими суб’єктами владних повноважень, у тому числі на виконання делегованих повноважень;
– схвалення номенклатур справ, описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання юридичних осіб, що належать до сфери управління органу вищого рівня та у діяльності яких не утворюються документи НАФ.
- Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
– контролювати дотримання структурними підрозділами міської ради, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
– вимагати від працівників виконкому розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
– одержувати від працівників виконкому міської ради відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;
– визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕПК Житомирського обласного державного архіву або з ЕК державного архівну Овруцької райдержадміністрації;
– заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів міської ради про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;
– запрошувати на засідання як консультанта начальника архівного відділу Овруцької райдержадміністрації;
– інформувати міського голову та секретаря виконкому з питань, що входять до компетенції ЕК.
- Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.
- Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності – заступник) і секретар комісії та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК міським головою.
- У разі відмови міського голови затвердити протокол засідання ЕК, її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.
Секретар виконкому М.В. Чичирко
Д О Д А Т О К № 2
до рішення виконкому Овруцької
міської ради
від 14.02.2018 року № 90
виконкому Овруцької міської ради
Гришковець Володимир Миколайович – перший заступник міського голови, голова комісії.
Редчиць Ірина Сергіївна – начальник загального відділу виконкому міської ради, заступник голови комісії.
Мошковська Тетяна Василівна – головний спеціаліст загального відділу виконкому міської ради, секретар комісії.
Члени комісії:
Муліванцев О.В. – начальник юридичного відділу виконкому міської ради;
Левківська О.П. – начальник відділу економічного розвитку та залучення інвестицій виконкому міської ради;
Савченко М.І. – начальник відділу кадрової роботи виконкому міської ради;
Корчемна Ю.М. – головний спеціаліст загального відділу виконкому міської ради.
Секретар виконкому М.В.Чичирко
- 19.02.2018
- 203 просмотра