- Главная
- Міська рада
- Звіт про роботу відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності Овруцької міської ради за 2023 рік
Звіт про роботу відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності Овруцької міської ради за 2023 рік
<p align="center" style="margin-bottom:0cm; text-align:center; margin:0cm 0cm 8pt"> </p>
<p align="center" style="margin-bottom:0cm; text-align:center; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><b><i><span style="font-size:16.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Звіт</span></span></i></b></span></span></span></p>
<p align="center" style="margin-bottom:0cm; text-align:center; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><b><i><span style="font-size:16.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">про роботу відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності Овруцької міської ради</span></span></i></b></span></span></span></p>
<p align="center" style="margin-bottom:0cm; text-align:center; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><b><i><span style="font-size:16.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">за 2023 рік</span></span></i></b></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Відділом забезпечується ведення бухгалтерського обліку та подання фінансової звітності, проведення операцій з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності, правове забезпечення роботи міської ради та її виконавчого комітету, реалізація повноважень у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження комунального майна, управління об’єктами міської комунальної власності.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"> </p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> В складі відділу 8 штатних одиниць (працює 7 одиниць).</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"> </p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> Для міської ради в Державній казначейській службі України відкрито </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">8</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">7 (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">вісімдесят</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> сім) реєстраційних рахунків.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Основні функції, які виконуються:</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">1. Взяття участі у розробці проекту міського бюджету.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">2. Постійний контроль за проведенням капітальних та поточних видатків згідно проектів, договірної ціни з актами виконаних робіт. </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">3. Постійний контроль за цільовим використанням коштів.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">4. Постійний контроль за встановленням посадових окладів працівникам.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Протягом 2023 року проведено та подано до ДКСУ - </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">2115</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> платіжних доручень, зареєстровано юридичних зобов’язань - </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">830</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> шт. та фінансових зобов′язань – </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">1722 </span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">шт. для розрахунків з різними дебіторами та кредиторами.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> Проведено синтетичний та аналітичний облік видатків, оброблено первинні документи по різним джерелам фінансування, а саме: </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Ведення обліку розрахунків та інформації щодо заборгованості (дебіторами та кредиторами);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Проведення </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">11</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">-х довідок про надходження в натуральній формі;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нарахування оплати праці (110 працівників); </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нарахування орендної плати за майно (31 договір);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нарахування плати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій зовнішньої реклами (8 договорів);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нарахування квартплати за найм житла (278 договорів);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нарахування орендарям на відшкодування комунальних послуг (21 установа – водопостачання, електроенергія та теплопостачання);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Облік основних засобів та амортизації;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Перевірка підстав та списання майна;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Підготовка актів приймання-передачі майна (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">125</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> актів);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Підготовка актів списання матеріалів, малоцінних та швидкозношуваних предметів в кількості 1</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">01</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> шт.;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Прийняття та зведення </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">12</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> реєстрів на </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">575</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> осіб щодо отриманих ліків за пільговими рецептами по ЧАЕС, підготовка щомісячної інформації до Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської ОДА отриманих ліків за пільговими рецептами ЧАЕС, всього рецептів - </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">2637</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> шт.;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Проведення виплати грошової винагороди</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> до державних свят</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> - </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">1350</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> осіб (нагородження грамотами, подяками);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Оплачено</span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">12270</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> квитків по пільговому перевезенню громадян залізничним транспортом;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Здійснення функцій уповноважених осіб з публічних закупівель до 50 тис. грн. (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">483</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> договор</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">и</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> – викладання та закриття).</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Внесення даних з накладних, договорів, актів, звітів до системи E-data (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">1428</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> документів); </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- На підставі опрацьованих первинних документів формування меморіальних ордерів: № 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 17 - в кількості </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">250</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> шт.;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Внесення даних з меморіальних ордерів до Головної книги;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Щомісячно та щоквартально подання звітів та інформацій по розрахунках.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Протягом 2023 року забезпечено дотримання термінів складання і подання звітності до:</span></span></span></span></span></p>
<p align="center" style="margin-bottom:0cm; text-align:center; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><b><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Державної казначейської служби України:</span></span></b></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">(звіт по </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Овруцькій </span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">міській раді та консолідована звітність: міська рада, Центр надання соціальних послуг, Центр первинної медико-санітарної допомоги, КНП «Овруцька міська лікарня</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">»</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">)</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Баланс (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">8</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> звіт</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">ів</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про фінансові результати (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">8 </span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">звіт</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">ів</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">272</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> звіт</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">и</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про надходження та використання коштів, отриманих як плата за послуги (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">76</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> звітів);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про надходження та використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">88</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> звітів);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про надходження та використання коштів спеціального фонду (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">108</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> звітів);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">195</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> звіт</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">ів</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у звіті про заборгованість за бюджетними коштами (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">4 </span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">шт.); </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Пояснювальна записка (</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">10</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> шт.).</span></span></span></span></span></p>
<p align="center" style="margin-bottom:0cm; text-align:center; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><b><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Державної податкової служби України:</span></span></b></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Річний звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2022 рік;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) на 2023 рік;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- квартальна податкова декларація екологічного податку з додатками; </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- об’єднана квартальна звітність (1 ДФ, звітність ЄСВ)</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">: заробітна </span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">плат</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">а</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> працівників міської ради, оплата ФОПам за отримання товарів, послуг в кількості </span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">1049</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> особи; </span></span></span></span></span></p>
<p align="center" style="margin-bottom:0cm; text-align:center; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><b><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Головне управління статистики:</span></span></b></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт із праці форма №1-ПВ (місячний, квартальний);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про заборгованість з оплати праці (місячний);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про роботу автотранспорту (квартальний);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про капітальні інвестиції (квартальний);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про об'єкти погосподарського обліку (річна за 2022 рік);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про постачання та використання енергії (річна за 2022 рік);</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Звіт про використання та запаси палива (річна за 2022 рік).</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">У 2023 році проводилось нарахування заробітної плати працівникам міської ради, відповідно до штатних розписів та Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами) та Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам міської ради.</span></span> </span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Підготовлено 45 довідок працівникам міської ради за місцем вимоги.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Проведено підготовку 390 документів (авансових звітів) та здійснено облік розрахунків з підзвітними особами (працівниками міської ради).</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Проведено списання</span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> матеріальних </span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">цінностей</span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> непридатних </span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">для </span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">подальшого використання (підготовлено 115 актів). </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">При оприбуткуванні ІНМА нараховано знос у розмірі 50% вартості.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="background:white"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">Здійснено нарахування по</span></span></span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="background:white"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">лікарняних</span></span></span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="background:white"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">листах </span></span></span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="background:white"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">та </span></span></span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="background:white"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">подано </span></span></span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="background:white"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">заявку </span></span></span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="background:white"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">до</span></span></span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Пенсійного фонду -<span style="background:white"><span style="color:black"> 75 заявок, 131 працівник</span></span>.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="tab-stops:35.45pt"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> Нараховано відпустки по ЧАЕС та подано до управління соціальної політики Коростенської РДА 12 заявок (98 працівників).</span></span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Підготовлено та розроблено тендерну документацію, запущено 67 процедур закупівель в системі Прозорро шляхом проведення відкритих торгів.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Оголошено 25 закупівель в системі Прозорро без використання електронної системи. За результатами проведених вищевказаних закупівель складено 484 протоколи уповноваженої особи.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Укладено та підписано 74 договори.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Складено та підписано 97 додаткових угод.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Складено та підписано протоколи аукціонної комісії.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Щомісячно формуються фактичні видатки по міській раді в розрізі КФК та КЕКВ.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Сформовано звіт про проведені видатки в Овруцькій міській раді за 2023 рік.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Здійснено контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і облікових документів, розрахунків та платіжних зобов’язань, витрачанням фонду оплати праці. </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Здійснено роботу, спрямовану на забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової дисципліни, кошторисів витрат.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Проводиться робота з обліку пального, здійснюється контроль за його використанням, формується реєстри видачі талонів (міська рада та ДФТГ).</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Здійснюється оформлення договорів по підприємствах щодо закупки матеріалів для військових частин, забезпечується оплата та приймання-передача майна.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Забезпечено збереження бухгалтерських документів.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Здійснено ведення бухгалтерського обліку та складання звітності по Овруцькій міській організації ветеранів України.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Проводяться заходи по ліквідації КП «Овруцька районна друкарня» Овруцької міської ради (завезено документи в архівну установу, здійснено контроль за передачею майна, проведено розрахунки по дебіторській заборгованості, затверджено та подано відповідну звітність).</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Підготовлено документацію на приватизацію об’єктів малої приватизації нежитлових будівель.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Здійснено підготовку та оголошено аукціони з приватизації майна.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Оформлено документацію та підписано договори купівлі-продажу на об'єкти:</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нежитлова будівля Овруцької районної друкарні по вул. Гетьмана Виговського, б. 3; </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нежитлове приміщення по вул. Прикордонна, 26-в-1;</span></span> </span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нежитлові будівлі та споруди по вул. Шкільна, 1-Б в с. Норинськ Коростенського району;</span></span> </span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нежитлова будівля по вул. Тараса Шевченка, 1-В в м. Овруч; </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нежитлова будівля по вул. Тараса Шевченка, 1-Б в м. Овруч; </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нежитлова будівля колишньої ЦРА по вул. Тараса Шевченка, 98/11 в м. Овруч;</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">- Нежитлова будівля господарчого корпусу по вул. Київська, 127-Є в м. Овруч.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Здійснюються заходи з продажу наступних об’єктів комунальної власності:</span></span></span></span></span></p>
<ul>
<li style="margin:0cm; text-align:justify"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">нежитлової будівлі, загальною площею 159,1 кв.м., по вул. Житомирська, 13 в с. Мала Хайча.</span></span></span></span></span></li>
<li style="margin:0cm; text-align:justify"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">нежитлового приміщення магазину, загальною площею 52,0 кв. м. по вул. Садова, 8 в с. Колосівка.</span></span></span></span></span></li>
</ul>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Постійно проводиться робота з постановкою на облік та зняття з обліку транспортних засобів.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Протягом року підготовлено документацію та здійснено перереєстрацію 8 транспортних засобів. </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Складено та направлено відповіді у системі Прозо</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">р</span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">ро Північному офісу Держаудитслужби в Житомирській області з моніторингу закупівель в електронній системі, у системі Прозоро – Антимонопольному комітету України.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Здійснено процедуру передачі нерухомого майна з державної у комунальну власність </span></span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Овруцької міської </span></span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">територіальної громади</span></span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">:</span></span></span> <span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">адміністративне </span></span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">приміщення управління сільського господарства по вулиці Т</span></span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">араса </span></span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Шевченка, 49 та </span></span></span><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="line-height:107%"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">приміщення гаражів по вулиці І. Франка, 4а.</span></span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">У 2023 році взято на облік 25 сімей внутрішньо переміщених осіб, які потребують отримання житла з фонду житла ВПО.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Всього станом на 01.01.2024 року перебуває на обліку у міськвиконкомі 50 сімей внутрішньо переміщених осіб (111 осіб). </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Видано 16 дублікатів свідоцтва про право власності на житлові будинки.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Видано 14 ордерів на заселення житлових приміщень. </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Постійно видаються довідки громадянам про перебування їх на квартирному обліку, про участь громадян в приватизації державного житлового фонду, про те, чи притягувалися громадяни до адміністративної відповідальності на адміністративній комісії.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Готувались відповідні матеріали для організації аукціонів з оренди комунального майна.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Підготовлено договори оренди та договори на відшкодування коштів за спожиті енергоносії та комунальні послуги по адміністративному приміщенню міської ради.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Проводиться систематизація об’єктів нерухомого майна комунальної власності, здійснюється внесення відомостей про присвоєні адреси до реєстру адрес.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Постійно надаються</span></span><span style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> консультації з питань приватизації житла та взяття на квартирний облік. </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Проведено три засідання комісій по перерахунку грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» (зі змінами), від 14.04.2018 № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» (зі змінами), від 28 березня 2018 р. № 214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей».</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> Інформацію щодо потреби у наданні грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення в Овруцькій міській територіальній громаді підготовлено та подано в Департамент соціального захисту населення Житомирської ОДА та Міністерство ветеранів України.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Опрацьовано, підготовлено матеріали та направлено до суду 152 процесуальних документів судових проваджень, однією з сторін яких виступає Овруцька міська рада, в тому числі заяви по суті розгляду справи (відзиви, заяви про залучення третіх осіб), які перебувають у відання Житомирського окружного адміністративного суду, Господарського суду Житомирської області, Народицького районного суду. </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> Відвідано 16 судових засідань.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> 11.01.2023 р.; 16.02.2023 р.; 16.03.2023 р., 20.04.2023 р., 17.05.2023 р., 15.06.2023 р., 18.08.2023 р., 20.09.2023 р., 23.11.2023 р., 15.12.2023р. прийнято участь у засіданнях комісії з прав захисту дитини при виконавчому комітеті Овруцької міської ради. </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> З метою здійснення заходів у сфері опіки та піклування над повнолітніми недієздатними та обмежено дієздатними особами, призначенні помічника фізичній дієздатній особі організовано та проведено 7 засідань опікунської ради. За наслідками засідань підготовлено відповідні протоколи, подання, висновки, посвідчення з подальшим оформленням та направленням документації до суду. </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"> За наслідками засідань адміністративної комісії при виконавчому комітеті оформлено протоколи адміністративної комісії та 43 постанови про притягнення осіб до адміністративної відповідальності, 6 з яких направлено на примусове виконання до виконавчої служби. За зверненням громадян видаються довідки (характеристики) щодо притягнення/не притягнення до адміністративної відповідальності.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Проведено заходи з організації конкурсу з пільгового медичного обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи на конкурсних засадах та розподілу між напрямками (безоплатне забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів; безоплатне позачергове та пільгове першочергове зубопротезування) на 2023 рік. Засідання комісії з оформленням відповідних протоколів. Заключено відповідні договори, додаткові угоди з надавачами послуг.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Організовано та проведено процедуру набору присяжних для Овруцького районного суду Житомирської області.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="background:white"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">На розгляд виконавчого комітету підготовлено та винесено 135 проектів рішень з розробленням відповідних положень до рішень у разі необхідності. </span></span></span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="background:white"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">На розгляд засідання комісії та сесії Овруцької міської ради підготовлено та винесено 168 проектів рішень.</span></span></span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="background:white"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif"><span style="color:black">Підготовлено 53 проекти розпоряджень міського голови.</span></span></span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Виконуються інші доручення міського голови, заступників міського голови, секретаря міської ради.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Постійно здійснюється опрацювання вхідної кореспонденції, яка надходить від громадян, підприємств, установ, організацій, та надаються відповіді на звернення, заяви та листи.</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">Начальник відділу-головний бухгалтер</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">відділу бухгалтерського обліку</span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">консолідованої звітності </span></span></span></span></span></p>
<p style="margin-bottom:0cm; text-align:justify; margin:0cm 0cm 8pt"><span style="font-size:11pt"><span style="line-height:normal"><span style="font-family:Calibri,sans-serif"><span lang="UK" style="font-size:14.0pt"><span style="font-family:"Times New Roman",serif">та комунальної власності Катерина ДАВИДЮК </span></span></span></span></span></p>
- 19.01.2024
- 87 просмотров